Hotel smartline Kaptan

Hotel smartline Kaptan
7,9

8 tips over Hotel smartline Kaptan

olgapark, 11-9-2015

Als je toch eens elders wilt dineren: restaurant aan overkant prima. En Father&Son (Iskele Sofrasi): als je met rug naar hotel staat, loop je de straat af naar rechts, ri. oude stad (Tophane). Bochtje om, schuin omhoog. Gewoon hetzelfde trottoir als waar hotel aan ligt. Heerlijk Turks eten en super aardige mensen.

Ga met dolmus (lijn 4) naar kasteel (Kale), 2 TL p.p enkel. Klein half uur in bus. Zorg wel dat je zitplaats hebt, want het is nogal hobbelig en zo. Lopen via oude stad is ook mooi.

boanneveldt, 16-7-2015
Als je gaat vliegen: vliegen via Gazipasa dat is een stuk korter rijden met de bus. Wij hebben 2,5 uur in de bus gezeten. De route is wel gezellig met nog een pauze op de helft, maar je wilt natuurlijk het liefst zo snel mogelijk bij het hotel zijn!
Annelies, 11-11-2013
Geen voordeelkamer boeken, want uitzicht heb je dan niet of nauwelijks. Paar tientjes meer neertellen en je hebt een kamer aan de voorzijde. Veel beter!

We hebben een aantal aanbieders voor smartline Kaptan voor je op een rij gezet:

www.uberlube.nl, 13-8-2013

Ook voor de kinderen geweldig die zie je de hele dag niet met de glijbanen en het super schone water.

Dat is vakantie!

L.Coolen, 31-7-2013

Verrekijker meenemen om e boten goed te bezichtigen. bezoek het kasteel boven en beneden bij de haven en ga een dagje zwemmen/ luieren in de leuke hutten in Dimcay.

( met bus/openbaar vervoer)

A.v.Homelen, 13-10-2012
Boek geen excursie via je reisorganisatie,die zijn eens zo duur dan terplekke

p.weltak, 8-9-2012

Fire of Anatolia of Troy bezoeken. Met meerdere mensen zelf een taxi boeken, de pakketreizen zijn mij niet goed bevallen en kosten je veel tijd. Een boottocht van een hele dag (incl. eten) is zeker een aanrader, kun je daar ter plekke in de haven boeken zeker wel afdingen hoor. Ze praten je het geld zo uit de zakken, ha ha.

Bij Janus lekker gelauncht en waterpijp gerookt. En niet vergeten een hamam te nemen.Het liefst de tweede dag al of zo om snel te bruinen.

Eva, 4-6-2012

Jeep safari moet je doen (met Corendon hebben wij dat gedaan) met een lunch op een hele mooie plaats!

Antalya is de moeite, met zijn winkels, de juwelier, Lara watervallen,...

Side is wel leuk en mooi, veel rustiger als Alanya.

De markt van Manavgat vond ik niet zo leuk, te druk, het moest allemaal snel gaan, de moskee bezoeken (lees: in en uit op 5 minuten wegens tijdsgebrek), wel heel erg leuk is de Manavgat boottocht. Cleopatrastrand is ook supermooi!

We hebben een aantal aanbieders voor smartline Kaptan voor je op een rij gezet: