Aparthotel Sifalar

Hotel aan zee, KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag20°14°
Aparthotel Sifalar
8,6

Laatste review

Een fijn aparthotel, vriendelijk personeel en schoon. De inrichting is een beetje 'aan de datum'. Het hotel is prima gelegen t.o.v. het centrum en het strand.

Kenmerken
All inclusive mogelijk
Airco
Restaurant
Peuterbad

534 reviews over Aparthotel Sifalar in het Nederlands

Een fijn en schoon aparthotel

Jan,
10-11-2018

Fantastische week

Zuidema,
10-11-2018

Leuk gemoedelijk ruim op kleine afstand van strand en stad alanya. Heerlijke bedden vriendelijk personeel elke dag schoonmaak in het appartement. Beddegoed werd na 3 dagen verschoond en elke dag nieuwe handdoeken. Zwembad lag er keurig verzorgd bij, omdat wij hier in oktober waren kon je door de laagstaande zon niet lang in de zon liggen. Bedjes bij zwembad zijn wel verouderd. Wij vonden het een heerlijk verblijf omdat het hotel zo mooi centraal ligt, en alles keurig verzorgd is. We hebben de hele week in diverse restaurants gegeten dus weten niet hoe het eten bij sifalar is.

Prima maar ze moeten stoppen met All Inclusive

Margriet,
18-10-2018

Prima appartement, groot en wordt perfect schoon gehouden. Vriendelijk personeel, en zoals genomen Mustafa is een topper, maar ook Osman verdiend een plus.

Wij hadden voor AI gekozen maar wat was dat een teleurstelling na alle goede recensies gelezen te hebben, er staat dat lokale dranken inbegrepen waren maar de Efes bier, wat toch echt Turks is moesten we betalen, zoals ook de zoete witte wijn. Sterkere dranken hadden ze niet lokaal.

Het eten was de ene avond redelijk maar de andere avond niet goed, alleen maar patat en witte rijst erbij.

We hoorden van mensen die in september waren geweest en nu weer dat het eten toen veel beter was.

Ontbijt was redelijk, lunch weten we niet omdat het strand best wel een stukje lopen is lunchten we daar bij de strandtent.

Super

Lonneke van Gerven,
3-10-2018

Wij komen hier elk jaar graag terug.

Ruime en schone kamers, vriendelijk personeel met name Mustafa maakt het erg gezellig. Eten is lekker.

Prima prijs/kwaliteitsverhouding 👍🏼

Altijd een naar onze zin Fantastisch

Wil,
26-9-2018

8 september voor de 2e keer dit jaar weer met partner en met onze vrienden Henk en Greetje in Sifalar geweest , wij komen hier al jaren en het voelt telkens weer als thuiskomen .Het personeel is vriendelijk en de kamers erg schoon .Wifi Zou gratis kunnen maar wij kijken nu alweer uit naar mei 2019😃

Geweldig hier komen we graag terug

Brant Miedema,
22-9-2018

Prima hotel met uitstekende verzorging en grote luxe kamers.

Een prima kleinschalig hotel met gastvrije en vriendelijke mensen.

Afwisselend en goed verzorgd eten, al met al The place to be.

Geweldig!

Marion van der Pennen,
21-9-2018

Zeer goede service..heel goede keuken, mooie appartementen,goede ligging,goed personeel,mustafa huseyin jimmy en de andere jongens 👌🏼👌🏼en alles is zuiver..zwembad word ontzettend goed onderhouden!👌🏼💃👍🏼

geweldig

antoon canters,
21-9-2018

Voor de vijfde maal in het appartement en het bevalt ons nog steeds goed.

De kamers zijn schoon, het personeel en management is erg vriendelijk, eten is lekker.

Echt een gemoedelijke sfeer, wij komen het volgend jaar weer terug

Eenvoudig

Peter,
16-9-2018

Eenvoudig appartement, niet te vergelijken met de luxe van de vele resorts die je aantreft in de omgeving. Personeel is vriendelijk speciaal voor vaste gasten, de kamers zijn schoon, de 3 sterren waardering komt overeen met wat je mag verwachten. All inclusive betekent een beperkt buffet met weinig variatie en aparte drank tov betalende gasten. Geen animatie, s'avonds weinig sfeer. Appartement bestaat uit 3 gebouwen waarbij 1 blok gesitueerd is aan de overkant van een drukke weg zonder voorzieningen. Loopafstand naar strand en bazaar bedraagt ca. 20 minuten. Twijfelachtig of dit appartement geschikt is voor gezinnen met kinderen.

We werden super vriendelijk en goed ontvangen door Ahmet Özturk. Hij heeft ons elke dag vriendelijk en goed behandeld alsof wij zijn eigen familieleden waren. Het is een nette appartement en je hebt prachtig uitzicht! Ook is het niet ver om vanaf het appartement te lopen naar de stad of naar het strand. De schoonmaaksters komen bijna elke dag om nieuwe lakens en dekens te brengen. Aparthotel Sifalar is echt een aanrader. Je hebt all inclusive maar je kan natuurlijk ook zelf koken, verschilt per persoon wat hij/zij wilt. Ik kan alleen maar zeggen dat het een prachtige plek is en dat als je dit leest er zeker heen moet gaan!

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sifalar in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sifalar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.