Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag18°11°
7,7

Omschrijving
De ligging van Hotel Riviera Resort & Spa bij Alanya is goed. Je vindt hier een zwembad, restaurant met goed eten en vriendelijk personeel. Als je de weg oversteekt sta je op het Kleopatra strand. Er zijn veel barretjes en eetgelegenheden in de buurt en het centrum is op loopafstand. Leuk is de kabelbaan naar het kasteel van Alanya.

78 reviews over Hotel Riviera & Spa in het Nederlands

Super gastvrij

Jan de Lat,
1-12-2018

Fijn hotel met vriendelijk personeel en dicht bij centrum en strand.

Gereisd met partner in mei 2018

Prima, goed gelegen, hotel

Bob,
8-7-2018

Hotel Riviera ligt op één van de mooiste plekken in Alanya. Het is door het Alanya Park gescheiden van het bekende Kleopatra stand. Gelegen aan een kleine éénrichtingsweg vol met leuke barretjes, eetgelegenheden, koffietentjes en winkeltjes. De grotere winkelstraten en het centrum liggen op loopafstand. Ook op loopafstand is een kabelbaan naar het kasteel van Alanya.

De omgeving is levendig en gezellig maar na twaalven wordt alles een stuk rustiger zodat rustig slapen ook geen probleem is, mede door de goede bedden.

De kamers in het hotel zijn modern en werden elke dag schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. Voor een kluisje op de kamer moet betaald worden, de rest (airco, koelkast enz.) is gratis

Het eten is gevarieerd genoeg, vers en goed warm. Diverse gerechten worden ter plekke bereid, zowel bij het ontbijt als bij het avondeten.

Al met al een prima plek voor een heerlijke vakantie!

Gereisd met partner in juni 2018

Nooit meer

Meta brassers,
6-7-2018

We waren er 3 jaar geweest door problemen in Turkije zijn wer 2 jaar niet gegaan nu in juni weer geweest met man en vrienden we hadden all inn maar het eten was niet meer zoals het 2 jaar terug was eerder waren er meest Nederlanders en Duitsers iedereen praatte met elkaar en we hadden gezellige avonden nu was het een zooitje er waren die met een safari terug kwamen en met die vieze kleren in het zwembad sprongen werd niks van gezegd geen muziek bij het zwembad en zoveel wat niet meer leuk was het was een dooie boel jammer de obers vonden het ook niet meer leuk en het strand personeel was het ook zat zeiden ze

Dus voor ons na 4 jaar geen riviera meer

Gereisd met partner in juni 2018

Geweldig

Pitievandermeij,
      20-5-2018

Schoon hotel.Goed eten. Locatie geweldig

Gereisd met partner in december 2017

Absolute aanrader, wij komen zeker terug

John & Lia,
      30-3-2018

vriendelijk personeel, schone kamers, lekker en gevarieerd eten dat ook warm was. Lokatie is aan Cleopatrastrand, zeker voor de wintermaanden een aanrader omdat het daar dan ook levendig is. Op 100 mtr van de kabelbaan naar de burcht voor een spectaculair uitzicht over Alanya. Service aan tafel tijdens lunch en diner. Apart cafe-gedeelte, met goede service en lekkere locale drankjes. Om 3 uur koekjes en verpakte ijsjes. Het enige minpuntje is dat de toiletten wat vaker schoongemaakt kunnen worden (vieze gasten)

Gereisd met partner in maart 2018

Gastvrij hotel met vriendelijk personeel

Jan,
      6-3-2018

Perfecte ligging, tegenover strand en dichtbij centrum.

Gereisd met partner in oktober 2017

Geen 4 sterren waard !

Don Lans,
      22-9-2017

Het hotel is niets bijzonder als verwacht, we hadden half pension en een kamer in blok C een bijgebouw en bereikbaar via een smalle straat achter het hotel

De kamers waren klein en de 2 persoons bedden smal met harde matrassen die niet prettig lagen

Het ontbijt karig en het diner eentonig en niet smakelijk en het personeel ongeïnteresseerd en stug

Je kon all-in voor €13,00 per pers.en per dag bij boeken die we gelukkig niet hebben gedaan

De coupons voor 2 strandbedjes en parasol kon je bij de receptie kopen voor €47,50 voor 6 dagen

Enige pluspunt is de lokatie maar dat geldt voor alle hotels langs het Cleopatrastrand en...........2 deuren verder Starbucks !!

Gereisd met partner in september 2017

Mooi gastvrij hotel

Jan,
      2-6-2017

Strand ligt tegen over hotel. Koop kaartjes bij de receptie is voordeliger. Toen wij er waren kon je voor €10 per dag all inclusieve bij boeken.

Gereisd met partner in mei 2017

Goed hotel.Perfecte locatie.

Hans en Nelly,
      29-4-2017

Op het strand moet je betalen voor bedjes en drank.Eten was heel goed verzorgd.Kamer werd dagelijks schoongemaakt.Wij waren tevreden.

Gereisd met partner in april 2017

Goed hotel met mooie kamers

Nel,
      26-2-2017

In de winter is er kun je natuurlijk niet zwemmen in het buiten bad al staat er wel water in het binnenbad is in een ander gebouw en is te vergelijken met een grote badkuip, de verzorging is er prima geen animatie ,kamers zijn schoon niets aan te merken met kleine kinderen weet ik niet of ik dit hotel zou kiezen maar voor volwassenen prima

Gereisd met partner in januari 2016

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riviera & Spa in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riviera & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.