Hotel Riviera & Spa

• All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

Pal tegenover het bekende Kleopatra-strand ligt Hotel Riviera & Spa. Een sfeervol all-inclusive hotel in Alanya op loopafstand van leuke winkels. Ook de gezellige boulevard met zonovergoten terrasjes ligt lekker dichtbij. Hennie: ‘Super hotel, goed eten en vlakbij het strand en centrum een aanrader!’ Vier sterren Hotel Riviera & Spa Alanya is een ideale uitvalsbasis voor het maken van leuke uitstapjes. Wil je meer informatie over het hotel? Lees dan even verder.

Hotelkamers

De hotelkamers van Hotel Riviera & Spa bevallen jullie prima. De kamers zijn schoon, netjes en voorzien van airco. Reviewer Bob schrijft hierover: ‘De kamers in het hotel zijn modern en werden elke dag schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken.’ En volgens Bob slaap je bij Riviera & Spa Alanya als een roosje: ‘De omgeving is levendig en gezellig maar na twaalven wordt alles een stuk rustiger zodat rustig slapen ook geen probleem is, mede door de goede bedden.’

Reviewer A. is ook heel enthousiast over het hotel, maar heeft toch een klein minpunt in haar review: ‘Goed hotel, vriendelijk personeel, eten en bedden uitstekend, alleen jammer dat het nog maar alleen all-inclusive is i.p.v. halfpension.’

Over de maaltijden zijn jullie reacties heel wisselend. De reviews variëren van matig tot heel positief. Zo schrijft reviewer Lizzy: ‘alleen het eten was wat minder. Maar voor een klein prijsje kun je overal eten.’ En John en Lia schrijven in hun review: ‘Lekker en gevarieerd eten dat ook warm was.’ Zo zie je maar weer dat smaken kunnen verschillen.

Riviera & Spa heeft twee zwembaden. Jullie vinden het jammer dat de zwembaden een deel van de dag in de schaduw liggen. Ook missen jullie achtergrondmuziek bij het zwembad voor wat extra vakantiesfeer. Wat wel gewaardeerd wordt, zijn de vele ligbedden bij het zwembad. Zo kun je altijd een plekje vinden om heerlijk te relaxen. Bij Riviera & Spa vind je overigens geen animatie, maar dat wordt dankzij de ideale ligging helemaal niet gemist.

Ligging

Over die ligging gesproken: Hotel Riviera & Spa ligt dichtbij het bruisende centrum van Alanya met leuke koffietentjes, restaurants en winkels. Wil je lekker uit eten of het uitgaansleven opzoeken? Dan hoef je alleen maar de hoteldeur uit en er is keuze aan vertier in overvloed. Ook toeristische attracties, zoals het kasteel van Alanya, liggen op loopafstand. Pak de kabelbaan naar boven en geniet van een panoramisch uitzicht over de stad en de kustlijn. En wil je op avontuur? Boek dan een stoere jeepsafari of een heerlijke boottocht.

Lijkt het jou wel wat, zo’n zonnige vakantie naar Alanya? Pak dan snel je koffers en boek je vakantieverblijf naar Hotel Riviera & Spa.

199 reviews over Hotel Riviera & Spa

• 8Sandy12-07-2019

Amazing

Heerlijk hotel. Warm ontvangst, vriendelijke personeel. Ligging is gewoon ideaal. Hotel is netjes, schoon en heeft vele opties. Eten is gevarieerd. Spa is waanzinnig. Heerlijk!

Dikke aanrader!

• 9Annie Vermeer12-07-2019

Fantastisch hotel

Fantastisch en goed hotel.Fijn personeel.

• 10Meta Brassers06-07-2019

Het is ons favoriete hotel komen ieder jaar hier het personeel eten echt alles is goed en de ligging mooi tegenover cleopatra strand en je kunt alles lopend doen geweldig

• 10Annelies van der zijden de kater23-04-2019

Fantatish zeker weten

Ik weet dat wij in 2011 voor het laatst waren in middels is mijn man overleden.was een super fijn hotel en prima eten,kamers en schoonmaak niks op aan te merken

• 8Hennie Robben23-04-2019

Toppie!!

Super hotel , goed eten en vlak bij het strand en centrum een aanrader!!!

• 9A.20-04-2019

jammer van het all inclusive concept.

Goed hotel,vriendelijk personeel,eten en bedden uitstekend,alleen jammer dat het nog maar alleen All Inclusive is i.p.v. halfpension.

• 7Trea19-03-2019

Prima

Goed hotel schoon, mooie kamers, vriendelijke bediening, eten redelijk dat mag beter

Alleenreizend

• 8Lizzy30-01-2019

Mooie ligging, schone kamers, eten minder

10 dagen geweest met een vriendin. Twee mooie zwembaden, helaas komen ze eind van de middag in de schaduw. Strand is heel dichtbij, zo ook leuke winkeltjes en restaurants. Wij hebben een jeepsafari en boottocht gedaan, aanrader ! De kamers waren erg schoon alleen het eten was wat minder. Maar voor een klein prijsje kun je overal eten. Aanrader om te verblijven !

• 2018
    8Jan de Lat01-12-2018

Super gastvrij

Fijn hotel met vriendelijk personeel en dicht bij centrum en strand.

• 8Hannie29-07-2018

Fantastisch a.w.

Helemaal top, gewoon geweldig

Alleenreizend

4 tips over Hotel Riviera & Spa

• de Koning, 26-06-2013

Wij hebben tijdens een excursie 3 watervallen bezocht. Dit is erg mooi om te zien. Ik zou u adviseren om dit niet langs de weg te boeken maar bij je reisleider. Hij advisieerde ons dit, omdat je op straat niet verzekerd bent en je niet weet waar je terecht komt. Als je bij je reisleider boekt is er ook een nederlandse sprekende reisleider bij. Iets verder op ligt een heel mooi en gezellig aangelegd terras, genaamd green beach. Hier is elke avond live muziek!

• henk, 26-06-2012

vandaar kun je alles ondernemen dicht bij strand weg over en je bent er.

• JL, 10-06-2015

Als je wil uitslapen ontkom je niet aan een “niet storen” kaartje en oordopjes (veel herrie 's-morgens vroeg van schoonmaaksters)

27 vragen over Hotel Riviera & Spa

• Vermeulen, 19-08-2018

Voordeelk aner

Wij hebben een voordeel kamer geboekt weet iemand in welk gebouw deze zijn? Of zijn deze in alle 3 de gebouwen aanwezig?

• Car, 02-06-2018

Eten

Wij gaan met kleine kinderen is er ook patat etc. Bij het bufet

• Cora, 31-05-2018

lift

is / zijn er een lift (en) aanwezig

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand

• KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportWaterskiën