Appartement River Garden

Anders

Fantastisch!

Karin
26-9-2016

River garden is een groot opgezet park met verschillende appartementen, bij ieder appartement ligt een zwembad dichtbij. Daarnaast zijn er ook nog zwembaden bij de bar en het restaurant. Goed en gevarieerd eten, voor ieder wat wils. De animatie bij het park is top! Erg leuk team die het iedereen naar zijn zin probeert te maken. Ik heb eigenlijk niks aan te merken.

Het enige minpuntje is dat de bedden niet erg comfertabel liggen, maar daar wen je wel aan.

Niets mis mee

Fam. Verkooijen
22-6-2013

Hebben een prima vakantie gehad bij "River Garden". Royale huisjes met alles er in, zelfs een wasmachine. Het eten was goed en gevarieerd. Het personeel vriendelijk en de drankjes altijd koel. Met de boot naar het strand is erg leuk, en in deze tijd van het jaar is het prima van temperatuur. (30 gr.)Zeker een aanrader.

Prima vakantie gehad

Mark van Baal
12-5-2013

Het River Garden Residence complex is de afgelopen jaren helemaal gerenoveerd. Het is een soort bungalowpark met volledig ingerichte huisjes (2 slaapkamers, 2 badkamers inclusief wasmachine, woonkamer en volledig ingerichte keuken, 2 terrassen / balkons) waar voldoende ruimte is. Het park zelf is netjes ingericht en heel kindvriendelijk. Het park ligt circa 7 km van Kadriye en ook het centrum van Belek is enkel met taxi / Dolmus te bereiken. Even verder ligt het in 2013 nieuw geopende park Titanic Deluxe. Zwembaden zijn schoon en goed onderhouden. Eten is niet erg gevarieerd maar goed te doen, voor de kids ook altijd friet en pasta aanwezig. Het strand is een klein kwartier met de boot. Strandbar is overgenomen door Titanic Deluxe en daardoor is het eten daar van goede kwaliteit. Strand zelf is met steentjes en loopt snel af.

Kleine minpunten: Geen bediening bij zwembad, matige bediening in restaurant (zelf halen), weinig animatie / muziek in de avond

2006

Vorig jaar geweest

Hank en Eva
8-7-2006

Vorig jaar geweest. Appartement zelf opzich best netjes. Werd goed schoon gemaakt en een mooie tuin. Het eten was zeer maar dan ook zeer belabberd. Een keer wezen eten en toen nooit meer. Verder zou het 1.5 km van het centrum zijn. Dit was zeker wel 5 oid, het was een flink uur lopen en we hebben altijd de taxi moeten pakken snachts. Bar personeel aardig. De "manager" Max een naar mannetje. Als je niet mee doet met BBQ's is het gedaan met de vrolijkheid. Er werd ook erg neerbuigend gedaan achter ruggen om over andere gasten door het personeel. Ik kom hier niet meer terug ..

2005

appartement keurig met gazons en zwembad. het vermaken door personeel ,ali ( max) kwam een praatje maken verder niets.zwembad is in 2 weken niet 1 keer schoongemaakt (chloor), en als je niet geljik betaalde werd je opgelicht .als je niet bij hun meedeed ( barbeque of buikdanseres)was het uit met de vriendeljikheid. nee nooit meer...

heel schoon app

fam. van der moolen
      7-8-2005

heel schoon app. ontzettend sympathiek gastvrij personeel. om de dag schone lakens en handdoeken. wij hadden l/o zodat wij a la carte konden eten. Eten was goed. Niet vet, redelijke keuze, niet duur. 2x in de week buffet met show, geen vermaak voor de kids, maar het personeel vermaakte je wel rondom het zwembad. Fijne schaduwrijke tuin. Niet ver van het (rustige) strand en centrum, uitstekend te bereiken met dolmus/taxi. Geen herrie s nachts, omdat complex wat achteraf ligt. Fantasche vakantie gehad, we komen hier zeker weer eens terug !!

Wij zijn hier 3 weken geweest in juni '05

Jeannette Gommans-Verkolf
        5-7-2005

Wij zijn hier 3 weken geweest in juni '05. Halfpension viel tegen, geen buffet, geen keuze in eten. Lustte je iets niet dan kwam er niet iets anders, hier moest je zelf om vragen. Voor mijn zoon van 2 hadden wij ook volledig moeten betalen voor halfpension, voor hem werd niets op tafel gezet. Je moest overal zelf om vragen en dan nog ging het niet of moeizaam. Complex is prima voor kinderen, erg veel ruimte rondom het kleine gebouw (3 grasvelden)en leuk kinderzwembad. Schoonmaak is inderdaad afhankelijk van de fooi die je geeft.

2004

mooi appartement, schoonmaken afhankelijk van de fooi, wanneer en hoeveel. Als je geen gebruik maakt van hun faciliteiten en georganiseerde avonden wordt de service een heel stuk minder.

2003

Mooi, zeer schoon en niet te massaal complex. De miniclub voor kinderen is erg leuk. De kamers zijn mooi en in het restaurant is het lekker eten. Het strand vonden wij wat minder, niet echt schoon en door de stenen in het water is het niet fijn zwemmen.

Het complex ligt toch wel een eind uit het centrum maar met de Dolmus of stadsbus ben je er zo (kost maar ca 0.35 euro. In de directe omgeving is niet veel te beleven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement River Garden in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement River Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.