Hotel Seaport

Zakelijk

prima verblijfslocatie

Erpee te Dee
18-10-2015

Hotelkamer is wel wat gedateerd: oude bruine meubeltjes met ouderwetse gordijnen. Op de kamer een koelkastje in het TV-meubel, een kluisje in de klerenkast, een kleine TV met helaas geen ned. zender als BVN. Verder een matig werkende airco, waarvan de motor op het balkon hangt; maar deze is niet erg storend. Badkamervloer belegd met kleine tegeltjes. Verder een goed wifit-contact op de kamer. De ontbijtzaal biedt een uitzicht over de haven.

Zeer goed hotel

Nickybrinkman
20-7-2011

Dit hotel is top. Voornamelijk als je voor zaken in alanya bent. Het enige nadeel is dat ze geen zwembad hebben. Personeel staat altijd voor je klaar. Ontbijt is goed. Uitgebreid en lekker. Kamers schoon en fris. Zachte kussens, voor mij belangrijk.

2006

Mooi uitzicht,prima service,vriendelijk, verzorgde altijd

Verslype Georges
18-9-2006

Mooi uitzicht,prima service,vriendelijk,

verzorgde maaltijden,staan altijd ter beschikking.

We hebben een aantal aanbieders voor Seaport voor je op een rij gezet:

Een zeer fraai hotel met een paradijselijke ligging, je de

Wim & Marian Aggenbach-Chaudron
23-7-2006

Een zeer fraai hotel met een paradijselijke ligging, je kijkt over de baai langs Alanya, Mahmutlar en Kargicak. Je verblijf is werkelijk een feest het is redelijk rustig gelegen maar een kamer aan de achterkant is natuurlijk rustiger. Het personeel is uiterst vriendelijk en zeer gastvrij, de roomservice kan volgens ons niet beter en het eten is er prima met name het ontbijtbuffet. Beneden links van het hotel heb je verschillende goede en restaurants aan het water waar je ook heerlijk kunt dineren in een romantische sfeer en iets verderop is het bruisende uitgaans en nachtleven van Alanya, alles op loopafstand. Het hotel heeft geen binnenzwembad. Volgens ons is het zijn 5 sterren naar Nederlands begip zeker waard.

Een echte aanrader dus !

We hebben een aantal aanbieders voor Seaport voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Seaport in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Seaport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.