Appartement Sailor

Meer appartement info

25 reviews over Appartement Sailor

• 9mieke martens17-09-2014

fantastisch appartement

appartement sailor in Alanya is ons zeer goed bevallen, het is gelegen in een rustige buurt, wel met voldoende restaurants in de omgeving. Met de bus kom je makkelijk in het centrum, lopend is dat te ver. Het appartement wordt veel door Scandinavische mensen bezocht, geen Russen. Het strand kan je lopend bereiken. Het appartement is zeer schoon en vriendelijk personeel die heel veel voor je willen doen. Airco alleen in slaapkamer anders met bijbetaling ook in de woonkamer. Eten hebben we altijd buiten gedaan, dus daar kan ik niet over oordelen. Kamers worden elke dag schoongemaakt, ook nieuwe handdoeken. Wij hebben geen kinderen dus over kinderen geen oordeel.

Gereisd met partner in september 2014

• 1Henderiks11-08-2014

Ga hier niet naartoe!

Het was een hel vakantie. Het enige positieve was dat de kamers schoon waren (op een enkele kakkerlak na). Het zielige hieraan was dat er maar 2 schoonmaakster zijn in het hele hotel en dat deze keihard werken. Sommige kamers zijn mooi, andere niet. Airco doet het niet in alle kamers, je moet hier wel voor betalen, bij ons was dat €180. Het eten in het restaurant is niet lekker, en er zat schimmel op de boter. Toen we het half op aten zagen we het personeelslid stiekum de resten opeten. Personeel wordt uitgebuit. Zwembad was smerig en te veel chloor omdat ze het maar 1 keer in het jaar reinigen. Geen animatie voor kinderen.

Het is een kiezelstenen strand, met grote stenen en een sterke stroming. Na een klein stukje in de zee is het gelijk al 3 meter diep. Mensen proberen je aggresief te lokken in eettentjes, ga je niet, dan schelden ze je uit. Het enige positieve was een Nederlands sprekende turkse restauranteigenaar op de hoek, die goed eten aanbied voor ongeveer €25 per persoon.

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 1Maria Webler03-06-2014

Verschrikkelijk

Bij boeking werd gezegd dat de airconditioning inbegrepen was, bij aankomst om 3 uur nachts bleek dit niet het geval. Even €150 dokken. Eerste nacht deed hij het niet, rest van de vakantie deed hij het af en toe. Vervelend personeel, dat alleen maar aardig doet om je over te halen in het winkeltje of restaurant te eten/kopen, als je dit niet doet zijn ze sago. Haren en schimmel in het eten, pizza nog half bevroren, zwembad te goor (eczeem van gekregen en 5 dagen niet in de zon van de dokter) Personeel die je begluurd(eerste verdieping) en je verteld dat ze je hebben zien slapen!! Reisleiding bied excursies te duur aan, zelf boeken was de helft goedkoper, ongedierte in het bed (gemuteerde zilvervisjes), personeel vind dit normaal. Zelfs 1 keer ingebroken door een enge buurman in ons appartement via douche, doen ze niks tegen. Het was een hel. Red mijn vakantie had hiervan nog geschrokken. Andere reizigers gesproken, allemaal ontevreden.

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 9Weijmans26-09-2012

super vakantie

Het appartement is groot en schoon wordt dagelijks gereinigd. elke dag schone handoeken en het beddegoed wordt regelmatig gewisseld Het restaurant is goed en smakelijk; Het personeel is super vriendelijk en beleeft en heeft altijd een vriendelijk woord en ze proberen het echt naar je zin te maken. Dit was onze eerste keer in het appartement en is ons heel goed bevallen. Als we weer naar Turkeije zouden gaan zouden we hier graag terug gaan.

Gereisd met partner in september 2012

• 8Wagenaar25-07-2012

Heerlijke vakantie gehad

Heel mooi, schoon appartementencomplex. Personeel is zeer behulpzaam bij alle vragen die je maar kunt hebben. Wij zijn hier 11 dagen geweest en indien we nog 1x terug gaan naar Alanya kiezen wij zeker weer voor dit complex. Er is een restaurant aanwezig waar je voor een mooie prijs goed en lekker kunt eten, ook worden de borden zeer mooi opgemaakt. De kamers zijn ruim en in de woonkamer is een tv aanwezig (BBC world en Turkse zenders) het is alleen jammer dat alleen in de slaapkamer een airco aanwezig is. De kamers worden dagelijks schoongemaakt (eigenlijk hebben wij nog nooit zo'n schoon complex gezien) en ook krijg je dagelijks schone badhanddoeken. Op dag van vertrek heeft men een speciale kamer waar je je koffer mag neerzetten. Tevens is in deze kamer een douche (met schone badhanddoeken aanwezig) zodat je lekker schoon het vliegtuig in stapt. Al met al een mooi complex waar je voor een mooie prijs en super mooie vakantie kunt hebben.

Gereisd met partner in januari 2012

• 7do15-09-2011

We gaan weer terug!

Ik was samen met een vriedin, we hebben het heel erg naar ons zin gehad Het hotel was prima niet al te luxe maar wel schoon en netjes! en personeel was heel vriendelijk. Het zwembad was groter als ons verwachting naar het centrum was het ongeveer 15 tot 20 minuten lopen , maar dat was goed te doen je liep door een gezellige straat heen. en het uitgaan daar was perfect! wij hebben het zo naar ons zin gehad dat we volgend jaar zeker terug gaan

Gereisd met vrienden in september 2011

• 8Familiebren06-05-2011

Super leuk en goed appartement

we zijn 15 dagen lang in app. sailor geweest we hebben het erg naar ons zin gehad en vonden het jammer dat we weer naar huis moesten. appartement was super gezellig niet al te luxe aparte slaapkamer balkon ruime leefruimte openkeuken en ook een redelijke badkamer. soms wel wat aan de gehorige kant. airco in de slaapkamer deed het ook prima maar moest wel apart betaald worden. Ligging was prima te doen voor ons genoeg restaurantjes en winkels het cleopatra strand was nog geen 10 minuten lopen we hadden alles binnen handbereik. personeel was echt top, schoonmaak was perfect als je wat kleingeld op je bed legt dan was je handdoek sierlijk en mooi opgevouwen met rozenblaadjes. Eten was niet zo bijzonder maar schuintegen over zit een lekker restaurantjes waar je ook eten kon en kon afhalen dat namen we dan mee naar boven als we geen zin hadden om uit eten te gaan. zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in juni 2009

• 8anja en louise14-10-2010

schoon, ruim appartement

Rustig appartement, Beleefd en vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in september 2010

• 9fam.verboven22-11-2009

zeer leuk en om aan te raden

appatement sailor wij vonden het een leuk en gezellig complex ligt centraal bij het strand en centrum we zouden het zo weer boeken personeel was vriendelijk en het eten is heel goed en lekker 1x per week animatie ook heel leuk

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 8Arthur08-09-2009

Leuk appartementje

Dit jaar 8 daagjes met zijn 2en in Sailor verbleven. Een leuk appartementje wat vooral geschikt is voor reisgezelschappen die wat meer buiten de deur willen beleven en eropuit te gaan in het sfeervolle centrum of het heerlijke strand. Dit alles is op loopafstand te doen. Het zwembad is leuk voor een frisse duik, maar niet om dagen aan te gaan liggen. Daar is het wat te klein voor. Ook aardig personeel die bereid is om wat extra's voor de gasten te doen. (zoals savonds nog even de supermarkt beneden open te doen voor een boodschap) De kamer is zeer ruim en erg verzorgd. Het ziet er wat sfeerloos uit, maar de frisse aanblik vergoed veel!

Voor de prijs, zeker een aanrader om voor een weekje te doen.

Gereisd met partner in september 2009

• KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinRecreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis