Hotel Semt Luna Beach

17 reviews over Hotel Semt Luna Beach

• 2019
    5Anoniem11-08-2019

Nooit meer

Door de oudere revieuws te lezen van 2013-2015 is er niks veranderd aan het hotel. De buitenkant heeft een ander kleurtje gekregen en dat is het.

Bedden zijn slecht, de veren Maseren je rug. Douche, je mag geluk hebben als je een warme douche heb. Schoonmaak in 5 dagen 1x gezien alleen het deken opgevouwd verder niks. Rondom het zwembad word niet schoongemaakt.

Zwembad zit zoveel chloor in dat er niks van je haar overblijft en dat je lichaam onder de uitslag zit.

Eten, sochtends en tussen de middag te doen maar avond maal gingen wij buiten de deur eten.

Drinken krijg je uit plastic weggooi bekers die vervolgens afgewassen worden..

Personeel doen hun best. Eigenaren proberen zelf alleen maar geld aan je te verdienen.

Voor ons nooit meer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• Oude reviews

8Angela van Beek10-08-2017

Mooie locatie

Mooi hotel ..goed eten..pal aan zee,iedere dag schone handdoeken zeker voor herhaling

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Wilma18-10-2015

Super gezellig

Wie niet van een groot resort houd moet naar dit Gezellig Kleinschalig familie hotel gaan, met goede service erg vriendelijk personeel . wij hadden een mooie kamer met zijzeezicht, Netjes en schoon. het eten was heerlijk. Het ligt een paar km van het drukke Alanya, wat ik heerlijk vond . 5 min lopen van de winkels van oba, en het strand is aan de overkant , zou hier zo weer terug heen gaan😀

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 3ton van steenbergen18-10-2015

Nooit meer.

Erg verouderd Hotel alles was vies en vuil.Wij hadden geboekt bij touroperator, bij aankomst bleek dat er geen kamer was gereserveerd, kregen toen een kamer aangeboden waar niks aan deugde.Het stonk heel erg zeker op de begane grond, en ook het ontbijt, met vliegen op het eten smerig gewoon.ontbijt genuttigd maar het stonk daar zo dat we al gauw uit gegeten waren.We zijn op eigen gelegenheid om 9 uur s'morgens op zoek gegaan naar een ander hotel en dit ook gevonden, bij terugkomst hotel om onze koffers op te halen werd ons nog wel andere kamer aangeboden.De gearriveerde reisleider van touroperator probeerde nog wel om ons op andere gedachten te brengen.We hebben nog gevraagd om ons voor de terug transfer naar het vliegveld op te komen halen bij ons andere Hotel, maar touroperator kon daar geen gehoor aan geven. Dus al met al koste deze vakantie ons €300 meer aan hotel en € 99 aan taxi kosten meer dan gepland.Nooit meer met touroperator dus en al helemaal niet meer in Monart Luna Playa.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 8Thea Noy10-10-2015

Supervakantie gehad

De ligging van dit hotel is fantastisch de straat over en aan zee. Het eten was prima je kunt de hele dag eten als je wilt. Het centrum is slechts 15 minuten met t busje. Stopt vlakbij t Hotel. Wellicht wat gedateerd maar met 3 sterren een verademing in vergelijk met megaresorts. Personeel doet zijn best om het de gasten naar de zin te maken erg vriendelijk. Kamer met zeezicht....adembenemend s avonds. Een gezellige sfeer heerste er. Kamer was netjes schoon. Zalige vakantie wij gaan zeker terug.

Gereisd met partner in september 2015

• 8dicktiel18-08-2015

goed hotel met mooi uitzicht

Goed hotel schoon , eten oke geen 5 sterren maar veel vers , personeel vriendelijk en aardig

kamers schoon , strand is minder maar wel schoon , omdat het kleine steentjes zijn .

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 6mike16-06-2015

Let op beach 2 proberen je te rippen

Hotel is waar naar z'n geld. Beach nr 2 Let op. Ze rippen je waar je bij staat. Betaal ieder drankje direct. Dan lukt het misschien niet getild te worden.

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 7De Belgjes en de Hollanders11-06-2015

Prima hotel in verhouding met prijs

We hebben een heerlijke vakantie gehad, Eten was heel goed vriendelijk personeel , het hotel is wat verouderd maar je betaald ook maar een prikkie, dus wat wil je dan??? Bij klachten onderneemt het personeel meteen actie, drank krijg je uit glazen, .enige minpuntje dat sommige mensen zo zeuren.. Dan moeten ze meer betalen!!!!! We willen meteen terug 14 dagen geweest.

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 6De boys06-06-2015

prijs kwaliteit verhouding oke. that's it

Hotel oud en gedateerd. Eten is wat smaak betreft prima maar erg weinig variatie. Personeel is vriendelijk maar spreken weinig talen. Ligging van het hotel is prima aan zee met een netjes aangelegde boulevard voor de deur. Savonds weinig te doen dat is wel jammer. Dranken zoals bier en fris word wel gewoon in glas geschonken waar de meeste hotels dit in plastic doen. Kamers ouderwets en niet al te schoon. Bedden zijn hard en veren voel je er doorheen erg jammer.

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 3Ron Arkes05-06-2015

Geen aanrader

Dit hotel is aan een reorganisatie toe. Kamers zijn niet al te schoon, bedden zijn gewoon op, de veren van de boxspring voel je al als je met je hand over het bed strijkt en de douche,ach laat maar. We wisten bij het boeken wel dat het een 3 sterren hotel was,maar wat dat betreft hebben we veel betere ervaringen gehad. Ik zou dit hotel hooguit 2 sterren geven. De ligging is best gunstig, het ligt op 50 meter van het strand(wel veel stenen) en de Dolmus stopt vrijwel voor de deur. Het personeel wat er was deed wel hun best, maar konden gebrekkig Engels en Duits. Zoals in de titel staat, zouden wij dit hotel onze vrienden zeker niet aanraden. Ook wij zijn na 4 dagen via de reisorganisatie in een ander hotel geplaatst.

Gereisd met partner in mei 2015

Hotel Semt Luna Beach info