Hotel Sea Sight

• Sauna

27 reviews over Hotel Sea Sight

• 8Henny04-11-2013

Prima Hotel!

We hebben 3 heerlijke weken gehad in Hotel Seasight. De behandeling bij de receptie is heel vriendelijk. Buiten, bij de bar altijd goede bediening. Het personeel in het restaurant is gesloten, maar ze werken hard. Het hotel wordt goed schoon gehouden. . De keuken is prima. Groente en fruit lekker vers. Vleeseters zullen graag wat meer variatie willen, Maar er was altijd keuze. Kip, haantje, lam, gehakt, kebab, komen vooral voor op het menu. Altijd pasta, aardappels (frites, gebakken of gepoft), rijst. Kortom keus genoeg. Lekker brood met kaas, vlees, jam honing etc. Het hotel heeft een prima ligging. Je stapt het hotel uit en vindt volop winkels in de omgeving. Op 100m afstand is het strand waar de bedjes met parasol € 1,50 per dag kosten. Als je van snorkelen houdt is het fantastisch, want in het verlengde van het hotel is een rotsplateau waar het wemelt van de vissen. Behalve over onze reisagent, waar wij niet van op aan konden, hebben wij geen klachten.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• 8Roel Grubben14-08-2012

Een top hotel voor een top prijs.

Van 1 t/m 12 augustus zijn wij met z'n vieren (2 koppels) richting Sea Sight vertrokken. Een mooi hotel, net achter Alanya. Het hotel ligt 2 minuten lopen van het strand af, tevens de grote weg. Met de bus ben je voor €0,75 in Alanya centrum, dit duurt circa 15 minuten. Het hotel is helemaal gerenoveerd. De kamers zijn heel schoon, ze worden dagelijks goed gereinigd en beschikken over een nette badkamer, met grote douche.

De meeste kamers beschikken over zeezicht. De buurt van het hotel is heerlijk. De bazaar ligt op circa 2 minuten lopen. waar je overigens geen last hebt. Vele pinautomaten waaronder ING.

Het personeel is over het algemeen behulpzaam en met Engels, Duits en enkele gebaren kan je jezelf goed redden.

Het hotel is naar mijn mening het meest geschikt voor koppels. Een lichte animatie voor 20-30 jarigen, maar geen scala aan animatie voor de kleineren, overigens werken de 3 gasten (Hakkan, Jasko, Ceder) zich uit de naad om het iedereen naar de zin te maken.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 8Fleur24-08-2011

Leuk hotel!

Zojuist terug gekomen uit Alanya, hotel Sea Sight. Prima hotel, vooral voor die prijs! Eten is prima, zo werd er een avond buiten gebbqt, een avond werd kebab buiten vers gesneden. Soms was het eten wat eentonig en je ziet het avondeten soms de volgende dag langs komen als snack. Maar over het algemeen vonden wij het lekker! Personeel vonden we erg leuk, vriendelijk, hardwerkend en over het algemeen deden ze hun best het je naar je zin te maken. Ligging is oke, dichtbij een klein centrum en vlakbij een bushalte naar het drukkere centrum van Alanya, voor 1lira p.p. Op het (kiezel!) strand prima ligbedden + parasol te huur voor 4 lira voor een hele dag! Kamers prima, ruim, ziet er verzorgd uit, en wordt goed schoongehouden. S'avonds een busje voor 3euro p.p naar het uitgaanscentrum van Alanya, leuk! In het hotel wel vooral gasten uit Oostbloklanden.

Na de kritiek op zoover was ik toch erg benieuwd wat wij ervan zouden vinden; ik denk dat het na 2009 zeker verbeterd is!

Gereisd met partner in augustus 2011

• 7Gule Gule09-08-2009

Teveel gefixeerd op oostblok

Goed Hotel. Eten slecht. Zwembad ongeordend. Erg veel Oostblok-gasten. Personeel kan helemaal geen engels, wel een beetje Duits en goed Pools/Russisch. Als je last wilt hebben van Poolse gasten is dit een goeie plek.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 3Ilse24-07-2009

DRA-MA-TISCH

Ik ben in veel hotels in Turkije geweest ondertussen, maar hier ga ik echt nooit meer naar terug. Oke wij waren er dan wel vorig jaar maar goed. Drinken in plastic witte bekertjes, ook met het eten drinken zelf halen, de animatie was vooral irritant in plaats van leuk. Je kwam er niet vanaf al gaf je dat duidelijk aan. De ligging is wel oke, dicht bij een cemtrumpje, maar niet aan het strand. De kamers zijn mooi, dus in het begin waren wij ook best enthousiast hierover. De beveiliging doet erg moeilijk als je alleen al voor het hotel met iemand staat te praten. Belachelijk. Het eten was smakeloos. Mijn maag kan dan wel vaker niet zo heel goed tegen het eten in Turkije, maar dit was wel dramatisch. Kwam erop neer dat ik bijna alleen maar wit brood heb gegeten, en nog moest vragen om de boter want dat hoorde eigenlijk 's middags niet. Er was bijna niets om op een broodje te doen ook. O, en alle lichten gingen om 12 uur uit, dan moest je maar weg!! vreselijk hotel.

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 8Wesley26-01-2009

hotel goed ligging tov centr niet wn ONaardig

Wij zijn afgelopen jaar in augustus geweest, en zat nou iets verder van het centrum (vorige keren zat ik aan de andere kant). omdat wij toch geregeld naar het "echte" centrum gingen, was de ligging iets minder, omdat de taxi's toch aardig wat geld was (opgeteld totaal). Verder had je daar ook wel een wijkje, dus als je niet naar het centrum ging, is daar de ligging opzich wel goed. Strand is 100 meter, en daar zit je dus zo.strand zelf is niet echt florisant, je zit bj een minder druk deel, maar dan ook echt minder druk, dat er weinig te doen is ,en ook het water is minder omdat je vee lrotsen hebt.

Het personeel was eigenlijk het enigste echte minpunt.zo'n gozer bij de receptie was vriendelijk, en sommige in het restaurant vielen mee.. maar de meeste deden hun koppen niet open, en achter de bar waren ze helemaal asociaal! gewoon doorpratne met iemand anders als je er stond, halve glazen inschenken, en continu in het turks lullen, en achter de wijven aan... en dan vooral de oosblok

Gereisd met partner in augustus 2008

• 6a bronneberg24-10-2008

tegenvaller

hallo

net terug gekomen van het sea sight hotel..het hotel opzich was wel mooi personeel was leuk en aardig..maar alleen konden ze niet lachen..en het eten was waardeloos..het s'morgens vroeg kon je frieten eten..en het s'avonds kon je aan de nudelen..om half 8 ging de eetzaal open en het eten was al koud..het onbijt het beste te eten..de rest kon je schudden..helaas..veel russen..en geen animatieteam..volgende keer geen sea sight

Gereisd met partner in oktober 2008

• 8Frans v.Terheijden09-10-2008

Ga niet meer terug.

Mooi hotel, goede kamers en prima eten. Voor het eerst 15 dagen all inclusief is goed bevallen. Veel oostblok toeristen, gedroegen zich correct. De bediening was niet overdadig vriendelijk maar wel correct. Ongezellige bar met niet zo vriendelijk personeel Afstand tot het strand was ongeveer 100 meter. Het strand zelf was slecht. Met de vele rotsen was het lastig om echt van de zee te genieten. Strandstoelen en de parasols verkeerden over het algemeen in slechte staat. Het was nodig om vroeg op het strand een plekje te reserveren om toch nog wat deugdelijk materiaal te krijgen. Alles bij elkaar een leuke vakantie gehad maar gaan de volgende keer toch weer naar de westkant van Alanya. Het Cleopatra strand is mooier en het cntrum is veel gezelliger.

Gereisd met partner in september 2008

• 9veenstra w.a22-09-2008

fijne vakantie goed hotel.

goede vakantie gehad,alleen waren er heel veel mensen uit de oostblok landen deze mensen kunnen zich niet gedragen,dringen voor bij het eet bufet en als het personeel niet oplet hebben andere gasten niets meer. kunnen geen engels of duits en denken dat iedereen maar hun taal moet verstaan. drinken van af het ontbijd al sterke drank,en zijn dan in de vroege middag al dronken en schreeuwen dan door het hotel en zwembad. wij willen daar wel nog op vakantie gaan,maar willen dan wel een garantie dat er niet te veel oostblokkers zijn,wij zouden graag zien dat het wat beter verdeelt wordt

Gereisd met partner in september 2008

• 8Peter18-08-2008

Beoordeling 1/6

Sea Sight is een goed hotel in het centrum van Oba. Wij zijn hier geweest in begin juli 2008 en hebben het ons erg naar ons zin gehad op deze vakantie.

Hieronder volgen de beoordeling in 6 delen, aangezien er per bericht niet meer tekens mochten. Bij het deel staat bijv 2/6 wat betekent, deel 2 van de zes.

Gereisd met vrienden in juli 2008

1 tip over Hotel Sea Sight

• Roel Grubben, 14-08-2012

Het eten is goed, lekker en voor iedereen wat wils. Toch zou er wat meer afwisseling mogen komen i.p.v. elke dag pilav, of kip.

Ik ben inderdaad een beetje aan het muggenziften, maar dat is mijn mening. Ik had al snel genoeg van de rijst/pasta en greep richting de salades/fruit (heel veel fruit en salades, heerlijk)

Al met al --> Een top vakantie, een top locatie, hardwerkend personeel, de kamers worden supergoed en dagelijks onderhouden. Een tophotel.

0 vragen over Hotel Sea Sight

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenLunch

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinRecreatieruimte, Terras
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenMassages