Appartement Sailor

Appartement info

Meer appartement info

25 reviews over Appartement Sailor

• 8Pien19-08-2009

Leuke vakantie voor weinig geld

Wij zijn van 4 aug tot 18 aug verbleven in appartement Sailor. We hadden een hele grote kamer wat achteraf voor meerdere personen dan 2 bleek te zijn. Er was alleen airco in de slaapkamer en er hing weinig aan de muur.

Het zag er goed verzorgd uit. Er werd elke dag schoongemaakt en elke dag kreeg je nieuwe handdoeken en nieuw beddengoed. Wij hadden handdoeken van thuis meegenomen, maar was achteraf niet nodig.

De ligging was voor ons goed! De haven (uitgaansgelegenheid) was te ver en moesten we met de taxi. Strand en hoofdstraat/supermarkt was goed te lopen.

De service was echt goed! Aardige mensen en regelen veel voor je.

Zwembad in het appartement was klein maar fijn. Jammer dat je er na 19 uur niet meer in mag zwemmen.

Het eten in het appartement is heerlijk!

Kortom; 15 dagen geweest en fijn verblijf gehad.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8Nina28-07-2009

Gezellig!!

Wij zijn net terug, met zijn vieren 12 dagen hier verbleven. Het was een erg gezellig hotel(appartement) waar veel klantvriendelijkheid was. Ze wilde veel voor je doen en waren erg persoonlijk. Het appartement was niet heel erg ruim maar groot genoeg. Wat jammer was, was dat er alleen in de slaapkamer airco was. Terwijl er bij ons in de woonkamer ook 2 mensen sliepen.

Maar ondanks super vakantie bij Sailor gehad!

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 9Arjen Pos27-05-2009

Extreem kindvriendelijk personeel

Zeer goed ontvangst, erg bereid om alles voor je te doen. De ligging is ok, maar de zee is niet om de hoek. Verder hebben de kids super veel plezier gehad.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

• 7sigrid30-10-2008

prima hotel

Ik ben samen met mijn vriendje in augustus 2 weken naar dit hotel gegaan. We hadden niet teveel geld te besteden vandaar dat we dit hotel hebben gekozen. Het was voor ons alleen een overnachtingsplek overdag gingen we er lekker op uit. Het is niet echt een gezellig hotel maar dat kan je ook niet verwachten voor deze prijs. ze doen wel hun best zo hadden ze ook 1 of andere typische turkse avond georganiseerd waar je kon dansen en eten. de appartementen zijn zeer ruim maar niet sfeervol. Het is een zeer net hotel. zelfs je afwas wordt gedaan en je denkens op bed worden in orginele fuguurtjes op het bed neergelegd. Wij hebben geen klachten gehad aan het hotel en vonden het een prima hotel voor de prijs die je ervoor betaald. Het centrum is wel iets veder maar je loopt door een grote hoofdstraat dat het eigenlijk nietzoveel uitmaakt

Gereisd met partner in oktober 2008

• 7Romora04-10-2007

We hadden geboekt voor het appartement Sesam maar dat bleek gesloten te zijn. Toen zijn we in Sailor tercht gekomen. Wij vonden het er erg saai ook het personeel vonden we niet echt erg meewerken aan de gezelligheid.Het uitzicht was op een grijs nog niet afgebouwd complex.Wel was het appartement groot en schoon. Het enige waarvoor wij in het appartement waren was om te douchen en te slapen. Afstand naar het strand is ongeveer 5 minuten goed te doen dus. We hebben een topvakantie gehad maar we zullen Sailor zeker nooit meer boeken...

Gereisd in oktober 2007

• 9Max Goedemans16-08-2007

Sailor, waar wij een appartement hebben gehuurd voor 10 dagen..

Het is wel een beetje gehorig, maar als er geen krijsend kind in de kamer naast ons had gelegen hadden wij deze klacht niet gehad.

Het strand is op een loopafstand van 5 minuten goed te doen.. Dan kom je op Beach9 uit.. Een aanrader is Beach11, maar dat is dan ook 10 minuutjes lopen.

Naar het centrum is ongeveer 20 minuutjes lopen, en omdat je via de ATA TÜRK loopt.. Heb je het neit door, want het is één lange winkelstraat tot het centrum.

In het centrum is een gweldig restaurant/bar.. De 'Mambo'! Ech een bezoekje waard!

Gereisd met partner in augustus 2007

• 8K.19-10-2005

We hadden hier een zeer ruim appartement, en dat zag er heel erg schoon uit. Voor jeugdige groepen is het geschikt. Personeel was echt geweldig, je kon vanalles met hen regelen, zoals taxi's naar andere dischotheken enz. We hebben er nu nog contact mee, ze hebben zich echt uitgeslooft voor ons. Wel een eindje van het centrum, maar de taxi is goedkoop en dan ben je er binnen enkele minuten. Verder is het uitgaansleven in Alanya erg gezellig. Uitgaansleven is wel erg prijzig, snel €6,00 voor een biertje. Tip: Ga ook een keer naar een grote discotheek net buiten Alanya!

Gereisd met vrienden in augustus 2005

• 7Bart18-07-2005

Zeer gehorig appartement! personeel is heel wisselend, ze zijn niet te vertrouwen en doen zogenaamd aardig voor het geld! Er mogen geen meisjes (van hetzelfde app) op de kamers komen. Het appertement is vrij saai. Best ver lopen naar de zee. Wel een super leuke vakantie gehad.

Gereisd in juli 2005

• 9Carola Muijzert20-05-2005

klein, maar gezellig appartement. 5 min lopen naar het strand en het centrum is ongeveer 20 min lopen. Maar zodra je de straat uitloopt loop je via winkeltjes naar het centrum. Dus het lijkt ver, maar dat is het niet. Echt een aanrader dit appartement!!

Gereisd in mei 2005

• 8Myrte05-02-2005

Ben in de zomer van 2003 geweest, echt een super accomodatie. Niet dat het heel luxe is hoor... maar mooie grote appartementen, prima zwembad en aardig personeel. Je kunt er ook heerlijk cocktails drinken bij dat grappige mannetje van de zwembad/cocktail bar! Een aanrader...!!! (Ze hebben ook goede tips qua restaurants bij de receptie, ga eens eten bij rest. "Panorama".

Gereisd in februari 2005

Appartement Sailor info