Aparthotel Semiz

29 reviews over Aparthotel Semiz in het Nederlands

1 nachtje gaat net

Meerburg,
25-2-2018

Schoon maar erg verouderd en héél sober

H.Smittenberg,
30-1-2018

Vlak bij strand gratis ligbedjes en vooral hun keuken heerlijk eten daar en erg vriendelijk heb alweer geboekt voor 3 week in juni

what you pay is what you get

trinity,
28-8-2017

Gedateerd is de omschrijving, app.206

kapotte lades , geen handgrepen , echter wel de schroeven die uitstaken, een tv uit de 70 jaren die het af en toe deed, lichtschakelaar in de slaapkamer vonkt als je het licht aan deed. Bij de 3e dag zelf naar handdoeken en linnen moeten vragen.

Personee moeizaaml behulpzaam

Geweldige lokatie

Gerda,
17-6-2017

Semiz appartementen is een kleinschalige accomodatie. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Er is een goede keuken met verschillende gerechten.

Het strand en de zee zijn op 100 meter loopafstand. De strandbedden en parasol zijn gratis. Winkels en restaurants liggen om de hoek.

Ontzettend tevreden

H. Latupeirissa
16-10-2016

Ik zocht eigenlijk alleen een plaats om te slapen maar de service was heel goed . Elke dag schone handdoeken en schoonmaak service . Ontbijt was lekker maar eentonig . Maar overall erg tevreden ook qua ligging . Stad makkelijk te bereiken met dolmusbus 2,5 tlr pp en eigen strand op 200 meter .

Goed te doen

Adriana
21-9-2016

Ik ben gisteravond van een heel kort reisje teruggekomen (5 dagen, 4 nachten). Superaanbieding/pakketreisje van touroperator van 119,50 euro inclusief reserveringskosten en calamiteitenfonds. Exclusief stoelreservering en ruimbagage). Is toch leuk om voor zo weinig even weg te gaan!

Ik was alleen en vind de ligging niet heel erg ideaal (puur persoonlijk). Voor 20 TL zit je wel met de taxi in het centrum van Alanya (retour 40).

De appartementen zijn verouderd, maar het is wel schoon (beddengoed is zelfs na dag 2 verschoond???).Ik kreeg het appartement waarom ik verzocht had, rustige ligging, met balkon (2 balkons!); hoekappartement 201. Ik heb er heerlijk geslapen. Geen slecht bed. Ik heb de twee 1-persoonsbedden tegen elkaar geschoven. Ik vind het wel een 2-sterrenappartementcomplex, zeker geen 3..

Vriendelijk personeel, klein zwembad, maar het is er wel. In het hoogseizoen zou ik voor dit appartement 150 euro per week willen betalen en laagseizoen 100 euro p.p.p.w.. Max 3 personen.

Super prijs/kwaliteit

Rob en Gerda
12-6-2016

Het appartement heeft alles wat je nodig hebt, wanneer je iets nodig hebt, wordt het direct geregeld. Het personeel is alleraardigst en is zeer behulpzaam.Het eten is er zeer goed. Fijne locatie, dichtbij het strand (100 meter) en restaurantjes om de hoek. Super!!

Zeer slecht

Dominique
11-5-2016

In februari heb ik met mijn turkse vriend een weekje in dit hotel verbleven. De kamer was vrij klein maar voor ons twee groot genoeg. Toen ik lekker een douche wilde nemen realiseerde ik me dat ik beter buiten in de regen kon gaan staan. De straal die uit de douche kwam was zo zwak en koud dat mijn haar geen eens nat werd. Ook werden de kamers vaak overgeslagen voor een schoonmaak beurt terwijl we de kaart gewoon op hadden gehangen. De bank was gemaakt van een oud matras met een kleed erover en kussens die er steeds naast vielen. Ik reis om de twee maanden naar turkije wegens mijn lange afstands relatie en ik ben echt wel heel wat gewend maar in zo'n slecht hotel ben ik nog niet eerder geweest.

Leuke vakantie

Karima A.
2-5-2016

Dichtbij alanya. Deze is makkelijk te bereiken met de bus. De kamers waren netjes en schoon. We hadden alleen niet altijd warm water. De kamers zijn koel in de warmte is dat heerlijk als het 20 graden is.. is het helaas echt te koud.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Klaas en Marianne van Belzen
1-5-2016

Wij zaten voor €87. Voor 8 dagen.

Zeer gehorig, en weinig warm water om te douchen. Verouderd interieur, losse kitranden.

Wel goede leefruimte, slaapkamer en badkamer.

Vriendelijk personeel, en alles werd goed schoongehouden.

Om de twee dagen schone handdoeken.

Wij hadden ontbijt erbij geboekt voor €3. Een typisch turks ontbijt, wat ik graag nog eens zou willen overdoen.

Groot balkon, wij zaten op de hoek, plus een balkon bij de slaapkamer.

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Semiz in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Semiz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.