Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag18°11°
7,7

Omschrijving
De ligging van Hotel Riviera Resort & Spa bij Alanya is goed. Je vindt hier een zwembad, restaurant met goed eten en vriendelijk personeel. Als je de weg oversteekt sta je op het Kleopatra strand. Er zijn veel barretjes en eetgelegenheden in de buurt en het centrum is op loopafstand. Leuk is de kabelbaan naar het kasteel van Alanya.

Kenmerken
All inclusive mogelijk
Animatie programma
Airco
Restaurant

6 reviews over Hotel Riviera & Spa in het Nederlands

Echt een geweldig hotel! Wij waren all inclusive gegaan, dat is echt aan te raden. Het eten is er heerlijk, als je om water vraagt krijg je flesjes en tussen 15 en 16:30 mag je gratis ijs pakken. Heerlijk als het zo warm is!

Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam, en toch heel relaxed. Wij hadden ons zoontje van 10 maanden mee en die vraten ze op. Ze haalden de kinderstoel voor ons bij het eten, zijn bedje werd elke dag verschoond en ze speelden spelletjes met hem. Heel kindvriendelijk.

Het hotel ligt een paar minuten lopen van het centrum van Alanya af en voor het strand hoef je alleen even de straat over te steken.

Daarnaast worden de kamers super schoon gehouden. Er is altijd plaats op de ligbedden bij het zwembad en het water is schoon. Het enige wat wij misten was wat achtergrondmuziek bij het zwembad. Maar wij hebben echt een topvakantie gehad!

Iemand had op Zoover geschreven dat er voornamelijk Scandinavische gasten waren, dat vonden wij juist erg gezellig.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Top hotel!

Bries
21-7-2014

Ligging hotel is perfect. Gelegen aan het Cleopatra strand en op loopafstand van het centrum. Alhoewel, als je het hotel uitloopt heb je al direct winkels, supermarkten, restaurants, taxi´s, apotheker en voor de koffieliefhebber een Starbucks om de hoek. Ook pinautomaten binnen handbereik. Wij komen nu 5 jaar in Alanya en voor ons is dit hotel tot nu toe de beste. Kamers zijn pas gerenoveerd, zeer schoon hotel. Zowel ontbijt als diner goed verzorgd, veel variatie en dus voor ieder wat wils. Service is ook goed. We werden (voor het eerst) hartelijk verwelkomd en kregen bij onze aankomt in de late avond ook nog een maaltijdpakketje aangeboden! Personeel vriendelijk maar zeker niet opdringerig. Dit is ons eerste hotel waar in hoogseizoen geen gedonder is met reservering van ligbedjes bij zwembad! Ook in eetzaal ruim voldoende tafeltjes Al met al krijgt Riviera hotel van ons een dikke 9 en komen wij hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Goed hotel

Franken
11-5-2013

We zaten in de dependance in een familiekamer. Deze was geheel nieuw en zeer ruim. Het bestond uit 2 ruime slaapkamers met daartussen de gezamelijke badkamer. De voorste kamer had een balkon. In de avonden kon je op het balkon meegenieten van de muziekavonden van de omringende hotels.

Het zwembad was prima, er was geen extra speelgelegenheid voor de kinderen maar op het strand zat een speeltuin vlakbij.

Het eten was goedverzorgd en lekker.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

Traveltroef

goed hotel eten wat minder

patricia
29-10-2009

bezocht herstvak 2009.

Begrijp de reakties van het eten niet helemaal .

Ben zeker niet kieskeurig en lust echt veel dingen,maar vond het eten niet echt goed.

Misschien te maken met aflopend seizoen.

De ene dag ging het beter als de andere dag(andere kok?)maar soms was het eten koud of niet gaar of te hard gebakken ook weing keus.

Hotel verder erg netjes en verzorgt,niks op aan te merken.

Word wel veel bezocht door oudere bezoekers ,maar dat is natuurlijk ook wel rustig.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2009

Topper

Eugene
13-8-2009

Heb hier 11 dagen mogen vertoeven met mijn dochtertje.

Op steenworp afstand van het strand. Maar ook aan het zwembad is het hier goed toeven. Bediening is vriendelijk en de schoonmaak uitstekend. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

volgend jaar weer!

Nancy Terbraak
12-7-2009

Dit hotel is erg goed, de kamer wordt iedere dag schoongemaakt.

Alles ziet er schoon en netjes uit.

Het personeel is erg vriendelijk.

Het hotel zit overal dichtbij strand,centrum enz enz.

voor kinderen wordt er niet veel gedaan maar wij hebben toch de hele dag op het strand gezeten.

Kortom we hebben een geweldige vakantie gehad en willen volgend jaar erug naar dit hotel

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riviera & Spa in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riviera & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.