Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag18°11°
7,7

Omschrijving
De ligging van Hotel Riviera Resort & Spa bij Alanya is goed. Je vindt hier een zwembad, restaurant met goed eten en vriendelijk personeel. Als je de weg oversteekt sta je op het Kleopatra strand. Er zijn veel barretjes en eetgelegenheden in de buurt en het centrum is op loopafstand. Leuk is de kabelbaan naar het kasteel van Alanya.

Kenmerken
All inclusive mogelijk
Animatie programma
Airco
Restaurant

29 reviews over Hotel Riviera & Spa in het Nederlands

Mooie ligging, schone kamers, eten minder

Lizzy,
30-1-2019

10 dagen geweest met een vriendin. Twee mooie zwembaden, helaas komen ze eind van de middag in de schaduw. Strand is heel dichtbij, zo ook leuke winkeltjes en restaurants. Wij hebben een jeepsafari en boottocht gedaan, aanrader ! De kamers waren erg schoon alleen het eten was wat minder. Maar voor een klein prijsje kun je overal eten. Aanrader om te verblijven !

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Prachtig hotet met mooie uitzicht!

Rivière hotel Alanya
26-8-2016

Eten was super goed en werd niet herhaald, kamers werden elke dag schoongemaakt.

Vriendelijk personeel, airco op alle kamers en mini koelkast.

Strand is op loopafstand, de weg oversteken en je bent er.

Centrum is 800 m van hotel dus prima om te lopen.

Kortom we hebben een top vakantie achter de rug!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Fantastisch hotel

Ad
7-7-2016

Geweldig hotel,personeel super vriendelijk,mooie kamers,goede bedden en ontbijt en diner was geweldig,Alleen jammer dat er in de avond niets te doen was,en dat de hotel bar al om half12-12uur gesloten was.Verder niets op aan te merken.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Een Grandioos Hotel

B.J. den Hoed
3-3-2016

Goede Kamers, Goede ligging, Goed eten, Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie ligging Ja echt een aanrader kom zeker nog een keertje terug.

een min puntje betalen aan het strand voor ligbed met kussen

Gereisd met vrienden in februari 2016

Geweldig hotel

Wietske Smid
6-9-2015

In juni ben ik 11 dagen met n goede vriend naar het riveira hotel geweest. Het was een super relaxte vakantie. Riveira hotel ziet er mooi en verzorgd uit. Elke dag weer lekker eten. En een groot voordeel super dichtbij het strand. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in juli 2015

Fantastisch Heerlijk

Roelof Jan
5-9-2015

Bij aankomst in het hotel waren we meteen al verwonderd over de gastvrijheid van het hotel. Het meisje aan de balie behandelde ons niet als de zoveelste hotelgast maar behandelde ons heel enthousiast. De hotelkamer was prima, precies wat je verwacht voor deze prijsklasse. Werd elke dag schoongemaakt en zag er schoon uit. Het ontbijt en avondeten was helemaal geweldig. Elke dag was er ruime keus en werd er met veel zorg het eten klaargemaakt. Wij zijn van de 11 dagen maar 3 keer uit eten geweest omdat het hotel meer goed voldeed qua eten. Ook heeft het hotel nog een fitness ruimte waar je gratis gebruik van kunt maken. Wifi werkte voldoende, maar bereik soms wat lastig in de kamer. Voor whatsapp enzo werkte 't echter in onze kamer ook goed. Het hotel werd slechts door een mooie tuin gescheiden van het strand, hier ben je binnen 3 minuten. Zo kon je 's ochtends met de slaap nog in je ogen meteen in de zee duiken. Een heerlijk hotel en ik zou er zelf zo weer naar toe gaan.

Gereisd met vrienden in juni 2015

geweldig

Theunissen
5-5-2015

prachtig hotel. lekker eten

alles was super. Echt een aanrader

Gereisd met vrienden in april 2015

Super geweldig hotel!

Rianne
2-10-2014

Afgelopen augustus samen met een vriendin hier geweest, en een topvakantie gehad.

Super hotel, mooie vernieuwde kamers,perfecte ligging, goede en aardige bediening/service.

Zeker een hotel om naar terug te keren.

Genoeg te doen in de buurt, leuk stappen en veel te bezichtigen.

Strand heerlijk dichtbij,de straat maar over en dan ben je er.

Fijne ligbedjes en goede service op het strand vanuit het hotel.

Supermarkten en pinautomaten in overvloed in de straat.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

Mooi nieuw verbouwd Riviera hotel.

gea eilander
29-6-2014

Met vriendin geweest, in nieuw verbouwde Riviera ,Heel goed hotel, eten zeer goed, veelzijdig, , aardig personeel, schone kamers, mooi uitzicht. Mooi terras.gezellige zitjes. Ook heerlijk strand met tickets voor de bedjes en parasol, 5 dagen betalen, 6e dag gratis.

Komen hier vast nog weer een keertje terug. Prima bevallen.

Gereisd met vrienden in juni 2014

echte aanrader!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jan
24-8-2013

Zeer vriendelijke hotel en goede leuke medewerkers! ik was met groep van 7 doven/slechthorend mensen en 1 reisleider, eten en drinken waren erg goed. Dit hotel ligt 15 meter aan strand met mooie eigen tuin. natuurlijke niet vergeten dat 3 zwembaden met kinderbad en ook lekker Turks bad.

Gereisd met vrienden in juni 2013

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riviera & Spa in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riviera & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.