Hotel Riviera & Spa

Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag23°16°
Hotel Riviera & Spa
8,5

184 reviews over Hotel Riviera & Spa in het Nederlands

Heel schoon, wat ik een eerste vereiste vind. Heel vriendelijk personeel, Van receptie tot kelners, tot poetsvrouw. Echt toppie.

Kort bij alles, straat over en dan aan het strand. 800 meter van het centrum.

Vlakbij de bus.

De A en B blok zijn mooi gerenoveerd, kamers zijn niet zo groot maar wel gezellig.

De C blok, nieuwbouw hebben mooie grote kamers.

Thuis komen

Hannie
28-4-2016

Ben al meer dan 15 keer in dit hotel geweest en het is iedere keer weer thuis komen. Beetje jammer dat ze all inclusive zijn geworden daar door is de drukte wel toegenomen maar de kwaliteit gelukkig het zelfde gebleven. Dit hotel raad ik iedereen aan, super schoon en super vriendelijk personeel. Nog 3 weken en dan mag ik weer terug, lekker terug naar huis.

Een Grandioos Hotel

B.J. den Hoed
3-3-2016

Goede Kamers, Goede ligging, Goed eten, Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie ligging Ja echt een aanrader kom zeker nog een keertje terug.

een min puntje betalen aan het strand voor ligbed met kussen

prachtig centraal gelegen

karin
13-2-2016

Mooi netjes hotel overal dichtbij eten prima alleen jammer dat veel drankjes niet all in zijn

Mooi hotel

trlautenbach
17-1-2016

Het is een prachtig hotel op een perfecte ligging. Midden in het centrum en aan het strand. De kamers zijn elke dag netjes en worden elke dag schoongemaakt.

Je kunt hier All inclusief of half pension verblijven. Wat wij wel opmerkten was dat de All inclusive mensen wat meer voorrang kregen. Zo was er eens een activiteit op het hotel en er waren alleen zitplaatsen voor die gasten en voor ons helaas niet. Toen wij vroegen om extra stoelen werd hier erg moeilijk over gedaan. Ook werden ons geen drankjes aangeboden.. Niet echt slim aangezien ze daar nog wat winst uit kunnen halen..

2 zwembaden wat wel erg fijn is. Ook het eten is prima.

Wij vonden het in juli wel heel erg warm in Turkije,, maar ach, dat weet je.

De jeepsafari is een aanrader!!

Super hotel

theo
16-1-2016

Bij aankomst was de man achter de receptie niet erg vriendelijk.

Bij vertrek zat er een jonge dame en die was erg vriendelijk.

Wij hadden All incl. en helemaal geen last van bonnetjes tekenen. Er lag wel een mapje op tafel met streepjes wat je heb gedronken dus je kan het zelf in de gaten houden. Drink je iets wat niet bij All Incl. hoort, dan moet je betalen. Totaal geen gezeur gehad.

Blok C zijn de voordeelkamers en niet zo mooi maar wel groot.

Op 8 september 2016 gaan we weer maar dan standaard kamer.

Zwembad niet te klein maar ook niet te groot en wel vrij koud water want de zon komt er pas laat op te schijnen.

Eten was genoeg variatie maar ontbijt vonden we wat minder.

Lunch hebben wij nooit gedaan dus kan ik niet over oordelen.

Dag van vertrek moet kamer 12:00 uur leeg zijn maar konden gewoon gebruik blijven maken van eten en de bar tot wij om 20:00uur opgehaald werden voor vertrek naar huis.

Als hotel niet vol is, kan je de kamer door huren voor €20,00 tot 16:00uur

super mooie plek

Meta Brassers
24-9-2015

Net terug voor de 3e keer riviera geweest het is en blijft een super hotel met alles personeel kan niet beter alles goed we komen zeker terug

heel fijn

lia
18-9-2015

we komen er voor de 3 de keer in hotel Riviera en weer was het heerlijk lekker rustig en toch gezellig , kamer ook schoon en mooi , eten ook ok alleen jammer dat de hotel gasten vaak de koepel v de warm schalen vaak niet sluiten en dan was het eten lauw jammer .

verder wel goed . voor dat geld mag je niet klagen best goed alles wel ok .

en komen zeker terug volgend jaar .

Geweldig hotel

Wietske Smid
6-9-2015

In juni ben ik 11 dagen met n goede vriend naar het riveira hotel geweest. Het was een super relaxte vakantie. Riveira hotel ziet er mooi en verzorgd uit. Elke dag weer lekker eten. En een groot voordeel super dichtbij het strand. Voor herhaling vatbaar.

Fantastisch Heerlijk

Roelof Jan
5-9-2015

Bij aankomst in het hotel waren we meteen al verwonderd over de gastvrijheid van het hotel. Het meisje aan de balie behandelde ons niet als de zoveelste hotelgast maar behandelde ons heel enthousiast. De hotelkamer was prima, precies wat je verwacht voor deze prijsklasse. Werd elke dag schoongemaakt en zag er schoon uit. Het ontbijt en avondeten was helemaal geweldig. Elke dag was er ruime keus en werd er met veel zorg het eten klaargemaakt. Wij zijn van de 11 dagen maar 3 keer uit eten geweest omdat het hotel meer goed voldeed qua eten. Ook heeft het hotel nog een fitness ruimte waar je gratis gebruik van kunt maken. Wifi werkte voldoende, maar bereik soms wat lastig in de kamer. Voor whatsapp enzo werkte 't echter in onze kamer ook goed. Het hotel werd slechts door een mooie tuin gescheiden van het strand, hier ben je binnen 3 minuten. Zo kon je 's ochtends met de slaap nog in je ogen meteen in de zee duiken. Een heerlijk hotel en ik zou er zelf zo weer naar toe gaan.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riviera & Spa in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riviera & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.