Appartement Prince ***

Appartement Prince
Appartement Prince
7,6

7 reviews over Appartement Prince in het Nederlands

relaxed maar kamer gedateerd, kitchenette slecht

fam. Gelderland, 23-8-2016

super rustig dus aan aandacht geen gebrek, personeel buiten heel aardig.

Kamers verdienen een flinke opfrisbeurt.

Fantastisch om te overwinteren

msiemeling, 15-11-2014

Wij zitten nu vanaf 1 oktober in Prince Apart voor 10 weken heerlijk. Om is te kijken hoe het nou is buiten het seizoen in Alanya en om te overwinteren is dit complex fantastische grote studio's en of kleine appartementen. Erg vriendelijk personeel en Ekrem Bulut staat voor de winter gasten klaar. Het ligt aan de 25 meter weg in het centrum van de Turken dus erg goedkoop. Supermarkten liggen ernaast. 10 min lopen naar het strand. Overal goedkope eet gelegen heden. Het is zeker een aanrader als je wilt over winteren. Voor 300,- p.m. inclusief water, Electra en schoonmaak. Handdoeken en beddengoed om de 3 dagen

Ik ben vorig jaar zomer in App

lara, 9-3-2005

Ik ben vorig jaar zomer in App. Prince geweest en het was erg gezellie!

Eenvoudige kamer, maar wel okay!

Het ligt dichtbij het strand en de uitgaansgelegenheden!UItgaan is daar ook egt gaaf!Robin Hood en James Dean!

Het personeel is aardig, vooral die jongen van de receptie!!!

Het management niet, duie zeggen niet eens gedag!

We hebben een aantal aanbieders voor Prince voor je op een rij gezet:

Goedkoop appartement en je mag dan ook niet teveel verwachten. Kunt er overdag goed vertoeven aan het zwembad, en 's avonds ligt het perfect t.o.v. het uitgaansgebied. Als je iets te klagen hebt kan het nog wel even duren voordat het gerepareerd wordt. Zo werkte bij ons de lamp in de slaapkamer niet en voordat deze verwisseld was waren er 3 dgn verstreken. Schoonmaak e.d. is allemaal goed. Moet niet willen koken maar volgens mij wil niemand dat ook gezien de prijzen in de restaurants. Hebben kortom hele leuke vakantie gehad voor weinig geld. Wil je luxe? Dan moet je dit niet boeken. Tis een heel eenvoudig appartement

gezellig app

meleineke, 17-7-2004

gezellig app. ligging is goed vlakby centrum. pesoneel is super aardig!!!! vooral ory en emrak.

Je kunt/kon heel goedkoop boeken bij Sonar Reizen

Tevreden App. Prince bezoeker, 13-7-2004

Je kunt/kon heel goedkoop boeken bij Sonar Reizen

Ik heb zelf een wat langere tijd in Prince appart gezeten.De kamers waren zeer netjes en verzorgd.Managment was inderdaad niet zo vriendelijk,maar de rest van het personeel wel.Ik vind alleen de prijzen van de kluishuur en de airco nogal hoog.Verder kan je er goed en goedkoop eten.

We hebben een aantal aanbieders voor Prince voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Prince in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Prince zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Prince scoort een 7.57 uit 10 op basis van 8 reviews.