Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag18°11°
7,7

Omschrijving
De ligging van Hotel Riviera Resort & Spa bij Alanya is goed. Je vindt hier een zwembad, restaurant met goed eten en vriendelijk personeel. Als je de weg oversteekt sta je op het Kleopatra strand. Er zijn veel barretjes en eetgelegenheden in de buurt en het centrum is op loopafstand. Leuk is de kabelbaan naar het kasteel van Alanya.
Kenmerken

2007

perfekte ligging met uitzonderlijke

bruno habex
14-4-2007

perfekte ligging met uitzonderlijke prijs-kwaliteitfaciliteiten.

Gereisd anders in april 2007

2006

M

Nancy van de Graaff
13-8-2006

M. van Dijkhuizen? Toevallig Marcel samen met pa en ma op vakantie geweest? Ken je ons nog Nancy en Michel ;)We zijn net terug van 12 dagen vakantie in Hotel Riviera.

Het is ons ook zeer goed bevallen, alles was perfect. Uitzicht, service, schoonmaak etc. Eten tjaah, naja ik ben slechte eter, maar tis goed te doen. Iedere dag wat anders. Mevrouw bij de receptie had wel een fout gemaakt, ze had moeten doorgeven dat we een uur later werden opgehaald voor het Aqualand gebeuren, nu stonden kwart voor 7 's morgens buiten te wachten, terwijl ze de fax wel had liggen. Mensen zijn ontzettend aardig, doen alles voor je. Op een gegeven moment zeiden ze iedere ochtend goedemorgen Nancy, alles goed? Volgend jaar als we weer naar Alanya gaan, dan zeker weer daar. Een echte aanrader!!

Gereisd anders in augustus 2006

12-08-2006

vandaag zijn we na 3 weken weer thuis

het hotel is prima bevallen ik vindt aleen dat het eten beter kan het is echt gericht op de duitser en de engelse

maar je kan op de boulevare ook goed eten oja als je gaat de werkser doet echt haar best elke dag schoon beddengoed. even kip eten ga naar efe restaurant.echte 1/2 kip van het spit adres G.pinari Mah.Yeni Hastane Yolu .

Toros Otel Yani ALANYA/Turkiye

en vermeld dat je rambo kent dat ben ik.

Gereisd anders in augustus 2006

Goed hotel, kamers waren schoon, je krijgt elke dag schone handoeken. Eten was ook erg goed elke dag verschillend dan weer pasta's, frietjes enzo. Ligging aan het cleopatra strand je hoeft alleen maar de weg over te steken, centrum ben je in 15 minuten lopen.

Gereisd anders in juni 2006

Harstike leuk hotel, vriendelijke bediening, schone kamers, loop afstand naar strand/centrum. wij hebben een hele fijne vakantie gehad mede ook door de bevolking..supeeeeeer vriendelijk allemaal. een echte aanrader!!!

Juli 2005 11 dagen in Riviera geweest

Roel en Lieke
4-6-2006

Juli 2005 11 dagen in Riviera geweest. Leuk hotel, schoon, perfecte ligging: weg oversteken en je bent op een mooi strand.

Riviera ligt aan de rand van Alanya en is vrij rustig, binnen 10 min. lopen zit je midden in het centrum (lijkt net Llorret de Mar dus daar zijn we niet geweest....) Riviera ligt aan een weg met winkeltjes en restaurantjes (Cleopatra is zeker een aanrader!!!) De mensen zijn hier veel minder opdringerig als in t centum. Wij hadden halfpension maar hebben maar 2 keer gegeten in t hotel; wel netjes verzorgd maar niet lekker. Gericht op de Duitse medemens dus veel aardappelschotels enz. Restaurantjes niet duur en wel lekker!!

Gereisd anders in juni 2006

Wij komen hier al voor de vijfde keer,schoon, goed eten hartelijk personeel, geweldige ligging.{super}

Helaas komen onze ooster buren hier ook en die bezetten dan de ligstoelen bij het zwembad.

Advies handdoeken er af en er op gaan liggen,misschien leren ze het een keer.

Gereisd anders in mei 2006

is een heel goed hotel, eten goed ligging aan strand is aan de overkant, schone kamers, aardig personeel mooie tijd gehad vorig jaar september 2005.

we gaan mischien dit jaar weer(2006)

weer.

Gereisd anders in mei 2006
2005

IK ben deze herfstvakantie voor t eerst geweest naar dit hotel. T was echt super!!! T personeel was erg vriendelijk staan altijd voor je klaar. Het eten vonden we er goed verzorgd uitzien en er was veel variatie , kortom erg lekker gegeten. De liggin van t hotel is super door t park zo op t strand . We hadden een super uitzicht va t balkon t strand de bergen de burg van alanya echt tof dus een cijfer 9 van ons . Ik kan niet wachten tot de zomer dan gaan we zeker weer!!!.....

Gereisd anders in oktober 2005

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riviera & Spa in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riviera & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.