Aparthotel Sifalar

KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag29°23°
Aparthotel Sifalar
8,7

499 reviews over Aparthotel Sifalar in het Nederlands

Zeer goed en schoon appartement

J.v.O.ligt, 10-2-2018

Zeer vriendelijke bediening,rustig verblijf,ligt aan vrij drukke doorgaande vierbaansweg.Het complex bestaat uit 3 gebouwen.Uitermate geschikt voor oudere vakantiegangers.l

Alleen afstand naar strand is ongeveer 1500 meter.

Gesitueerd in het oudere gedeelte van Alanya,bij het Ooststrand.

Fantastisch erg gezellig met mustafa

Piet en mijnie, 9-11-2017

Eten goed zowel de vis schotel als het stoofpotje kamers hebben een renovatie nodig maar zijn goed ,de schoonmaak was ook erg goed iedere dag schone handdoeken.

Mustafa zorgt erg goed voor zijn gasten en probeert het ieder naar zijn zin te maken.

Beste Piet,

hartelijke dank voor de leuke beoordeling en positieve feedback. Wij wensen een voorspoedig 2018 vol geluk en gezondheid en verheugen ons erop jullie weer bij ons te mogen begroeten!

Super

Frans Ineke, 14-10-2017

Wij komen hier al meer dan 20 jaar en hebben het steeds weer naar ons zin.

Mooie appartementen maar kunnen wel wat vernieuwing hebben.

Heerlijk zwembad.

En goede service van het personeel.

Wij hopen er in mei weer te zijn.

Beste Frans Ineke,

bij deze de beste wensen voor het nieuwe jaar en wij verheugen ons er al op jullie ook in mei weer bij ons te kunnen verwelkomen! Nogmaals Zalig Nieuwjaar en tot ziens!

We hebben een aantal aanbieders voor Sifalar voor je op een rij gezet:

2017! Wifi bijna Overal Gratis! Sifalar...yok!

Anoniem, 9-10-2017

Bezoekers moeten rekening houden met extra kosten voor het gebruik van WIFI van 2 euro per dag!! op Stranden en erg veel gelegenheden in Centrum overal WiFi GRATIS!! Voor 2 weken 2 pers toch 56 euro Extra!! dan nog voor oud kluisje 56 euro betaal je toch al 112 euro extra dat op heel veel accomodaties GRATIS is!!

s' Avonds eten bij Sifalar kan heel lekker zijn maar je moet wel veel geduld hebben: Voor de opname/afwikkeling bestelling, het opdienen, en alle andere zaken was alleen Mustafa beschikbaar!! Mustafa was vele avonden tijdens het verblijf ALLEEN beschikbaar voor de hele bediening!! er zaten groepen van 16 personen welke een All-Inn verblijf hadden geboekt en nog vele stellen en kleine groepen welke ALLEMAAL door EEN persoon werden geholpen en waarbij de uit- servering soms ondersteund moest worden door de Kok!!

Wel lopen er de hele dag indirecte medewerker(s) rond met volgens ons controlerende activiteiten op de uitvoering van de directe medewerkers !!! welke zich de hele dag al kapot werken!! ON-voorstelbaar.!!!!

Wij vonden de directe medewerkers hun stinkende BEST doen om het verblijf van de gasten het naar hun zin te maken en dan gaat het natuurlijk ook over het reinigen van de appartementen en het oplossen van eventuele technische problemen. Ook de prima Engels sprekende receptiemedewerker/s voldoen in behulpzaamheid en vriendelijkheid.

Al bij al vinden wij dat de Directie beter enkele directe personeelsleden kan toevoegen aan de uitvoerende activiteiten zodat de GASTEN het gevoel krijgen dat ZIJ en niet bepaalde medewerkers de BELANGRIJKSTEN zijn voor het verder Prima Appartementencomplex SIFALAR!!!!!

Beste gasten,,

bij deze hartelijke dank voor uw uitgebreide mening. Van de ene kant doet het deugd te lezen dat u met de service tevreden bent, maar van de andere kant is het jammer te lezen dat u de indruk heeft dat voor het management het personeel en niet de gasten het belangrijkste zijn.

Bij deze kan ik u verzekeren dat voor ons de gasten het allerbelangrijkste zijn! Toch nemen wij ons uw commentaar ter harte en zullen er werk van maken om dit komend seizoen te optimeren.

Nogmaals hartelijke dank en wij wensen u en uw vrienden een voorspoedig 2018 en hopelijk tot gauw in Sifalar!

Comfort van hotel & huiselijkheid van appartement

Ike Amanatkhan, 6-9-2017

Comfortabele, ruime appartement. Wij hadden een 6 persoonsappartement (halfpension) en verbleven er met 4 personen voor 14 dagen. Eten is lekker. Dagelijks werd er schoongemaakt. Ideale ligging tov strand, winkels, restaurants en lokale bevolking. Personeel is behulpzaam en vriendelijk. We hebben een fijne verblijf gehad!

Het ontbijt heeft weinig variatie in fruit. Er had wel wat meer variatie gemogen in het diner. Ik miste vis en variatie in rauwkostsalades. Groenten worden allen koud geserveerd. Meubilair dateert van 30 jaar geleden, wel praktisch nog!

m, Eigenaar, 2-1-2018

Beste Ike,

we hopen dat u een goede en leuke jaarwisseling had en wensen u en uw familie een voorspoedig en gelukkig Nieuw Jaar. Bij deze nog hartelijke dank voor uw review en hopelijk mogen wij u gauw weer verwelkomen in Sifalar!

Heerlijk

Lorenzo, 3-9-2017

Alles onwijs goed voor de eerste keer hier en zeker een plek om terug te komen.

Goed zwembad goed eten zowel het ontbijt lunch en avond eten personeel is ook aardig (mustafa) spreek een woordje nederlands en helpt je graag een handje.

Beste Lorenzo,

wij wensen een gelukkig en voorspoedig Nieuw Jaar en willen ons bij deze ook bedanken voor de positieve reactie. Het is steeds weer prachtig voor het hele team als gasten een gezellige vakantie bij ons hadden en hopen dan ook u weer te mogen begroeten dit komende vakantieseizoen!

Heel goed !!

Jamayma, 30-8-2017

Kamer is super !

Eten is heerlijk. Alles super vers en wat warm hoort te zijn is warm.

Zwembad heel schoon. Het personeel is heel vriendelijk.

Beste Jamayma,

heel erg bedankt voor de prachtige beoordeling en feedback. Wij wensen een gelukkig en gezond 2018 en hopelijk tot ziens in Sifalar!

Schone kamers, fijne sfeer en prima service

mevr. Hullen, 27-8-2017

In het aparthotel Sifalar is het goed toeven. De kamers zijn schoon en ruim en hebben airco. Het eten (wij hadden half pension) was heel goed met voldoende variatie en ook veel salades. Sifalar ligt heel centraal, je loopt zo'n 10 minuten en dan ben je op het strand. De mensen van het hotel zijn enorm vriendelijk en behulpzaam. Vooral Vatti en Mustafa van de bediening zijn enorm aardig. De laatste dag werd mijn dochter niet lekker op het strand en na een telefoontje naar Mustafa, werden we gelijk opgehaald op het strand. Heel fijn. Wij hebben het enorm naar onze zin gehad.

Geachte mevr. Hullen,

ten eerste hartelijke dank voor uw beoordeling en uw kommentaar. Dit weten wij zeer te waarderen en het doet deugd te lezen dat u het goed naar uw zin had bij ons. Wij wensen u en uw familie een gelukkig Nieuw Jaar en kijken er naar uit u weer te mogen verwelkomen hier in Sifalar!

met gierende banden weg!!!

Linda, 26-8-2017

Omscrijviing deugt niet . Maar 1 zwembad en geen tafeltennis tafel en dergelijke. Die staan bij het dichte hotel gedeelte. Wordt met 3 maten gemeten . De gene die er jaren komen en goede recenties schrijven krijgen eenVIP behandeling .

Eten staat een hele tijd ONGEKOELD buiten zeker de koude gerechten. Zeer gevaarlijk als het + 35^ is !

Er is onduidelijkheid hoeveel sterren dit hotel is de ene 3 de andere 3,5 en sommige 4 . Maar in mijn optiek 3- .

Voor mijn NOOIT MEER .

Beste Linda,

het is jammer te lezen dat de vakantie niet in goeden aarde gevallen is. Dit betreuren wij zeer, alhoewel de broschure beschrijving van de door u gekozen touroperator duidelijk en objectief was.

Het is jammer dat u niet is opgevallen dat de gerechten steeds in kleine porties op het buffet werd opgediend en steeds weer bijgevuld. Natuurlijk is het niet mogelijk om alle gebouwen te openen als de accomodatie maar voor een deel vol is, maar helaas heeft niemand invloed op de boekingssituatie voor de Turkse Riviera en we hopen dat het aantal boekingen voor dit land in de toekomst weer gaat verbeteren.

Wij wensen u en uw familie een voorspoedig nieuw jaar met veel geluk en gezondheid!

een echte aanrader

anoniem, 26-8-2017

een fantastische vakantie hebben wij gehad. en al die negatieve reacties vind ik deels onterecht. ja diegene die je naar je kamer brengt, blijft wachten op fooi, maar dat proberen ze overal in Turkije, en als je het niet wil, zeg je het gewoon. verder is het belangrijk om te weten dat er 2 appartementen complexen zijn. de ene is met een zwembad en glijbaan, en de andere heeft ook een zwembad, maar geen glijbaan. omdat de toerisme afneemt in Turkije kunnen ze het niet opbrengen om allebeide complexen open te gooien als 1 complex nog niet eens gevuld is. dus het complex met glijbaan is dicht. ( al 2 jaar zo). verder is het eten goed! je moet gewoon weten dat je niet in Nederland bent, en dus ook niet alles daar hebt wat je in Nederland hebt. Dus je moet je aanpassen aan de cultuur. Het personeel is super vriendelijk. Ze werken keihard ( bijna de hele dag). De kamers zijn altijd brandschoon, behalve het plafond van de badkamer. elke dag komen de schoonmakers schoonmaken en bedden verschonen en schone handdoeken brengen. Het strand ligt op loopafstand en het centrum ook, er zijn leuke uitgaansgelegenheden, zoals robin hood: daar komen veel Nederlandse toeristen.

verder is schuin tegenover het hotel een restaurant 'Theo's place' van een Nederlandse eigenaresse, en het is daar savonds ook super gezellig. ER zijn veel leuke uitstapjes die je kan ondernemen, maar je kan ook zelf met taxi of iets dergelijks naar de rivier. dat is een ijskoude rivier met gezellige terrasjes.

De sfeer in het hotel is savonds ook heel erg gezellig. 1 nadeel vond ik, dat er live muziek is beloofd, maar dat is er dus niet. Verder is het eten goed, als je iets anders wil eten, kan je het gewoon vragen en dan maken ze dat voor jou.

nog een paar tips: je kan het kaanwater in Turkije niet drinken. Pas op met ijsklontjes in drinken. dit heb je meestal niet door, maar dat komt ook gewoon uit de kraan.

Als je erover twijfelt om naar Turkije te gaan, i.v.m. terreur enzovoort, onthoudt dit als er in Turkije een aanslag wordt gepleegd is dat meestal honderden of misschien wel duizenden kilometers van Alanya, de afstand is zo groot dat kan je vergelijken met van Nederland naar Duitsland. en veel Nederlanders gaan gewoon naar Duitsland.

dus gewoon naar Turkije en dan is dit hotel een echte aanrader.

m, Eigenaar, 2-1-2018

Beste gasten,

hartelijke dank voor de open en objectieve mening, dit weten wij zeer te waarderen. Wij wensen van harte een gelukkig en gezond 2018 en hopen u ook dit jaar weer te mogen verwelkomen in Sifalar!

We hebben een aantal aanbieders voor Sifalar voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sifalar in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sifalar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Sifalar scoort een 8.72 uit 10 op basis van 515 reviews.