Appartement Saray

Appartement
Appartement Saray
8,4

231 reviews over Appartement Saray in het Nederlands

Zeker weer voor herhaling vatbaar

Beppie kleiboer
10-6-2016

We hebben weer een heerlijke vakantie gehad in het appartementen complex van Saray.

Het is geheel gerenoveerd.

Na 3 jaar niet geweest te zijn was het nog steeds thuiskomen voor m'n moeder van 82 en mij.

Ook was het personeel weer super vriendelijk en heel erg behulpzaam.

En ook al is Alie er niet meer werkzaam, hij is nog dagelijks aanwezig.

Dus voor ons is het zeker weer voor herhaling vatbaar.

Gereisd anders in mei 2016

enorm genoten

Jacqueline
21-9-2015

Nou niet veel foto's die me echt duidelijkheid konden bieden over dit hotel hebben we het toch geboekt. Mijn vriend en ik (21 en 27) waren dol enthousiast toen we binnen kwamen en het was gewoon enorm Ruim!

Super netjes, ruim was echt iets wat ons opviel.. jammer van de maar 1 airco ... ook ben ik goed ziek geworden van de airco :( .. Maar daar kan de hotel zelf weinig aan doen.

De locatie is geweldig, zwembad is in schaduw (gelukkig!) alleen het eten waren we zeker wat minder enthousiast over.

De mensen die er werken waren meer dan geweldig! Echt gelachen en niet opdringerig... gewoon super relaxed alsof je familie bent en altijd staan ze klaar voor je.

24/7 ... Ja als ik weer ga is het hierheen! Wel zijn de foto's enorm outdated die ik zie! Het is wel beter dan op de foto's!

Gereisd met partner in augustus 2015

Uitstekend verblijf

Calis
15-7-2015

Prima hotel op toplocatie, zeer kindvriendelijk personeel.

Vlakbij prachtig strand. Ruime mooie appartementen.

Minpuntje is volume van naastgelegen minaret, ook 's nachts.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

Goed Appartement

Tamara
14-6-2015

8 dagen hier verbleven na een om boeking vanuit elite orkide , elite orkide is sterk af te raden het personeel is niet behulpzaam en wij hadden een apartement maar kregen hotel kamer

Gelukkig waren we de volgende ochtend gelijk overgeplaatst naar Saray en daar is het top!! Vriendelijk personeel en een hele leuke tijd gehad! Thank you team of saray for the nice stay we love our time in the appartement

Gereisd met vrienden in juni 2015

22-09- 2014

joop en annie uden
14-10-2014

goed app. lekker dicht centrum en strand, personeel is goed en niet opdringerig. een min puntje is dat de minaret er 10 meter vanaf staat, worden s' morgen om half 6 gewekt, maar dat went na 1 dag

Gereisd met partner in januari 2014

leuk en simpel

jennifer
16-9-2013

lekker gezwommen en lekker gegeten

Gereisd met partner in januari 2011

Heel mooi geworden.

cynthia
8-9-2013

Dit appartement is helemaal verbouwd,kom hier nu al 4 jaar ,en het was idd helemaal aan vernieuwing toe.Het personeel is nog altijd heel behulpzaam en vriendelijk,alleen jammer dat Ali er niet meer werkt.

Gereisd met vrienden in januari 2013

Matig complex, maar goedkoop

flinke namen
8-2-2013

+ Ligging dicht bij het strand

+ Uitzicht vanaf het balkon op het Turkse landschap

+ Ondanks dat het gedateerd is, aardig ingericht

+ aardig personeel

- Het ontbijt bevat geen ham maar Smack (2009)

- recht tegenover de moskee

- het complex is gedateerd

Gereisd met vrienden in juli 2009

Sober, eenvoudig maar schoon en gezellig

van Gastel
21-9-2011

Net terug van 8 dagen Saray. Heb de beoordelingen gelezen, valt me op dat er grote verschillen zijn. Onze ervaringen met Saray zijn goed, wij kunnen ons dan ook niet vinden in de negatieve dingen. Wij hebben daar maar 1 maal gegeten maar we hebben geen last gehad van onvriendelijk personeel integendeel, ze zijn ruim 2 uur bezig geweest om beeld op de TV te krijgen voor ons omdat we voetbal wilden kijken. Helaas is dit niet gelukt en dat vonden ze heel erg. Iedere dag werd er schoongemaakt, ook het zwembad is schoon. Het appartement is wel wat verouderd, maar het is schoon. En de moskee, ja 5 maal per dag oproep tot het gebed, 05:30 de eerst keer. Maar gebeurd bij iedere moskee waar je ook zit je hoort dat overal, beetje respect voor hun cultuur. Het is eenvoudig en sober maar laten we eerlijk zijn, het is goedkoop dus verwacht geen luxe! Wil je dat wel dan moet je simpelweg meer betalen.

Gereisd met partner in september 2011

Weer een heerlijke vakantie in Alanya bij Saray

Klaas en Danielle
14-9-2011

Voor de tweede keer hebben wij onze vakantie in Alanya doorgebracht bij Saray. De laatste keer was in 2008, dus dat was alweer een tijdje geleden. Maar nog steeds was de service op en top! Het complex is hier en daar aan wat onderhoud toe, maar bij ons werden de 'probleempjes' perfect opgelost door Ali en de rest! Daarentegen zijn de appartementen heerlijk ruim en is het zwembad lekker vertoeven na een warme dag op het strand.

In tegenstelling dat onze vakantie drie jaar geleden, zijn we wat minder in het appartement geweest (eten; drinken e.d.). Dit deed echter niets af aan de gastvrijheid van het personeel. De liggen van het complex is ideaal en voor niet veel geld kun je vanaf dit adres genieten van een heerlijke vakantie in Alanya. Wij komen zeker nog een keer terug (als het hopelijk nog bestaat)!

Gereisd met partner in september 2011

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Saray in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Saray zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.