Aparthotel

46 reviews over Aparthotel Primera in het Nederlands

spijt

hassan
22-6-2017

Kamers veel stof Eten zelfde elke dag Internet is gewoon nergens goed te pakken Aleen in de lobe de belangrijjkste was de kamers egt smerig

Gereisd Met vrienden in april 2017

geweldige vakantie gehad

marian de groot
18-4-2017

Gezellig gastvrij hotel. In het centrum van Alanya Vriendelijk personeel.

Wel wat ver van het strand.

Gereisd Alleenreizend in maart 2017

Ga er niet meer naar toe.

Martina
11-12-2016

Aanvaring met de manager. Ik werd doodziek ven de hongerige miauwende katten tijdens het eten. Besloot om kattenvoer te kopen in de supermarkt. Mocht de katten niet voeren van de manager omdat ik katten aantrok. Lulkoek. Er liepen vanaf het begin dezelfde katten rond. Geef die beesten eten! Doe er wat aan. Dus hier ga ik niet meer naartoe.

Gereisd Alleenreizend in Tue Nov 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Matig hotel

Ben
8-11-2016

Zoals de meeste hotels heeft Aparthotel Primera een aantal voor- en nadelen. Voordelen: ruime kamer met 3 bedden, gunstige ligging t.o.v. centrum (bazaar en haven), vriendelijk personeel. Nadelen: er was een aantal keren geen water (koud en warm), matrassen zijn versleten (je voelt de spiralen in je rug), stankoverlast door afvoerputjes, het eten is elke dag lauw en matige wifi. Het is geen straf om er je vakantie door te brengen, maar zelf kies ik volgende keer voor een andere accommodatie.

Gereisd Met partner in oktober 2016

nooit meer

Fam. Postma
9-5-2016

Wij gingen met een gezelschap van 6 personen op vakantie met al enige "eis" dat we 2 kamers naast elkaar hadden. Dit was niet het geval dit werden 3 verdiepingen. Er werd met een jerry tank chloor in het zwembad gegooid waardoor het chloorgehalte in het extreem hoog was. Volgens mij is dit niet heel gezond voor een mens, verder stonk het restaurant naar rottende vis. De salades die werden geserveerd stonden uren in de hitte. Waarna ze gewoon weer bij de volgende maaltijd werden geserveerd.

Gereisd Met vrienden in juli 2015

Prijs kwaliteit goed

marc uit Zulte
31-12-2015

Het eten, is bijna dagelijks hetzelfde, zeer goed voor prijs kwaliteit van het hotel. Met kerstmis was er geen annimatie. Grote kamers, wel wat verouderde meubels, s'nachts was het rustig, kalm, geen lawaai. Wie meer luxe wilt, moet maar meer betalen, bij andere hotels in de streek. Centrum Alanya , kust , burcht, alles gemakkelijk te voet bereikbaar. Men kan Dolmus in het centrum nemen 2TL per persoon per rit. Personeel Primera heel vriendelijk. Gratis kluis op de kamer, gratis wifi in gans het hotel, aanvragen aan receptie. Wij verbleven er 8 volle dagen (10dagen met vlucht) en waren tevreden voor hetgeen wij betaald hebben.

Gereisd Met partner in december 2015

leuke kamer maar superslecht eten

Jason & Joyce
11-9-2015

Kamer: mooie kamer, netjes, grote frigo, genoeg opbergruimte, alles wat we nodig hadden was er. Helaas zeer gehorig. Hebben eigenlijk geen enkele nacht echt rust gehad. Ligging: leuk voor in stad. Strand is echt wel ver te voet. Kleopatra strand (20min) , strand aan rode toren (15min) , First beach (12 min). Als je van plan bent elke dag naar zee te gaan beter een ander hotel kiezen. Service: heel onvriendelijk personeel (buiten 1 persoon aan de receptie, en de poetsvrouw) Restaurant: Schandalig! , eten wordt elke dag opnieuw opgeschept en opgewarmd voor de volgende dag. Totaal geen keuze, groenten was er wel keuze. Als je graag frieten eet van 5 dagen geleden hier zeker naartoe gaan! Personeel kijkt continu op hun klok om je zo snel mogelijk maar buiten te jagen. 45min op voorhand beginnen ze het "eten" al terug op te ruimen en je lelijk aan te staren als je nog wilt eten. All in: niet dus. Bijbetalen voor alles en nog wat

Gereisd Met partner in augustus 2015

Slecht hotel

Bart Brils
18-8-2015

Afgelopen augustus verbleven wij (6 jongeren) in Primera Hotel Alanya. Allereerst wil ik mededelen dat wij als jongeren wel wat gewend zijn en dat ik niet uit het type hout "zeikeik" ben gesneden, maar over Hotel Primera kan ik niets anders zeggen dan dat het slecht was. Het begon al bij het inchecken, het personeel spreekt gebrekkig Engels en wanneer je ze iets vraagt kijken ze je aan alsof ze het IQ van een pinda hebben. Na het inchecken werden we verwezen naar onze 2x 3 persoonskamers. De eerste kamer wordt geopend en we zien een prachtig grote 3 persoonskamer met zelfs een eigen keuken etc. Vol goede moed ga ik met 2 vrienden naar de volgende kamer, een 2 persoonskamer met een slaapbank, ongelooflijk! (terwijl wij een 3 persoonskamer geboekt hadden). Dan nu het eten, het smaakte nergens naar of zoals Rob Geus zou zeggen: The cold food is too hot and the hot food is too cold. Het eten was zelfs zo slecht dat sommige groepsleden meer van de wc hebben gezien dan wat anders.

Gereisd Met vrienden in augustus 2015

Primera Hotel Alanya Turkije

robin verschure
11-8-2015

Voor de prijs heb je een prima hotel, maar de beoordelingen die ik hier tussen zie staan kan ik me niet helemaal bij aansluiten. De kamers zien er prima uit en worden iedere dag schoongemaakt. Er zit ook een winkeltje in het hotel dat helemaal niet duur is. Daar kan je ijsjes, luchtbedden, water, chips en dat soort dingetjes halen. Het eten is erg beperkt. Iedere avond is er wel kip of kalfsvlees te vinden en wel veel koude groentes en salades. verder kon je met all inclusive natuurlijk de hele dag door drinken halen. je had keuze uit: fanta, cola, bitter lemon, bier en wijn en vodka. het zwembad was niet heel groot maar opzich prima,maar wel weinig bedjes als je niet vroeg uit je bed gaat om een bedje te reserveren heb je gewoon geen plek bij het zwembad. met een gratis bus kan je gratis naar een onwijs leuke beachclub voor niet veel geld heb je de hele dag een bedje en een parasol en bij het strand zit ook een zwembad.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 24 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel voor deze prijs

Kelly
6-8-2015

Prima hotel. Kamer was ruim, prima bedden. Badkamer was basic maar schoon. Zwembad was misschien iets te klein voor het aantal gasten. Eten was lekker en gevarieerd.

Gereisd Met vrienden in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aparthotel info

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Primera in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Primera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.