Hotel Semt Luna Beach

• Onvoldoende: 1 - 5

Mooie locatie

Angela van Beek
10-8-2017

Mooi hotel ..goed eten..pal aan zee,iedere dag schone handdoeken zeker voor herhaling

Super gezellig

Wilma
18-10-2015

Wie niet van een groot resort houd moet naar dit Gezellig Kleinschalig familie hotel gaan, met goede service erg vriendelijk personeel . wij hadden een mooie kamer met zijzeezicht, Netjes en schoon. het eten was heerlijk. Het ligt een paar km van het drukke Alanya, wat ik heerlijk vond . 5 min lopen van de winkels van oba, en het strand is aan de overkant , zou hier zo weer terug heen gaan😀

Nooit meer.

ton van steenbergen
18-10-2015

Erg verouderd Hotel alles was vies en vuil.Wij hadden geboekt bij touroperator, bij aankomst bleek dat er geen kamer was gereserveerd, kregen toen een kamer aangeboden waar niks aan deugde.Het stonk heel erg zeker op de begane grond, en ook het ontbijt, met vliegen op het eten smerig gewoon.ontbijt genuttigd maar het stonk daar zo dat we al gauw uit gegeten waren.We zijn op eigen gelegenheid om 9 uur s'morgens op zoek gegaan naar een ander hotel en dit ook gevonden, bij terugkomst hotel om onze koffers op te halen werd ons nog wel andere kamer aangeboden.De gearriveerde reisleider van touroperator probeerde nog wel om ons op andere gedachten te brengen.We hebben nog gevraagd om ons voor de terug transfer naar het vliegveld op te komen halen bij ons andere Hotel, maar touroperator kon daar geen gehoor aan geven.

Dus al met al koste deze vakantie ons €300 meer aan hotel en € 99 aan taxi kosten meer dan gepland.Nooit meer met touroperator dus en al helemaal niet meer in Monart Luna Playa.

Supervakantie gehad

Thea Noy
10-10-2015

De ligging van dit hotel is fantastisch de straat over en aan zee. Het eten was prima je kunt de hele dag eten als je wilt. Het centrum is slechts 15 minuten met t busje. Stopt vlakbij t Hotel. Wellicht wat gedateerd maar met 3 sterren een verademing in vergelijk met megaresorts. Personeel doet zijn best om het de gasten naar de zin te maken erg vriendelijk. Kamer met zeezicht....adembenemend s avonds. Een gezellige sfeer heerste er. Kamer was netjes schoon. Zalige vakantie wij gaan zeker terug.

goed hotel met mooi uitzicht

dicktiel
18-8-2015

Goed hotel schoon , eten oke geen 5 sterren maar veel vers , personeel vriendelijk en aardig

kamers schoon , strand is minder maar wel schoon , omdat het kleine steentjes zijn .

Let op beach 2 proberen je te rippen

mike
16-6-2015

Hotel is waar naar z'n geld. Beach nr 2 Let op. Ze rippen je waar je bij staat. Betaal ieder drankje direct. Dan lukt het misschien niet getild te worden.

Prima hotel in verhouding met prijs

De Belgjes en de Hollanders
11-6-2015

We hebben een heerlijke vakantie gehad, Eten was heel goed vriendelijk personeel , het hotel is wat verouderd maar je betaald ook maar een prikkie, dus wat wil je dan??? Bij klachten onderneemt het personeel meteen actie, drank krijg je uit glazen, .enige minpuntje dat sommige mensen zo zeuren.. Dan moeten ze meer betalen!!!!! We willen meteen terug 14 dagen geweest.

Hotel oud en gedateerd. Eten is wat smaak betreft prima maar erg weinig variatie. Personeel is vriendelijk maar spreken weinig talen. Ligging van het hotel is prima aan zee met een netjes aangelegde boulevard voor de deur. Savonds weinig te doen dat is wel jammer. Dranken zoals bier en fris word wel gewoon in glas geschonken waar de meeste hotels dit in plastic doen. Kamers ouderwets en niet al te schoon. Bedden zijn hard en veren voel je er doorheen erg jammer.

Geen aanrader

Ron Arkes
5-6-2015

Dit hotel is aan een reorganisatie toe. Kamers zijn niet al te schoon, bedden zijn gewoon op, de veren van de boxspring voel je al als je met je hand over het bed strijkt en de douche,ach laat maar. We wisten bij het boeken wel dat het een 3 sterren hotel was,maar wat dat betreft hebben we veel betere ervaringen gehad. Ik zou dit hotel hooguit 2 sterren geven. De ligging is best gunstig, het ligt op 50 meter van het strand(wel veel stenen) en de Dolmus stopt vrijwel voor de deur. Het personeel wat er was deed wel hun best, maar konden gebrekkig Engels en Duits. Zoals in de titel staat, zouden wij dit hotel onze vrienden zeker niet aanraden. Ook wij zijn na 4 dagen via de reisorganisatie in een ander hotel geplaatst.

Dit nooit meer

Christel
17-9-2013

Dit hotel hoort 1 ster te krijgen.

Het eten was slecht en heel weinig, waardoor we genoodzaakt waren elke dag uit eten te gaan.

De kamer was goed te doen, alleen was de airco steeds stuk.

Er was amper plek bij het kleine zwembad waardoor je op een stoel moest zitten.

Het personeel was wel redelijk vriendelijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Semt Luna Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Semt Luna Beach in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Semt Luna Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Semt Luna Beach scoort een 6.77 uit 10 op basis van 16 reviews.