Hotel Riviera & Spa

184 reviews over Hotel Riviera & Spa in het Nederlands

Fantastisch!

Claudia
2-9-2015

Het hotel is super!! Alles heel schoon en netjes, personeel ontzettend aardig en het ontbijt en diner meer dan prima!

In de namiddag in 1 zwembad volledige schaduw, heerlijk om nog even te zwemmen als je van het strand afkomt wat 5 minuutjes lopen is.

Al met al een tophotel! Tot volgend jaar!

Prettig verblijf

Dian
19-8-2015

Mooi hotel, schone kamers. Personeel is beleefd en vriendelijk. De service is top, net dat beetje extra. Bij het zwembad worden bv. gratis ijsjes en koude handdoekjes uitgedeeld op het heetst van de dag.

Het eten is goed maar ging ons al snel vervelen. Na een week leek alles hetzelfde te smaken. Gelukkig hadden we half pension, in zo'n levendige omgeving is het echt zonde om all-inclusive te boeken. Tal van leuke restaurantjes en barretjes in de buurt.

De gehorigheid van de kamers zou wel een nadeel kunnen zijn. Anderzijds begrijp ik niet wat je in het bruisende Alanya te zoeken hebt als je behoefte hebt aan absolute stilte. Na een avondje op het balkon hadden we al een klacht binnen 'omdat we met stoelen schoven'.

Keurig Hotel, voor herhaling vatbaar

Rein
29-6-2015

Goed verzorg Hotel vriendelijk personeel en het eten is uitstekend

Stip Reizen

Prima hotel, maar een paar minpunten

JL
10-6-2015

Dit hotel bestaat uit een hoofdgebouw (met grote en minder grote balkonnen) en een bijgebouw (met hele kleine balkonnen). Kamers hebben een airco, koelkast, kluisje (5 lira per dag) en flatscreen-tv met meer dan 70 zenders (slechts 1 nederlandse). De ligging van het hotel is perfect; straat oversteken en je bent op het mooiste strand van Alanya (ligbedden daar 5 lira per dag). Bedienend personeel is heel vriendelijk (receptie soms wat minder), iedereen spreekt er Engels en Duits.

In het hotel zitten zowel gasten met als zonder all-inclusive. Vervelend is dat je als all-inclusive gast ook voor elk drankje een bonnetje moet tekenen.

Zowel ontbijt, lunch en diner (uitgebreid buffet) worden geserveerd in 1 restaurant, met wat ouderwets aandoende tafels en stoelen. Lunch bestaat helaas vaak uit opgewarmde restjes van een eerder diner: eerste minpuntje. Tweede minpuntje is de gehorigheid van de kamers. Ook de schoonmaaksters (die soms al om half 8 ’s-morgens beginnen) maken veel herrie.

geweldig

Theunissen
5-5-2015

prachtig hotel. lekker eten

alles was super. Echt een aanrader

net voldoende

Erpee te Dee
12-11-2014

Het hotel ligt wel aan de boulevard en dicht bij het centrum. Maar het hotel heeft geen kamers met direct zicht op zee. En achter het hotel staat nog een gebouw, het C-blok en daarin zijn ook nog ruim 30 hotelkamers. Gelukkig had ik op de hoogste etage (= de 5e) een hoekkamer toegewezen gekregen en dus een balkon met schuifdeuren op beide zijden (= zuid en west) van het gebouw. De op dat moment dienstdoende receptionist was niet erg vriendelijk in het ontvangen en toespreken van gasten. Het ontbijt was ruim voldoende. Men kon alleen halfpension boeken; van het diner heb ik echter geen gebruik en ben elders wezen eten. Op de hotelkamer was een koelkast aanwezig, een kluisje en redelijk functionerende airco. Ook een goede TV ontvangst met o.a.de Ned. zender BVN

Super geweldig hotel!

Rianne
2-10-2014

Afgelopen augustus samen met een vriendin hier geweest, en een topvakantie gehad.

Super hotel, mooie vernieuwde kamers,perfecte ligging, goede en aardige bediening/service.

Zeker een hotel om naar terug te keren.

Genoeg te doen in de buurt, leuk stappen en veel te bezichtigen.

Strand heerlijk dichtbij,de straat maar over en dan ben je er.

Fijne ligbedjes en goede service op het strand vanuit het hotel.

Supermarkten en pinautomaten in overvloed in de straat.

zeer goed hotel

alexanderjcs
19-9-2014

Fan-tas-tisch ! wij zaten in het C-blok en het gehele hotel is gerenoveerd alles is nieuw ook de liften! de kamers zeer mooi, goede bedden 24 uur airco het hele seizoen, mooie tv Samsung 32 inch 114 tv kanalen sommige met teletekst!! de meeste 5* hotels in Lara Belek en Kemer hebben dit niet! iedere kamer beschikt over WiFi verder een fantastische douche ruimte, goede schoonmaak. het eten in het restaurant was ronduit goed voldoende keuze vis en vlees soorten en showcooking + ijs! altijd plaats in het restaurant terwijl het hotel vol was. 3 tennisbanen 1 gravel en 2 hardcourt mooi park voor de deur en eigen strand op 50 meter. zeer aan te bevelen.

Top hotel!

Bries
21-7-2014

Ligging hotel is perfect. Gelegen aan het Cleopatra strand en op loopafstand van het centrum. Alhoewel, als je het hotel uitloopt heb je al direct winkels, supermarkten, restaurants, taxi´s, apotheker en voor de koffieliefhebber een Starbucks om de hoek. Ook pinautomaten binnen handbereik. Wij komen nu 5 jaar in Alanya en voor ons is dit hotel tot nu toe de beste. Kamers zijn pas gerenoveerd, zeer schoon hotel. Zowel ontbijt als diner goed verzorgd, veel variatie en dus voor ieder wat wils. Service is ook goed. We werden (voor het eerst) hartelijk verwelkomd en kregen bij onze aankomt in de late avond ook nog een maaltijdpakketje aangeboden! Personeel vriendelijk maar zeker niet opdringerig. Dit is ons eerste hotel waar in hoogseizoen geen gedonder is met reservering van ligbedjes bij zwembad! Ook in eetzaal ruim voldoende tafeltjes Al met al krijgt Riviera hotel van ons een dikke 9 en komen wij hier zeker nog een keer terug.

Mooi nieuw verbouwd Riviera hotel.

gea eilander
29-6-2014

Met vriendin geweest, in nieuw verbouwde Riviera ,Heel goed hotel, eten zeer goed, veelzijdig, , aardig personeel, schone kamers, mooi uitzicht. Mooi terras.gezellige zitjes. Ook heerlijk strand met tickets voor de bedjes en parasol, 5 dagen betalen, 6e dag gratis.

Komen hier vast nog weer een keertje terug. Prima bevallen.

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riviera & Spa in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riviera & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.