Aparthotel Sealine

• All inclusive
Meer aparthotelinfo

102 reviews over Aparthotel Sealine

• 3Anoniem18-09-2019

Niet voor herhaling vatbaar!

Het hotel is redelijk. De kamers zijn goed, op de douch na. Deze is heel klein. Mensen met een maatje meer kunnen niet douchen. Het eten is oké.. Amper keus, maar wat er is is meestal wel te eten. Het was verschrikkelijk om te zien hoe de jongens als loop hondjes gebruikt worden daar. Op het personeel zelf is absoluut niks aan te merken. Hele vriendelijke mensen. Ze doen er alles aan om het verblijf leuk te maken. De ligging is redelijk. Ongeveer een klein half uur lopen en je bent in het centrum. Wij waren in deze periode de enige nederlanders. Er zijn voornamelijk alleen Russische mensen. Eerlijk is eerlijk, het was wel een vakantie van; ‘ heerlijk we gaan weer naar huis.’ Nooit meer naar dit hotel.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Sonja van der Wal07-07-2019

Centrale ligging voor een fijne vakantie

We hadden een all in geboekt, jammer dat het eten meestal koud was. Ruime kamer, alleen de douche erg klein. Verzorging: iedere dag schoon gemaakt en schone handdoeken. Ruime balkon en dicht bij het centrum. Al met al een fijne vakantie gehad.

• 8Robin04-06-2019

Kleinschalig hotel maar perfect voor volwassenen.

Kleinschalig hotel. Super schoon. Kamer prima als je samen op vakantie ben. Perfecte ligging zowel dichtbij strand als stad. Vriendelijk personeel. Eten niet uitgebreid maar goed. Hotel geschikt voor volwassenen. Minder voor tieners. Voor de prijs een perfect hotel.

• 3Diana18-05-2019

Eenmalig

Onwijs schoon hotel, maar daar is ook alles mee gezegd. Piepkleine douche. Mensen met een maatje meer of langer dan 175m hebben een probleem. Veel Russen en Scandinaviërs. Eten is ronduit slecht weinig keus. Gewoon niet lekker. Voor de prijs die wij hebben betaald doe ik niet moeilijk en zijn we in de stad gaan eten. Keuze genoeg. Personeel ook heel stug. Geen Hollandse vriendelijkheid gewend denk ik.

• 9Pitie15-05-2019

Prima hotel

Schoon hotel met goede service.Douche erg klein,en erg harde bedden.Locatie prima.

• 2018
    9A.Steenhoek06-11-2018

Wij hopen nog vele malen in dit hotel te komen

Wij waren voor de 3 de maal in het hotel.Dat is ons weer uitstekend bevallen.

• 8Nour11-09-2018

Voor herhaling vatbaar

Hotel kamer was best oke. Enige nadeel is dat de badkamer heel klein is. Wij hadden daar geen last van gehad want inprincipe sliepen wij alleen in de kamer en kleden wij ons om. Het eten was gewoon te vreten. Lunch was elke dag het zelfde. Het personeel is erg vriendelijk en komen elke keer langs om drinken voor je te brengen.

Ik ben samen met mijn gezin geweest. Voor kinderen valt er in de avond niet echt wat te doen. Wij hadden daar geen last van want overdag hebben wij excursies gedaan waardoor je in de avond erg moe bent.in de avond gingen wij de stad in om een drankje te doen. Alles is op loop afstand dus je hoeft ook geen taxi te pakken.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2017
    9Ali09-06-2017

geweldig hotel

Geweldig lieve mensen erg schoon elke dag schone handdoeken elke 2 dagen schoon beddengoed .de kamers zijn schoon . en het eten erg goed Verder ligt het hotel prima vlak bij het centrum en vlak bij de zee een echte aanrader

• Oude reviews

8U Hilbrands26-06-2016

Mooi Hotel

Wij zijn met 3 volwassenen van 05 06 2016 tot en met 19 06 2016 daar geweest. Het hotel is zeer schoon om de dag verschoning van bedden.Zeer vriendelijk personeel inclusief de manager. Er was een min punt dat was de douchen waar klein maar dat mag de pret niet drukken.

• 8Ali01-05-2016

helemaal geweldig

Het hotel is heel goed we hadden leuk personeel het eten was erg goed en de kamers schoon .het ligt dicht bij het strand en dichtbij het centrum Het fijn e is ook dat je 2 kamers hebt dus lekker veel ruimte .we komen er al 6 jaar en altijd is het gezellig .Het is niet echt voor kinderen er is geen animatie er is wel een glijbaan bij het zwembad .Je kan er ook tafeltennisen en pool spelen ik hoop dat het zo blijft want het is verkocht dus we hebben nu een nieuwe eigenaar maar ik heb goede hoop het is een aanrader alleen al vanwegen de ligging .wij gaan 2 keer per jaar.

4 tips over Aparthotel Sealine

• Lucienne en Bibia, 06-06-2014

Wij hebben op de 4e etage gezeten met uitzicht op zee, perfect! WiFi tegen betaling 12 euro per week per persoon alsmede een kluisje 20 euro per week. als je de hoek omloopt ben je zo op de boulevard. Je kunt dan zo naar het centrum lopen. Safaritrip is zeer zeker aan te bevelen alsmede boottocht. Heel veel winkels en restaurantjes, hele lange boulevard, veel cultuur. Mooi strand welke iets naar beneden afloopt. Volop taxis overal (wel afdingen). Mooie haven.

• t Verhoeven, 04-02-2013

Het hotel ligt ongeveer 300 meter van het zogenaamde ooststrand. Twee keer per week is er een Turkse avond of iets dergelijks. Alle dagen is er overdag wel iets bijzonders te bleven.

• Hannah, 12-10-2012

Bezoek de Bazaar (center) en de Havana Beach Club.

1 vraag over Aparthotel Sealine

• Paap, 24-08-2019

Handdoeken service

Is er een handdoekenservice in het hotel aanwezig?

Aparthotel info

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk