Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag18°11°
7,7

Omschrijving
De ligging van Hotel Riviera Resort & Spa bij Alanya is goed. Je vindt hier een zwembad, restaurant met goed eten en vriendelijk personeel. Als je de weg oversteekt sta je op het Kleopatra strand. Er zijn veel barretjes en eetgelegenheden in de buurt en het centrum is op loopafstand. Leuk is de kabelbaan naar het kasteel van Alanya.

14 reviews over Hotel Riviera & Spa in het Nederlands

Geweldig!

Kok
5-9-2016

Hotel Riviera is een supergoed hotel met vriendelijk personeel heerlijk eten mooie kamers die elke dag weer keurig worden schoongemaakt door lieve dames!

Strand aan de overkant. Gezellige terrasjes en winkels in overvloed .

Kortom een geweldig hotel op een toplocatie.

Komen er al jaren!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

gezellig

marian
7-6-2016

jammer dat je er niet alleen logies en ontbijt kunt boeken

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Fantastisch!

Claudia
2-9-2015

Het hotel is super!! Alles heel schoon en netjes, personeel ontzettend aardig en het ontbijt en diner meer dan prima!

In de namiddag in 1 zwembad volledige schaduw, heerlijk om nog even te zwemmen als je van het strand afkomt wat 5 minuutjes lopen is.

Al met al een tophotel! Tot volgend jaar!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Traveltroef

Dit hotel bestaat uit een hoofdgebouw (met grote en minder grote balkonnen) en een bijgebouw (met hele kleine balkonnen). Kamers hebben een airco, koelkast, kluisje (5 lira per dag) en flatscreen-tv met meer dan 70 zenders (slechts 1 nederlandse). De ligging van het hotel is perfect; straat oversteken en je bent op het mooiste strand van Alanya (ligbedden daar 5 lira per dag). Bedienend personeel is heel vriendelijk (receptie soms wat minder), iedereen spreekt er Engels en Duits.

In het hotel zitten zowel gasten met als zonder all-inclusive. Vervelend is dat je als all-inclusive gast ook voor elk drankje een bonnetje moet tekenen.

Zowel ontbijt, lunch en diner (uitgebreid buffet) worden geserveerd in 1 restaurant, met wat ouderwets aandoende tafels en stoelen. Lunch bestaat helaas vaak uit opgewarmde restjes van een eerder diner: eerste minpuntje. Tweede minpuntje is de gehorigheid van de kamers. Ook de schoonmaaksters (die soms al om half 8 ’s-morgens beginnen) maken veel herrie.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

Na 15 keer bezoek voorlopig even niet

Frans de Greeve
11-3-2013

Accommodatie prima,omg. uit zicht uitstekend, dicht bij het strand en centrum, allemaal vriendelijk alleen bij de receptie wat een hork.Prijs kwaliteit is ok,Restaurant alleen het eten diverse keren niet warm. Prima kamers , dagelijks schoon gemaakt

Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Mooi hotel!

vakantieganger
21-6-2012

Mooi hotel, althans het nieuwe gedeelte (het C blok). Oude zou ik niet willen zitten:kleine,gedateerde kamers met piepklein balkon. Nieuwe gedeelte super alleen de bedbank, die gebruikt wordt bij 3e en/of 4e persoon ligt niet, veel te hard! Iedere dag schoonmaak en schone handdoeken. Eten goed, ontbijt tot 10 uur, diner van 1900 tot 2100 uur. Wordt ook echt om 10 uur en 2100 uur opgeruimd! Drankjes bij het eten moeten apart betaald worden, dat was wel een minpunt! Daardoor moesten we nog zo'n € 200,- extra betalen na ons verblijf! (gaat op rekening). Laat je niet verleiden tot excursies bij de touroperators: vreselijk duur!! Wij betaalden voor een boottocht € 58,- p.p. terwijl je zelf in de haven kan boeken voor zo'n € 20,-.......Kasteel zeker bezoeken en de haman! Leuk hotel, vriendelijk personeel, mooie locatie!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2012

perfecte ligging

Annie Vos
30-11-2011

Goed hotel met perfecte ligging. Straat oversteken en je komt via een leuk aangelegd parkje aan het strand. Levendige omgeving met veel winkeltjes en terrasjes. Goed eten, vriendelijk personeel, schone kamers. Minpuntje;Wij waren hier de laatste week van november en toen waren er eigenlijk alleen maar oudere (vrnl. Duitse) gasten. Later in de middag en 's avonds verder weinig meer te beleven.

Niet in in hotel, maar ook in de omgeving niet.

Maar dat zeker aan de tijd van het jaar liggen.

Gereisd met oudere kinderen in november 2011

Voor de tweede keer.

Jolo
22-8-2011

Leuk hotel,goeie schoonmaak en dicht bij centrum..

personeel zeer vriendelijk.

Mooi strand en ligging.

de keiharde muziek van het hotel ernaast is zeer storend,maar dat is maar twee avonden per week gelukkig.

Barpersoneel is top.

Al met al voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Prima hotel

Kobus
1-8-2011

Hotel heeft een zeer goede en centrale ligging, eten is gevarieerd en lekker, personeel is vriendelijk. Enige minpuntje is het kleine balkonnetje. Wij waren hier met 3 personen maar konden niet samen op het balkonnetje zitten. Er zijn kamers met grotere balkons. Kamers zijn wel gehorig. We zouden dit hotel zeker wel weer willen boeken maar doen dit niet vanwege de vervelende verkopers in de winkelstraten van Turkije

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riviera & Spa in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riviera & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.