Aparthotel Sifalar

531 reviews over Aparthotel Sifalar in het Nederlands

Prima hotel ,

Ghandi
15-8-2018

Sifalar is een goed hotel , met een geweldig personeel.

Eerste 4 dagen hadden we helaas wel problemen met airco en veel tijd verspild daardoor ..maar daarna was alles weer prima.

Dank aan ( Ahmed receptie personeel )

Geweldig man en heel lief en hulpzaam👌.

Als je wat nodig hebt , helpt hij jou graag en maakt wel tijd voor.

Mustafa is ook een hele vriendelijk man , hij maakt veel plezier.

eten is helaas ook wat minder, liever geen alinclusief , voor weinig kun je buiten ook wel lekker eten .

Verder top service.

Perfect

Imre
14-8-2018

Personeel Adnan en Sena zijn erg vriendelijk, lachen altijd en zijn erg behulpzaam

Voor een fijne vakantie in Alanya

Kees en Wilma
13-8-2018

Fijne appartementen, ruim en schoon. Goede liggen centrum en strand is lopend heel goed te doen. Strand 5 minuten centrum 15 minuten.

Heeft een goede keuken en heel vriendelijk personeel. Echt een aanrader.

Goed hotel!

Ilona
12-8-2018

Super goed hotel! Mensen zijn top en helpen je graag. Verder alles word goed bijgehouden en schoongemaakt. Ligging is ook perfect alles is dichtbij. En mustafa praat goed nederlands en helpt je als je wat wilt weten en hij maakt ook plezier.

Top hotel! Goede service.

Claudia
9-8-2018

Leuke hotel met een goede sfeer. Mustafa, Ahmed en Birol waren super!! Ze regelden onze uitstapje naar Dimcay en grote taxi’s voor ons gezin. De schoonmaak was ook netjes en handdoeken werden zeer snel verschoond. Eigenlijk geen minpunten.

Al voor de 10e of 11e keer geweest!

Christel
8-8-2018

Al voor de 10e of 11e keer in Sifalar geweest, ik ben de tel kwijt :-).

We zijn 2 weken geweest en afgelopen zondag/maandag weer naar huis gegaan.

Het voelt als thuiskomen. De dames van de schoonmaak, altijd even vriendelijk en werken hard. Mustafa, Hacer en Birol zitten er al jaren en maken altijd tijd voor een gezellig praatje. Wij hebben hier niet gegeten dus daar kan ik geen mening over geven.

The place to be

Martine Sierens
7-8-2018

Net terug van 10 dagen Turkije waar we verbleven in Sifalar en alleen maar positieve dingen over dit hotel!

Supervriendelijk personeel, ideale ligging..

Mustafa Boz is the best!

Nooit meer

Anja Breeze
3-8-2018

Boek vooral geen all-in meer ; zeer slecht voor Turkse begrippen. Blijkbaar nieuw manegment die overig totaal niet vriendelijk zijn , al het oude personeel is opgestapt nu nieuwe mensen wel vriendelijk maar spreken zeer slecht Engels dus is het zeer moeilijk om iets te vragen ze begrijpen je niet, behalve Mustafa die is er gelukkig nog wel , maar kan nu niet veel meer doen voor de gasten.

Leuk Hotel

Peter & Melanie
24-7-2018

De eerste paar dagen is de kamer heel schoon, je hebt geen viezigheid aan je voeten als je op bloten voeten loopt. Maar verder wordt de kamer maar matig bijgehouden. dat zal vast komen omdat de dames later op de dag kwamen, dan waren wij in de kamer omdat ons zoontje van 2,5 dan moet slapen. Het eten is goed te eten maar beperkte keus. Het personeel is vriendelijk, alleen de dame die bij het eten staat mag wel wat vrolijker kijken. Mustafa werkt hard maar naar mijn meening loopt hij niet harder dan andere en naar ons toe was hij ook niet de vrienelijkste. verder een goede vakantie gehad.

Het hotel ligt niet 500m van het centrum zoals op veel boekings sites staat maar 750 meter (google maps). Let verder bij het boeken op of je de airco er bij hebt geboekt, op onze boeking site stond niks vermeld en moesten dan ook bij betalen. beide dingen liggen niet aan het hotel maar zijn het vermelden waard.

Drie zeer leuke weken kortom ons thuis voelen

WESSEL EN ANNE GALL
16-7-2018

Mooie schone kamers , super lieve dames van de schoonmaak zij maken van bedden kunstwerken . de koks , mensen van de receptie top. ook dank aan mustafa en de boys en birol , abdulla .

Wij komen vaak en volgend jaar weer

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sifalar in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sifalar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Sifalar scoort een 8.74 uit 10 op basis van 531 reviews.