Prima, goed gelegen, hotel

Review geschreven door Bob

Prima, goed gelegen, hotel

Bob
8-7-2018

Hotel Riviera ligt op één van de mooiste plekken in Alanya. Het is door het Alanya Park gescheiden van het bekende Kleopatra stand. Gelegen aan een kleine éénrichtingsweg vol met leuke barretjes, eetgelegenheden, koffietentjes en winkeltjes. De grotere winkelstraten en het centrum liggen op loopafstand. Ook op loopafstand is een kabelbaan naar het kasteel van Alanya.

De omgeving is levendig en gezellig maar na twaalven wordt alles een stuk rustiger zodat rustig slapen ook geen probleem is, mede door de goede bedden.

De kamers in het hotel zijn modern en werden elke dag schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. Voor een kluisje op de kamer moet betaald worden, de rest (airco, koelkast enz.) is gratis

Het eten is gevarieerd genoeg, vers en goed warm. Diverse gerechten worden ter plekke bereid, zowel bij het ontbijt als bij het avondeten.

Al met al een prima plek voor een heerlijke vakantie!