Aparthotel

46 reviews over Aparthotel Primera in het Nederlands

Leuk Hotel.

Fam.Koopman
1-8-2015

Net terug van ons verblijf in hotel Primera. We zijn elf dagen geweest met 2 kinderen van 14 en 10 jaar en hebben ons prima vermaakt. Alles precies zoals omschreven. Klein zwembad met glijbaan, leuk en inderdaad niet zo heel groot maar wij vonden het prima. Strandliefhebbers, dit is géén hotel met zicht op de zee, je moet echt een stuk met de bus, tenminste wanneer je naar het Cleopatra strand wil. Op niet al te grote afstand is er wel een ander leuk strand. Het eten is prima te doen, wij vonden het elke avond heel erg lekker. Met een verblijf langer dan een week is het wel vaak hetzelfde maar goed je boekt ook voor een leuke prijs een all inclusive 3 sterren hotel. Familiekamers zijn zeer ruim, een airco alléén i/d ouderkamer, maar wanneer je de deur open laat is de rest ook lekker koel. Vele winkels op loopafstand. Dit jaar veel Nederlandse/Zweedse en Duitse gasten, erg gezellig. Turkse mensen v/d winkels en Horeca dit jaar wel veel agressiever. Bah! Maar hotel goed, veel plezier.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

wil snel weer terug

ines looman
26-6-2015

een perfekt hotel. Zeer klantvriendelijk en attent. Hebben genoten van een 9dagen verblijf. Konden kiezen uit 2 kamers bij aankomst. Was met mijn schoonzusje en kregen een familiekamer met een zeer ruim balkon. Eten; voor elk wat wils. Ligt heel centraal. uitstekende service. Voor ons een 9. Alleen 1 minpuntje; de muziek bij het zwembad iets moderner.

Goede ligging tav strand. First Beach aan te raden, makkelijk te lopen. Voor herhaling vatbaar. Gaan in september weer. Directie hotel perfekt; werden zelfs uitgezwaaid.

Gereisd Anders in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goede hotel

Elisabeth
20-6-2015

Mijn vriend en ik zij afgelopen juni voor 12 dagen in dit hotel geweest. Super leuk en niet al te groot hotel. Alle gemakken voorzien. Eten was goed maar had voor ons wat meer keuze gemogen qua warm eten. Maar verder was het wel oke. Kamers werden elke dag schoongemaakt. Handdoeken werden elke dag verschoont. Personeel waren vriendelijk. Hotel ligt wel aardig bij het centrum, is wel ff klein stukje lopen maar dan zie je nog eens wat. Vrijdags is er een groentemarkt. Geweldig hoe de mensen hun groente verkopen. Alanya zelf s leuke stad, veel dezelfde winkels maar ach dat weet je als je naar Turkije gaat. Van opdringerige mannen geen last gehad. Als je normaal hun benaderd accepteren ze het sneller. Ook wat praatjes met ze gehad. Het is hoe je zelf bent. Excursies zou ik wel doen. Zo zie je bij 1 van de excursies hoe Turkije ook kan zijn. Zo tussen de bergen enzo.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel gezellig hotel

Fam. Donkers
17-6-2015

Een heel gezellig klein knus hotel. Het eten is zeer lekker. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn ruim, netjes ingericht en schoon en de bedden liggen ook heerlijk. Toen wij er waren was er geen animatie voor de kinderen er is wel een klein speeltuintje en een waterglijbaan.

Gereisd Anders in Sat Jun 13 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

de ligging is prima

lou
25-7-2014

hotel primera is heel goed en ook het eten is heel lekker de bediening is ook zeer correct de kamers zijn ook goed en de kelners zorgen er voor dat er geen katten in de eetzaal komen in een woord een zeer goed hotel

Gereisd Met partner in juni 2014

zeer goede ligging een vlak bij het centrum

lou
8-7-2014

een heel goed hotel en lekker eten de kamers prima en groot genoeg de service was ook heel goed het enigste minpuntje de frisdranken waren vaak niet koud genoeg voor de rest een goed hotel

Gereisd Met partner in juni 2014

Fijn, schoon, gezellig hotel/appartement

Jacqueline
24-9-2013

Heerlijke vakantie gehad in dit gemoedelijke hotel, Het personeel is vriendelijk, Ze maken hele lange dagen. Maar blijven vriendelijk. Het eten was prima, veel eenpansgerechten, zeker heel erg Turks, maar de smaak is prima! Het koffie/cake uurtje is niet de moeite waard om voor in de rij te staan, droge koekjes. Het appartement is ruim, alleen was er wel een vreemde lucht vanuit de badkamer, maar even het water er op en dat was ook weer weg. Verder was er geen ophangmechanisme voor de douche, dus na het douchen was het een soort zwembad. Wij waren de enige Nederlanders in het hotel. Veel Scandinaviers, Duitsers en een enkele Turk. Voor ons geen enkel probleem, je leert weer eens wat over Finland, Noorwegen, Zweden en Denemarken :). Wij moesten vroeg vertrekken en kregen vanuit het hotel een lunchpakketje mee. Zo schattig! Het enige wat wij wat mindern vonden, maar ook niet onoverkomelijk, was de afstand tot het strand.

Gereisd Met vrienden in september 2013

prima hotel

Ralph
10-5-2013

Hier een week geweest met 2 kinderen van 9 en 7. Personeel is erg vriendelijk. Eten is erg goed, maar wel alleen Turks eten, dus daar moet je wel van houden. Hotel ligt absoluut op loopafstand van het centrum. Kamer was ok. Airco was alleen op de slaapkamer. Dit is jammer, want twee bedden staan in de woonkamer. Zwembad was prima. Kinderen hebben zich er prima vermaakt. Tv op de kamer had BVN, dus we hadden teletekst. Kleinschalig en leuk Hotel.Er waren verder geen Hollanders, vooral Zweden e Duitsers, maar dat vonden we geen bezwaar(misschien wel een pluspunt zelfs) Aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Absoluut een aanrader!

SaTo
22-8-2012

Net terug van 10 heerlijke dagen in dit kleinschalige maar zeer goede hotel. Het hotel ligt op loopafstand van het centrum...prima te doen. De service is geweldig...het bedienend personeel is super-aardig en naarmate ze je beter kennen worden ze alleen nog maar aardiger. Een beter hotel voor deze prijs zul je moeilijk gaan vinden. Het eten is heel gevarieerd...voor ieder wat wils...en in 10 dagen hebben wij nooit 1 dag hetzelfde gegeten...zelfs op 2 dagen werd er voor je gebarbecued. De kamers zijn zeer groot en worden absoluut goed schoon gehouden. Het is geen superluxe hotel (daar is de prijs ook naar) maar alles wat je nodig hebt voor een perfecte vakantie is aanwezig. Wij hebben hier in ieder geval met zoon van bijna 14 een super-tijd gehad. Dus : absolute aanrader!!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

Geweldig Hotel

J¢rgen
31-7-2012

Ik zie nog geen beoordelingen uit 2012 dus ik zal de eerste zijn. Net terug van een geweldige vakantie in het Primera hotel. Ik heb nog niet eerder meegemaakt dat de obers je bedienen tijdens het eten (in dit goedkoper segment bedoel ik) De drankjes werden voor ons gehaald. Service was perfect. Kamers waren zeer goed. Liging was ideaal. De winkelstraatjes begonnen al vrij dicht bij (maar het zijn er veel dus voor je het weet ben je een aardig eind van het hotel af gewandeld. Strand (bij de haven) was goed te voet te doen. Cleopatra strand kon je vanuit het hotel met een gratis busje bereiken. Ligstoel en parasol kun je voor 4 lira bij het hotel reserveren. Er is een klein speeltuintje voor de kinderen en het zwembad is ook goed. Eigenlijk was alles een 10 (prijs kwaliteit verhouding) maar er is natuurlijk altijd ruimte voor verbetering.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 20 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aparthotel info

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Primera in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Primera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.