Hotel Riviera & Spa ****

Review geschreven door Don Lans

Geen 4 sterren waard !

Don Lans
22-9-2017

Het hotel is niets bijzonder als verwacht, we hadden half pension en een kamer in blok C een bijgebouw en bereikbaar via een smalle straat achter het hotel

De kamers waren klein en de 2 persoons bedden smal met harde matrassen die niet prettig lagen

Het ontbijt karig en het diner eentonig en niet smakelijk en het personeel ongeïnteresseerd en stug

Je kon all-in voor €13,00 per pers.en per dag bij boeken die we gelukkig niet hebben gedaan

De coupons voor 2 strandbedjes en parasol kon je bij de receptie kopen voor €47,50 voor 6 dagen

Enige pluspunt is de lokatie maar dat geldt voor alle hotels langs het Cleopatrastrand en...........2 deuren verder Starbucks !!