Kleine hotelsWeer vandaag33°23°

29 reviews over Hotel Sevki Bey in het Nederlands

Nooit meer

Jan Willem
1-10-2018

Het is geen 5 sterren dus verwacht ook niet teveel! Het eten was voor ons oké en de accomodatie ook een voldoende. Personeel vriendelijk zolang je extra drank besteld buiten het all in assortiment zoals cocktails en dergelijke. Anders erg onbeleefd en niet netjes! Slechte service dus!

Gereisd Met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Nooit meer, horror

Marjolein Bursens
20-9-2018

Nooit meer !!! Wij hadden absoluut geen hoge verwachtingen maar dit hotel slaat werkelijk alles..

Geen ontvangst toen we aankwamen, personeel spreekt amper/geen Engels, kamer (bungalow) was niet schoongemaakt, matras was geel ipv wit, vuile/gebruikte handdoeken, douche vol schimmel, kamer stonk naar stront, vuilkar naast terras dus stank & ongedierte, kerkhof naast het 'hotel', enz..

All-in is Beneden alle pijl, wij zijn echt niet kieskeurig maar dit was écht heel erg! Rauw vlees, rauwe frietjes, koude spaghetti, enz.. Mensen werden naar het ziekenhuis gebracht ? Flessen Cola, Fanta & Sprite die hele dag in de zon staan, grote flessen water werden gewoon opgevuld met kraantjeswater flesje water, fruitsap, ijsjes of dergelijke moest je allemaal bijbetalen. Elke dag dus maar uit eten geweest, buiten het hotel..

Zwembad was t enige wat wel oke was, hoewel je wel moest vechten voor een bedje

Jammer dat je hier geen foto's aan kan toevoegen want deze spreken boekdelen! voor de lezer : Niet doen!!!

Gereisd Met partner in september 2018

Horror hotel

Mariska van der Spek
9-9-2018

Als je low budget op vakantie gaat, pas je je verwachtingen aan! Wij doen dit vaker en nooit klachten. Maar dit hotel, is echt heel slecht! In 1 woord, horror! Het enige positieve is het zwembad, afstand naar strand en Murat de gezellige barman! Geen service. Heel vies, schimmel in de badkamer. 2 dagen geen wc papier gehad. Niemand die Engels spreekt, je klachten kan je niet kwijt. Normaal gesproken zit er altijd wel iets bij het eten wat goed en lekker is, maar hier niet. Mensen in het ziekenhuis door het eten. All-inclusive werd elke maaltijd uit eten. Ik zou dit hotel aan niemand aanraden. Eigenlijk zou je geld moeten krijgen om er te verblijven, in plaats ervoor te betalen.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Horror Hotel Nooit meer!

Annemarie
6-9-2018

horror hotel! Smerig schimmel in de badkamer,geen toilet papier, schone handdoeken . Wij zijn echt heel makkelijk maar dit ging te ver! Eten ongelofelijk slecht. Mensen die ziek werden (wij gingen al niet meer naar restaurant ) Condooms onder het bed airco hebben we maar uitgezet doodziek ! Personeel praat geen Engels of en zijn niet aardig. Lift met gaten in de vloer dus maar niet met de lift. Kerkhof naast het hotel 7 kilometer van centrum en geen 4 Zijn gister thuis gekomen liggen nu allebei ziek op bed! Nooit meer! En voor de lezer niet doen!

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Echt NOOIT meer!!

De bruin
4-9-2018

Ik ga regelmatig op vakantie naar Turkije en boek vaak niet te dure hotels. Verwacht dan ook echt geen wonderen. Maar zo heb ik het nog nooit beleeft. Positief: groot zwembad, vlakbij de zee en leuke tuinbungalow. Helaas houdt het daar mee op. Negatief: veel te weinig bedjes bij het zwembad, personeel niet erg spraakzaam en spreken amper Engels. Maar het slechtste was toch echt wel het eten, echt niet best. Zijn regelmatig uit eten gegaan , moest ook wel anders eet je niks. Bar en bar slecht. Echt jammer, onze tip is dan ook : Boek ergens een ander hotel en sla deze over

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Fijne vakantie gehad

Jeanet
16-6-2016

Accommodatie prima in orde. Alles voldeed aan onze vakantie.Fijne week gehad. Zeer betaalbaar. Ontbijt, lunch en diner helemaal goed! Een heel klein minpuntje; Overdadig aanwezigheid van medewerker, die op provisie basis daar te werk is. Blijft je toer loos lastig vallen om mee te werken aan zijn projecten, a la carte eten, waterpijp, likeur te bestellen. Op een gegeven moment halt toe geroepen, aangegeven dat niet op prijs te stellen. Muziek veel te hard, dat ook volgens reisorganisatie.

Gereisd Met partner in juni 2016

Heerlijke plek en mooi zwembad maar dat was t ook

Pvs18
6-10-2015

Na s nachts aan te komen waren ze volgeboekt en moesten we naar een echt vies ander hotel, dit doen ze schijnbaar standaard. Prijs was zo dat ik er niet teveel van verwachte. Ontbijt was slecht met vaak oud brood. Rondom zwembad was echt smerig en wanneer je personeel erop aansprak was het basispensioen de reden met weinig personeel, terwijl er werkelijk 3 mensen waaronder de tuinman de hele dag aan de bar hingen te niksen. Locatie was top en het hotel zou bij goed management en personeel echt potentie hebben. Dinerbuffet was ook slecht en niet warm

Gereisd Met partner in januari 2015

Heerlijke vakantie gehad!

Niki
17-8-2015

Een last-minute geboekt, samen met mijn moeder naar Turkije. We zaten in een 'tuinhuisje' (niet speciaal geboekt, maar 'spontaan' gekregen bij aankomst) in een prachtige tuin met fruitbomen.

Tegenover het strand, bushalte is vlakbij, zwembad is heerlijk, overal goede Wi-Fi, kamers worden iedere dag schoon gemaakt, eten is prima en het personeel super vriendelijk!

Omdat het vrij kleinschalig is maak je snel contact met andere mensen. Wij hebben een geweldige vakantie gehad!

Gereisd Anders in augustus 2015

Ik ga terug

Miranda
15-8-2015

Prima prijs kwaliteit verhouding, Eenvoudig simpel maar goed warm eten, bar terras gezellig goed personeel met name Dilara, Kaan, Mehmet, en Jouzoef. TOP.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nooit meer, enge manager!

Oosterhout
10-8-2015

Wij hadden 2 bungalows geboekt, bij aankomst was er maar 1 vrij, we kregen 1 bungalow voor de 1e nacht en moesten maar zien hoe we de nacht met 4 man in 1 kamer door moesten komen geen excuus niets, gedurende onze vakantie hebben wij dagelijks ruzies en boze mensen meegemaakt die niet op hun geboekte kamer konden, dit met een agressieve manager die tegen de mensen schreeuwt en totaal geen moeite deed om het op te lossen. Het ontbijt was slecht. Het zwembad was prima en groot, de bungalows waren ook prima in de mooie tuin. onze WC was een keer of 5 kapot en we moesten per keer ook 5 keer vragen of ze het kwamen maken. Ik had voor de prijs echt geen hoge verwachtingen maar service en vriendelijkheid heeft geen prijs volgens mij!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 75 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportWaterskiën
  • BuitensportenBoccia
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sevki Bey in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sevki Bey zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.