Hotel Seckin

2004

aardige hoteleigenaar en personeel

Ellen
29-7-2004

aardige hoteleigenaar en personeel. We kregen een 2 persoonskamer toegewezen die wij wat aan de kleine kant vonden, m.n het balkon. Na overleg werd er niet moeilijk gedaan om ons te laten verhuizen naar een andere (grotere) kamer met groter balkon. We hadden half pension. Het ontbijt was heel simpel en iedere dag exact hetzelfde.(jam, kaas, komkommer en hardgekookt ei, thee en nescafe). Het avondeten was ook heel simpel, iedere drie dagen kreeg je een herhaling van het menu. Zeer weinig variatie.Verder hebben wij er een prima vakantie doorgebracht.

Gereisd Anders in Thu Jul 29 2004 21:52:20 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesKluis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Seckin in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Seckin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.