Aparthotel Semiz

31 reviews over Aparthotel Semiz

• 2018
    5Meerburg25-02-2018

1 nachtje gaat net

Schoon maar erg verouderd en héél sober

Met vrienden

• 9H.Smittenberg30-01-2018

Vlak bij strand gratis ligbedjes en vooral hun keuken heerlijk eten daar en erg vriendelijk heb alweer geboekt voor 3 week in juni

Met vrienden

• 2017
    5trinity28-08-2017

what you pay is what you get

Gedateerd is de omschrijving, app.206 kapotte lades , geen handgrepen , echter wel de schroeven die uitstaken, een tv uit de 70 jaren die het af en toe deed, lichtschakelaar in de slaapkamer vonkt als je het licht aan deed. Bij de 3e dag zelf naar handdoeken en linnen moeten vragen. Personee moeizaaml behulpzaam

• 9Gerda17-06-2017

Geweldige lokatie

Semiz appartementen is een kleinschalige accomodatie. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Er is een goede keuken met verschillende gerechten. Het strand en de zee zijn op 100 meter loopafstand. De strandbedden en parasol zijn gratis. Winkels en restaurants liggen om de hoek.

• Oude reviews

9H. Latupeirissa16-10-2016

Ontzettend tevreden

Ik zocht eigenlijk alleen een plaats om te slapen maar de service was heel goed . Elke dag schone handdoeken en schoonmaak service . Ontbijt was lekker maar eentonig . Maar overall erg tevreden ook qua ligging . Stad makkelijk te bereiken met dolmusbus 2,5 tlr pp en eigen strand op 200 meter .

• 7Adriana21-09-2016

Goed te doen

Ik ben gisteravond van een heel kort reisje teruggekomen (5 dagen, 4 nachten). Superaanbieding/pakketreisje van touroperator van 119,50 euro inclusief reserveringskosten en calamiteitenfonds. Exclusief stoelreservering en ruimbagage). Is toch leuk om voor zo weinig even weg te gaan!

Ik was alleen en vind de ligging niet heel erg ideaal (puur persoonlijk). Voor 20 TL zit je wel met de taxi in het centrum van Alanya (retour 40).

De appartementen zijn verouderd, maar het is wel schoon (beddengoed is zelfs na dag 2 verschoond???).Ik kreeg het appartement waarom ik verzocht had, rustige ligging, met balkon (2 balkons!); hoekappartement 201. Ik heb er heerlijk geslapen. Geen slecht bed. Ik heb de twee 1-persoonsbedden tegen elkaar geschoven. Ik vind het wel een 2-sterrenappartementcomplex, zeker geen 3..

Vriendelijk personeel, klein zwembad, maar het is er wel. In het hoogseizoen zou ik voor dit appartement 150 euro per week willen betalen en laagseizoen 100 euro p.p.p.w.. Max 3 personen.

Alleenreizend

• 9Rob en Gerda12-06-2016

Super prijs/kwaliteit

Het appartement heeft alles wat je nodig hebt, wanneer je iets nodig hebt, wordt het direct geregeld. Het personeel is alleraardigst en is zeer behulpzaam.Het eten is er zeer goed. Fijne locatie, dichtbij het strand (100 meter) en restaurantjes om de hoek. Super!!

• 2Dominique11-05-2016

Zeer slecht

In februari heb ik met mijn turkse vriend een weekje in dit hotel verbleven. De kamer was vrij klein maar voor ons twee groot genoeg. Toen ik lekker een douche wilde nemen realiseerde ik me dat ik beter buiten in de regen kon gaan staan. De straal die uit de douche kwam was zo zwak en koud dat mijn haar geen eens nat werd. Ook werden de kamers vaak overgeslagen voor een schoonmaak beurt terwijl we de kaart gewoon op hadden gehangen. De bank was gemaakt van een oud matras met een kleed erover en kussens die er steeds naast vielen. Ik reis om de twee maanden naar turkije wegens mijn lange afstands relatie en ik ben echt wel heel wat gewend maar in zo'n slecht hotel ben ik nog niet eerder geweest.

• 6Karima A.02-05-2016

Leuke vakantie

Dichtbij alanya. Deze is makkelijk te bereiken met de bus. De kamers waren netjes en schoon. We hadden alleen niet altijd warm water. De kamers zijn koel in de warmte is dat heerlijk als het 20 graden is.. is het helaas echt te koud.

• 8Klaas en Marianne van Belzen01-05-2016

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Wij zaten voor €87. Voor 8 dagen. Zeer gehorig, en weinig warm water om te douchen. Verouderd interieur, losse kitranden. Wel goede leefruimte, slaapkamer en badkamer. Vriendelijk personeel, en alles werd goed schoongehouden. Om de twee dagen schone handdoeken. Wij hadden ontbijt erbij geboekt voor €3. Een typisch turks ontbijt, wat ik graag nog eens zou willen overdoen. Groot balkon, wij zaten op de hoek, plus een balkon bij de slaapkamer.

7 tips over Aparthotel Semiz

• Bardak, 11-06-2014

De hoek appartementen (aan de restaurantkant) hebben extra grote balkons met uitzicht op zee.

• Wim, 07-03-2014

Dimcay rivier lekker verse forel eten van de barbecue. En bezoek de Oba weekmarkt op maandag, slechts 5 minuten lopen vanaf het hotel.

• Britt Vinken, 27-08-2014

Tip om boodschappen te doen is bij de Metro. Die ligt zo'n 10 minuutjes lopen van het hotel af. Erg goedkoop en erg Europees, lijkt een beetje op wat de Marko bij ons is.

1 vraag over Aparthotel Semiz

• Remmig, 01-01-2016

appartement

is er een koffiezetapparaat in de keuken aanwezig?

Aparthotel info

• Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • VerzorgingAll inclusive

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand250 m
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages