Aparthotel Sifalar

Aparthotel Sifalar
8,7

80 tips over Aparthotel Sifalar

Tattoo woman & Tattoo man, 1-8-2015
voor een lekker hapje raad ik het doktertje aan een eetcafe vlakbij Sifalar de gastvrijheid is er geweldig en als je Cleopatra beach bezoekt strandtent nummer 6 lekker rustig lekker eten en goedkope parasols en bedjes
Tattoowoman en tattooman Faas, 1-8-2015
als je een boottocht of andere excursie wilt doen vraag dat dan aan Mustafa beter boeken bij hem voor veel minder aanrader voor een hapje en een drankje ga naar het doktertje je loopt er in 5 minuten heen en je eet er goed en de gastvrijheid is super !
nienke, 16-7-2015
Boottocht boeken via Nederlandse Sabine. Schuin tegenover t appartementen complex zit "Theo's place" Sabine vindt je hier ook. Zij biedt een geweldige boottocht aan. Niet te druk. Met geweldig eten aan boord. Je kunt grotten inzwemmen, dolfijnen en schildpadden zien en fantastische uitzichten aanschouwen

We hebben een aantal aanbieders voor Sifalar voor je op een rij gezet:

thomas, 16-7-2015

Als je echt iets speciaals wilt moet je vragen om de showcooking van Moestafa!

Dan rijdt hij zijn mobiele buitenkeukentje tot aan je tafel en begint hij voor je neus te grillen en te braden met veel spektakel!

Onwijs lekker, en heel leuk om te zien.

En dat kost dan 45 Lira ofwel maar 15 Euro?!

Als je naar de Mac gaat ben je hetzelfde kwijt?!

Oja en de special cocktail van Avni is ook altijd aan te bevelen ;)

Kim, 14-7-2015
De boottochten in en rondom Alanya. Super gaaf.
nelkal1549, 28-6-2015

Wil je wat van de omgeving zien dan moet je zo hoog mogelijk een kamer vragen.

Zorg dat je niet 1 hoog bij de bar zit want in het hoogseizoen met de avond geeft dat veel herrie. Waar wij in mei/juni geen last van hebben gehad.

Neem de bus naar Tepe dan ga je hoog de bergen in tot eindpunt daar uit stappen en dan te voet naar beneden lopen prachtig uitzicht over de andere kant van Alanya.

nelkal1549, 27-6-2015
Een tip is dat je in het hoogseizoen niet 1 hoog boven de bar moet zitten. Wij hebben daar nu gezeten in mei tot begin juni dan is het goed te doen . Neem de bus en ga eens naar Tepe dan heb je bovenaan prachtig uitzicht over Alanya.
Auke Heijs, 14-6-2015
Zachtere bedden plaatsen.
Roland, 2-6-2015

Boek een appartement aan de zwembadzijde, leuker uitzicht en ligt rustiger t.o.v. de drukke weg waar Sifalar aan ligt.

Overweeg eens om een taxi voor een dag te huren in plaats van een dure excursie te boeken.

Wil je de Damlatas grot te voet bezoeken dan is dat ongeveer een half uur lopen.

Karin Pijl, 31-5-2015

Strand Cleopatra Beach is prachtig!

Zowel bij het hotel als daarnaast heerlijke maaltijden bij Efe restaurant.

Levendig centrum , boulevard, haven, kasteel, Red tower.

We hebben een aantal aanbieders voor Sifalar voor je op een rij gezet: