Aparthotel Sifalar

531 reviews over Aparthotel Sifalar in het Nederlands

Super

Lonneke van Gerven
3-10-2018

Wij komen hier elk jaar graag terug.

Ruime en schone kamers, vriendelijk personeel met name Mustafa maakt het erg gezellig. Eten is lekker.

Prima prijs/kwaliteitsverhouding 👍🏼

Altijd een naar onze zin Fantastisch

Wil
26-9-2018

8 september voor de 2e keer dit jaar weer met partner en met onze vrienden Henk en Greetje in Sifalar geweest , wij komen hier al jaren en het voelt telkens weer als thuiskomen .Het personeel is vriendelijk en de kamers erg schoon .Wifi Zou gratis kunnen maar wij kijken nu alweer uit naar mei 2019😃

Geweldig hier komen we graag terug

Brant Miedema
22-9-2018

Prima hotel met uitstekende verzorging en grote luxe kamers.

Een prima kleinschalig hotel met gastvrije en vriendelijke mensen.

Afwisselend en goed verzorgd eten, al met al The place to be.

Geweldig!

Marion van der Pennen
21-9-2018

Zeer goede service..heel goede keuken, mooie appartementen,goede ligging,goed personeel,mustafa huseyin jimmy en de andere jongens 👌🏼👌🏼en alles is zuiver..zwembad word ontzettend goed onderhouden!👌🏼💃👍🏼

geweldig

antoon canters
21-9-2018

Voor de vijfde maal in het appartement en het bevalt ons nog steeds goed.

De kamers zijn schoon, het personeel en management is erg vriendelijk, eten is lekker.

Echt een gemoedelijke sfeer, wij komen het volgend jaar weer terug

Eenvoudig

Peter
16-9-2018

Eenvoudig appartement, niet te vergelijken met de luxe van de vele resorts die je aantreft in de omgeving. Personeel is vriendelijk speciaal voor vaste gasten, de kamers zijn schoon, de 3 sterren waardering komt overeen met wat je mag verwachten. All inclusive betekent een beperkt buffet met weinig variatie en aparte drank tov betalende gasten. Geen animatie, s'avonds weinig sfeer. Appartement bestaat uit 3 gebouwen waarbij 1 blok gesitueerd is aan de overkant van een drukke weg zonder voorzieningen. Loopafstand naar strand en bazaar bedraagt ca. 20 minuten. Twijfelachtig of dit appartement geschikt is voor gezinnen met kinderen.

We werden super vriendelijk en goed ontvangen door Ahmet Özturk. Hij heeft ons elke dag vriendelijk en goed behandeld alsof wij zijn eigen familieleden waren. Het is een nette appartement en je hebt prachtig uitzicht! Ook is het niet ver om vanaf het appartement te lopen naar de stad of naar het strand. De schoonmaaksters komen bijna elke dag om nieuwe lakens en dekens te brengen. Aparthotel Sifalar is echt een aanrader. Je hebt all inclusive maar je kan natuurlijk ook zelf koken, verschilt per persoon wat hij/zij wilt. Ik kan alleen maar zeggen dat het een prachtige plek is en dat als je dit leest er zeker heen moet gaan!

Erg genoten van mijn vakantie, dit komt deels omdat ik Alanya goed ken omdat ik er gewerkt heb en deels door de accommodatie. Ik ken Alanya en het toerisme goed dus ik weet ook wat ik waar wel en niet mag verwachten. Aparthotel Sifalar is ZEKER een aanrader. Ik vind de accommodatie erg schoon en de medewerkers zijn erg vriendelijk, service gericht en hulpzaam. Dan voel je je wel even koning he ;-) Ik heb kennis mogen maken met de hotel manager Mevr. Karagoz en receptie manager Dhr. Birol die mij regelmatig wanneer ze mij zagen vroegen of alles naar tevredenheid is. Receptiemedew. Mevr. Hacer compliments, vriendelijk en vrolijk als je je sleutel komt halen ! Wat ik superrrr belangrijk vind is dat het strand op steenworp afstand is en echt pal naast Aparthotel Sifalar (links en rechts) verschillende echte Turkse winkeltjes om nog goedkoper ;-) te shoppen en lekker ECHT TURKS te eten. Geniet van jullie boeking en vakantie.

Volgend jaar weer😁

Crista Te Riele
7-9-2018

Super leuke tijd gehad. Ruim appartement. Schone kamers. Zwembad wordt goed onderhouden. Zeer vriendelijk personeel. Mustaffa een dikke tien voor je gast vrijheid en vriendelijkheid.

Naciye
5-9-2018

Het was geweldig. We hebben echt heel erg

genoten. Normaal gaan we altijd naar een resort

maar na Sifalar niet meer. Zwembad schoon, eten

erg goed en personeel nog beter.

Vooral Mustafa.

Hij heeft onze vakantie geweldig gemaakt. Hij

doet echt alles voor je. Zo fijn. Hij geeft je het

gevoel net of je thuis bent. Ik raad echt iedereen

aan om te gaan.

Naciye

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sifalar in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sifalar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.