Hotel Riviera & Spa

Hotel Riviera & Spa
8,5

4 tips over Hotel Riviera & Spa

theo_mdollekens, 16-1-2016

Ga naar kapper Eren aan de Ataturk Cad. 105 ( grote winkelstraat rechts af )

Wassen, Knippen, Massage, Masker, Gezichtsharen weg branden en een luchtje voor maar 50Lira.

Ik ga daar elk jaar naar toe de ochtend na aankomst om 9uur. De eigenaar Eren spreekt Nederlands. Dit is echt een heel gebeuren

JL, 10-6-2015
Als je wil uitslapen ontkom je niet aan een “niet storen” kaartje en oordopjes (veel herrie 's-morgens vroeg van schoonmaaksters)
de Koning, 26-6-2013
Wij hebben tijdens een excursie 3 watervallen bezocht. Dit is erg mooi om te zien. Ik zou u adviseren om dit niet langs de weg te boeken maar bij je reisleider. Hij advisieerde ons dit, omdat je op straat niet verzekerd bent en je niet weet waar je terecht komt. Als je bij je reisleider boekt is er ook een nederlandse sprekende reisleider bij. Iets verder op ligt een heel mooi en gezellig aangelegd terras, genaamd green beach. Hier is elke avond live muziek!

We hebben een aantal aanbieders voor Riviera & Spa voor je op een rij gezet:

henk, 26-6-2012
vandaar kun je alles ondernemen dicht bij strand weg over en je bent er.

We hebben een aantal aanbieders voor Riviera & Spa voor je op een rij gezet: