Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag18°12°
7,7

Omschrijving
De ligging van Hotel Riviera Resort & Spa bij Alanya is goed. Je vindt hier een zwembad, restaurant met goed eten en vriendelijk personeel. Als je de weg oversteekt sta je op het Kleopatra strand. Er zijn veel barretjes en eetgelegenheden in de buurt en het centrum is op loopafstand. Leuk is de kabelbaan naar het kasteel van Alanya.

We hebben een aantal aanbieders voor Riviera & Spa voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Riviera & Spa in het Nederlands

net voldoende

Erpee te Dee
12-11-2014

Het hotel ligt wel aan de boulevard en dicht bij het centrum. Maar het hotel heeft geen kamers met direct zicht op zee. En achter het hotel staat nog een gebouw, het C-blok en daarin zijn ook nog ruim 30 hotelkamers. Gelukkig had ik op de hoogste etage (= de 5e) een hoekkamer toegewezen gekregen en dus een balkon met schuifdeuren op beide zijden (= zuid en west) van het gebouw. De op dat moment dienstdoende receptionist was niet erg vriendelijk in het ontvangen en toespreken van gasten. Het ontbijt was ruim voldoende. Men kon alleen halfpension boeken; van het diner heb ik echter geen gebruik en ben elders wezen eten. Op de hotelkamer was een koelkast aanwezig, een kluisje en redelijk functionerende airco. Ook een goede TV ontvangst met o.a.de Ned. zender BVN

Gereisd zakelijk in november 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riviera & Spa in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riviera & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.