Hotel Riviera & Spa

184 reviews over Hotel Riviera & Spa in het Nederlands

Goed hotel.Perfecte locatie.

Hans en Nelly
29-4-2017

Op het strand moet je betalen voor bedjes en drank.Eten was heel goed verzorgd.Kamer werd dagelijks schoongemaakt.Wij waren tevreden.

Goed hotel met mooie kamers

Nel
26-2-2017

In de winter is er kun je natuurlijk niet zwemmen in het buiten bad al staat er wel water in het binnenbad is in een ander gebouw en is te vergelijken met een grote badkuip, de verzorging is er prima geen animatie ,kamers zijn schoon niets aan te merken met kleine kinderen weet ik niet of ik dit hotel zou kiezen maar voor volwassenen prima

Mooi centraal gelegen

Nel
25-11-2016

Het eten en de bediening was goed. We zaten in Blok C. Dat lag achter het hotel. Donkere gangen. De kamers waren aardig schoon. Er waren heel veel Duitsers. Maar 4 Nederlanders. Ook in Alanya veel Duitsers. De toiletten op de begane grond waren niet schoon. Er werd iedere keer wel een handtekening gezet, maar er werd niet schoon gemaakt.

Geweldig!

Kok
5-9-2016

Hotel Riviera is een supergoed hotel met vriendelijk personeel heerlijk eten mooie kamers die elke dag weer keurig worden schoongemaakt door lieve dames!

Strand aan de overkant. Gezellige terrasjes en winkels in overvloed .

Kortom een geweldig hotel op een toplocatie.

Komen er al jaren!

Prachtig hotet met mooie uitzicht!

Rivière hotel Alanya
26-8-2016

Eten was super goed en werd niet herhaald, kamers werden elke dag schoongemaakt.

Vriendelijk personeel, airco op alle kamers en mini koelkast.

Strand is op loopafstand, de weg oversteken en je bent er.

Centrum is 800 m van hotel dus prima om te lopen.

Kortom we hebben een top vakantie achter de rug!

Echt een geweldig hotel! Wij waren all inclusive gegaan, dat is echt aan te raden. Het eten is er heerlijk, als je om water vraagt krijg je flesjes en tussen 15 en 16:30 mag je gratis ijs pakken. Heerlijk als het zo warm is!

Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam, en toch heel relaxed. Wij hadden ons zoontje van 10 maanden mee en die vraten ze op. Ze haalden de kinderstoel voor ons bij het eten, zijn bedje werd elke dag verschoond en ze speelden spelletjes met hem. Heel kindvriendelijk.

Het hotel ligt een paar minuten lopen van het centrum van Alanya af en voor het strand hoef je alleen even de straat over te steken.

Daarnaast worden de kamers super schoon gehouden. Er is altijd plaats op de ligbedden bij het zwembad en het water is schoon. Het enige wat wij misten was wat achtergrondmuziek bij het zwembad. Maar wij hebben echt een topvakantie gehad!

Iemand had op Zoover geschreven dat er voornamelijk Scandinavische gasten waren, dat vonden wij juist erg gezellig.

Fantastisch hotel

Ad
7-7-2016

Geweldig hotel,personeel super vriendelijk,mooie kamers,goede bedden en ontbijt en diner was geweldig,Alleen jammer dat er in de avond niets te doen was,en dat de hotel bar al om half12-12uur gesloten was.Verder niets op aan te merken.

Fantastisch hotel. Neem Altijd dit hotel

Josephina
25-6-2016

Geweldige ligging, t.o.v het strand. Centrum op loop afstand.

De kamers zijn heel schoon, wat ik erg belangrijk vind.

Heel fijn personeel, geheel mooi gerenoveerde kamers, prachtige Hamam,

Vroeger hoofdzakelijk bezocht door Duitsers en Nederlanders, nu meer door Scandinavisch publiek, waardoor de sfeer wat minder wordt.

Eten wordt na een week herhaald, maar dat is op meer plekken zo, zodat ik af en toe eens buiten ga eten.

Voor de verder rest, heb ik alleen maar lof over het hotel, en vooral personeel waar je toch iedere dag mee te maken hebt. Mijn lof voor hotel Riviera

gezellig

marian
7-6-2016

jammer dat je er niet alleen logies en ontbijt kunt boeken

een gemoedelijk hotel

jans potter
2-5-2016

Het eten was zeer goed en zeer vriendelijk personeel.

de ligging is zeer gunstig zowel bij het strand als bij het centrum van Alanya.omdat dit een hotel is met verschillende boekingen zowel inclusief alles en ook boekingen met ontbijt vragen ze steeds naar kamer nummer,om te kijken of de kosten uit kunnen maar na een paar dagen weten ze nummer wel vooral als je lange bent.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riviera & Spa in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riviera & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.