Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag18°11°
7,7

Omschrijving
De ligging van Hotel Riviera Resort & Spa bij Alanya is goed. Je vindt hier een zwembad, restaurant met goed eten en vriendelijk personeel. Als je de weg oversteekt sta je op het Kleopatra strand. Er zijn veel barretjes en eetgelegenheden in de buurt en het centrum is op loopafstand. Leuk is de kabelbaan naar het kasteel van Alanya.

4 reviews over Hotel Riviera & Spa in het Nederlands

2008

Fijne vakantie gehad hier

Amanda
25-10-2008

Wij zijn net 2 weken terug uit het zonnige Alanya.

Hotel Riviera is echt een aanrader, je steekt de straat over en je komt op een prachtig strand waar je heerlijk een bedje en parasol kunt huren, en via het hotel krijg je daar korting op.

De kamers waren prima, zagen er schoon uit en het uitzicht was ook goed.

Het eten was wel goed maarja het is niet altijd naar je eigen smaak natuurlijk daar doe je niks aan.

Als je vanaf het hotel naar achteren loopt sta je zo midden in het centrum waar je echt tientallen winkels hebt.. echt een leuke winkelstraat. met veel bazaars.

Het is ons daar prima bevallen!!

Gereisd familie in oktober 2008

heerlijk hotel om er een vakantie door te brengen

Fam. Verbiesen
23-8-2008

De ligging is zeer centraal, tevens ishet openbaar vervoer of de taxi niet ver van het hotel te vinden. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam...petje af! Manager laat duidelijk zijn inbreng zien richting personeel, wat niet als prettig wordt ervaren. Alles is goed schoon en wordt zeer goed onderhouden.

Gereisd familie in augustus 2008

Een echte aanrader!!!!

Bertje, Miranda, Danielle & Luciano
20-8-2008

O.b.v. de beoordelingen op zoover een vakantie geboekt bij Riviera en daar hebben wij geen spijt van.

Wat ons opviel is dat er veel vaste bezoekers zijn die al voor de 5e of 6e keer terug waren gekomen. Het hotel ligt op steenworp afstand van het Cleopatrastrand en het hotel heeft 2 zwembaden. En het centrum van Alanya op 10 minuten loopafstand.

Personeel is zeer behulpzaam en (kind) vriendelijk. Het eten is voldoende gevarieerd en het smaakt ook goed. De kamers worden elke dat schoon gemaakt en elke dag schonen handdoeken.

Wij komen zeker een keertje terug naar dit hotel.

Gereisd familie in augustus 2008

2007

Zeer tevreden over het hotel goede service, aardig personeel en zeer schoon hotel en goede voorzieningen

Gereisd familie in september 2005

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riviera & Spa in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riviera & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.