Hotel Riviera & Spa

Geweldig

Pitievandermeij
20-5-2018

Schoon hotel.Goed eten. Locatie geweldig

Absolute aanrader, wij komen zeker terug

John & Lia
30-3-2018

vriendelijk personeel, schone kamers, lekker en gevarieerd eten dat ook warm was. Lokatie is aan Cleopatrastrand, zeker voor de wintermaanden een aanrader omdat het daar dan ook levendig is. Op 100 mtr van de kabelbaan naar de burcht voor een spectaculair uitzicht over Alanya. Service aan tafel tijdens lunch en diner. Apart cafe-gedeelte, met goede service en lekkere locale drankjes. Om 3 uur koekjes en verpakte ijsjes. Het enige minpuntje is dat de toiletten wat vaker schoongemaakt kunnen worden (vieze gasten)

Perfecte ligging, tegenover strand en dichtbij centrum.

geweldig

Trijntje Verra
1-3-2018

Superschoon hotel, personeel vriendelijk eten goed, dicht bij strand, waar het wel snel diep wordt maar kleopatra strand is geweldig

Lief personeel goed eten! t.o. het strand Super.

Geraldine Oostrum-Gossen
27-1-2018

Vlieg op Gazipasa Airport,dat scheelt je 2 UUR Reistijd!! Alanya is slechts 40 KM.!! verwijderd. en Mamudlar 30 km.

Geen 4 sterren waard !

Don Lans
22-9-2017

Het hotel is niets bijzonder als verwacht, we hadden half pension en een kamer in blok C een bijgebouw en bereikbaar via een smalle straat achter het hotel

De kamers waren klein en de 2 persoons bedden smal met harde matrassen die niet prettig lagen

Het ontbijt karig en het diner eentonig en niet smakelijk en het personeel ongeïnteresseerd en stug

Je kon all-in voor €13,00 per pers.en per dag bij boeken die we gelukkig niet hebben gedaan

De coupons voor 2 strandbedjes en parasol kon je bij de receptie kopen voor €47,50 voor 6 dagen

Enige pluspunt is de lokatie maar dat geldt voor alle hotels langs het Cleopatrastrand en...........2 deuren verder Starbucks !!

Mooi gastvrij hotel

Jan
2-6-2017

Strand ligt tegen over hotel. Koop kaartjes bij de receptie is voordeliger. Toen wij er waren kon je voor €10 per dag all inclusieve bij boeken.

Goed hotel.Perfecte locatie.

Hans en Nelly
29-4-2017

Op het strand moet je betalen voor bedjes en drank.Eten was heel goed verzorgd.Kamer werd dagelijks schoongemaakt.Wij waren tevreden.

Goed hotel met mooie kamers

Nel
26-2-2017

In de winter is er kun je natuurlijk niet zwemmen in het buiten bad al staat er wel water in het binnenbad is in een ander gebouw en is te vergelijken met een grote badkuip, de verzorging is er prima geen animatie ,kamers zijn schoon niets aan te merken met kleine kinderen weet ik niet of ik dit hotel zou kiezen maar voor volwassenen prima

Oude reviews (archief)

Mooi centraal gelegen

Nel
25-11-2016

Het eten en de bediening was goed. We zaten in Blok C. Dat lag achter het hotel. Donkere gangen. De kamers waren aardig schoon. Er waren heel veel Duitsers. Maar 4 Nederlanders. Ook in Alanya veel Duitsers. De toiletten op de begane grond waren niet schoon. Er werd iedere keer wel een handtekening gezet, maar er werd niet schoon gemaakt.

We hebben een aantal aanbieders voor Riviera & Spa voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riviera & Spa in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riviera & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riviera & Spa scoort een 8.49 uit 10 op basis van 187 reviews.