Hotel Riviera & Spa

Helemaal top, gewoon geweldig

Prima, goed gelegen, hotel

Bob
8-7-2018

Hotel Riviera ligt op één van de mooiste plekken in Alanya. Het is door het Alanya Park gescheiden van het bekende Kleopatra stand. Gelegen aan een kleine éénrichtingsweg vol met leuke barretjes, eetgelegenheden, koffietentjes en winkeltjes. De grotere winkelstraten en het centrum liggen op loopafstand. Ook op loopafstand is een kabelbaan naar het kasteel van Alanya.

De omgeving is levendig en gezellig maar na twaalven wordt alles een stuk rustiger zodat rustig slapen ook geen probleem is, mede door de goede bedden.

De kamers in het hotel zijn modern en werden elke dag schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. Voor een kluisje op de kamer moet betaald worden, de rest (airco, koelkast enz.) is gratis

Het eten is gevarieerd genoeg, vers en goed warm. Diverse gerechten worden ter plekke bereid, zowel bij het ontbijt als bij het avondeten.

Al met al een prima plek voor een heerlijke vakantie!

Nooit meer

Meta brassers
6-7-2018

We waren er 3 jaar geweest door problemen in Turkije zijn wer 2 jaar niet gegaan nu in juni weer geweest met man en vrienden we hadden all inn maar het eten was niet meer zoals het 2 jaar terug was eerder waren er meest Nederlanders en Duitsers iedereen praatte met elkaar en we hadden gezellige avonden nu was het een zooitje er waren die met een safari terug kwamen en met die vieze kleren in het zwembad sprongen werd niks van gezegd geen muziek bij het zwembad en zoveel wat niet meer leuk was het was een dooie boel jammer de obers vonden het ook niet meer leuk en het strand personeel was het ook zat zeiden ze

Dus voor ons na 4 jaar geen riviera meer

Geweldig

Pitievandermeij
        20-5-2018

Schoon hotel.Goed eten. Locatie geweldig

Absolute aanrader, wij komen zeker terug

John & Lia
        30-3-2018

vriendelijk personeel, schone kamers, lekker en gevarieerd eten dat ook warm was. Lokatie is aan Cleopatrastrand, zeker voor de wintermaanden een aanrader omdat het daar dan ook levendig is. Op 100 mtr van de kabelbaan naar de burcht voor een spectaculair uitzicht over Alanya. Service aan tafel tijdens lunch en diner. Apart cafe-gedeelte, met goede service en lekkere locale drankjes. Om 3 uur koekjes en verpakte ijsjes. Het enige minpuntje is dat de toiletten wat vaker schoongemaakt kunnen worden (vieze gasten)

Gastvrij hotel met vriendelijk personeel

Jan
        6-3-2018

Perfecte ligging, tegenover strand en dichtbij centrum.

geweldig

Trijntje Verra
        1-3-2018

Superschoon hotel, personeel vriendelijk eten goed, dicht bij strand, waar het wel snel diep wordt maar kleopatra strand is geweldig

Lief personeel goed eten! t.o. het strand Super.

Geraldine Oostrum-Gossen
        27-1-2018

Vlieg op Gazipasa Airport,dat scheelt je 2 UUR Reistijd!! Alanya is slechts 40 KM.!! verwijderd. en Mamudlar 30 km.

Geen 4 sterren waard !

Don Lans
        22-9-2017

Het hotel is niets bijzonder als verwacht, we hadden half pension en een kamer in blok C een bijgebouw en bereikbaar via een smalle straat achter het hotel

De kamers waren klein en de 2 persoons bedden smal met harde matrassen die niet prettig lagen

Het ontbijt karig en het diner eentonig en niet smakelijk en het personeel ongeïnteresseerd en stug

Je kon all-in voor €13,00 per pers.en per dag bij boeken die we gelukkig niet hebben gedaan

De coupons voor 2 strandbedjes en parasol kon je bij de receptie kopen voor €47,50 voor 6 dagen

Enige pluspunt is de lokatie maar dat geldt voor alle hotels langs het Cleopatrastrand en...........2 deuren verder Starbucks !!

Mooi gastvrij hotel

Jan
        2-6-2017

Strand ligt tegen over hotel. Koop kaartjes bij de receptie is voordeliger. Toen wij er waren kon je voor €10 per dag all inclusieve bij boeken.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riviera & Spa in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riviera & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.