Aparthotel

46 reviews over Aparthotel Primera in het Nederlands

prima.aanrader

fam hoffer
26-10-2017

Hotel primera is een goed 3 sterren .hotel.prima en vriendelijk personeel en ligt in een gezellige wijk

Gereisd Met partner in oktober 2017

Komen hier graag!

Jaap en Jannie van rijswijk
      18-10-2017

Gezellig hotel,fijne kamers,eten prima!heerlijke soep,toetjes en fruit Management zeer vriendelijk,staan gelijk voor je klaar Wekelijks bedden verschoning(net als thuis)dagelijks schone handdoeken Ook word er iedere dag gedweild,WiFi niet altijd perfect,verder geen klachten Super locatie! Je kan met pendelbus naar strand vanaf hotel(niet in wintertijd) Wij zijn hier nu vanaf 27sept t/m 1dec en genieten hier volop Komen hier al jaren en is zeer geliefd bij Nederlanders!

Gereisd Met partner in september 2017

Horror hotel

Mevr en mevr everse
      19-9-2017

Hotel kamer was ruim de schoonmaak matig schimmel zat in de badkamer in een week tijd geen schoon beddengoed gehad moesten vragen om schonen handoeken. Eten was zeer slecht weinig keuze en steeds hetzelfde en op is op. Glijbaan ging amper open voor de kinderen. Voor 8 dagen geboekt 1e dag geen gebruik van gemaakt omdat we pas om 23.00 aankwamen onze laatste dag maar tot 12.00 gebruik van mogen maken dus betaald voor 8 maar 6 dagen gekregen en dan ook nog de laatste dag de kamer bij moeten boeken. Hotel ligt wel in een mooie omgeving en dicht bij de winkelstraten. Strand ligt helaas erg ver weg.

Horror hotel!!

GinA
      4-9-2017

Vieze glazen Koud buffet en warme salades Smorgens smiddags Savonds zelfde eten Zwembad dicht wegens bacterie is die open dan een half uur p d de glijbaan open Alles stinkt naar kattenpis Vieze wc's Vieze tafels en dekjes Kapotte speeltoestellen Kapotte ligbedden Slechte WiFi ( echt zeeeeeer slecht) Warme glazen voor de wijn bier of fris Dunne vieze plastic bekers voor water of een sapje Water dispenser smerig Koffie apparaat enorm smerig Sap automaten steeds leeg en erg erg erg smerig Personeel is erg onvriendelijk tenzij ze Geld ruiken Of je uitziet als een prins en/of prinses Niet behulpzaam Alles is te veel gevraagd Reisorganisatie medewerker is ook niet fijn ze beweert hoog en laag dat je de enige bent met klachten etc... echt triest

Kortom horror puur Niet fijn en nooit meer omgezet naar Sifalar hotel en dat is een echte aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2017

Leuke vakantie geen herhaling

Angela
      31-8-2017

Geen kind vriendelijk hotel Moest rennen wilde je warm eten krijgen Hoe langer we er waren hoe slechter het eten werd Personeel is niet vriendelijk Drink automaten leeg Vieze glazen Zwembad bedden kapot Glijbaan maar 1 x per dag 30 min open

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Nooit meer...

Jamayma
      30-8-2017

Wij zitten hier nu 3 dagen, het eten is slecht. Je moet als het restaurant open gaat echt gaan rennen wil je warm eten hebben. Je mag geen drinken voor meerdere personen halen. De glazen zijn vies. Onze douche zit vol met schimmel. Het zwembad is troebel, gister het zwembad gesloten omdat er poep bacterie in zat. Onze kinderen zijn ziek , spugen en diarree. wij zelf ook. Voor de kinderen is er niks te drinken alleen tijdens de tijden dat het restaurant open is, en zelfs dat is hartstikke zoet en moet je mengen met water. Het ruikt bij het restaurant naar katten zeik en stront. We horen vandaag of we overgeplaatst kunnen worden, hier blijf ik geen dag langer...

Niet voor herhaling vatbaar

Familie
      25-8-2017

10 dagen hier geweest maar het eten is echt slecht koud eten wordt nog niet eens gekoeld staat gewoon in de warmte en eten wat over is krijg je de volgende dag weer. Ze zeggen all inclusive haha na 23.00 uur mag je gewoon €3.00 per drankje betalen en je mag ook geen meerdere glazen meenemen bijvoorbeeld voor je vrouw. Bedden worden wel opgedekt maar niet verschoond de tafels op het terras doen ze 1 keer af dus je hebt pech als je net aan een vieze tafel gaat zitten. Hotel ligt wel centraal maar daar is ook alles mee gezegd vieze glazen eten wat niet te eten is zwembad waar zoveel chloor in zit dat je niet meer uit je ogen kunt kijken wc die echt vies zijn alles stinkt naar plas. Als je gaat neem nog maar een dikke portemonnee mee die heb je echt nodig en er is iedere dag wel ruzie in de tent heel onrustig op de gangen de hele nacht herrie alanya zelf is wel een super stad en eenjeep safari is echt raadzaam.

Nooit meer!!!!!!

Annemie
      24-7-2017

Eten super slecht. 2 x per dag kip. Moest je nog voor de deur gaan liggen anders was de kip ook nog op. Ontbijt erg minimalistisch , geen schijfje kaas of niets. Een hard droog gekookt ei. Ik vroeg om wat mayonaise en dat moest ik maar in de winkel kopen. Glijbaan is per dag uurtje open daarna dicht. Voor de kinderen geen enkele keer een ijsje. Wanneer je in het zwembad bent neemt het personeel je sigaretten mee en rookt ze op. Het personeel is super onvriendelijk en onbeschoft!! Heb geprobeerd bij reisorganisatie klacht in te dienen maar die stoppen je gesprek als het niet positief is. Vakantie heeft mij 1000,00 euro extra gekost. Ga hier niet naar toe mensen je wordt echt bedonderd.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het kippenhotel

Toffeke
      3-7-2017

Wifi in het hotel is waardeloos , soms 3u nodig om een bericht te versturen via Whatsapp . Management zeer onvriendelijke boeren , die alleen maar lachten als ze geld geroken . Eten zeer eentonig , alle dagen kip zowel 's middags als 's avonds . Salades steeds hetzelfde , dessert steeds hetzelfde , koekjes in de namiddag steeds zelfde droge koekjes . Soep van resten van vorige dag was wel lekker .Als je er voor 3 weken bent , snak je wel eens naar iets anders Als je een probleem aankaartte bij één van de managers , kreeg je gewoon als antwoord dat je maar moest weggaan als het je niet aanstond . 2 inbraken op nog geen week tijd op de kamers . En managment doet er niks aan , lachen je gewoon uit in je gezicht . Ze profiteren van hun kinderen om te werken , terwijl zij op hun luie krent zitten in de koele ruimte . Kind achter de bar was 13 en stond daar van 11 tot 23u te werken . Enigste voordeel was dat het in het centrum ligt . Wou je na uitchecken nog drinken , dan moest je 20€ betalen voor all in , ook al was dat maar voor 4u langer . De vrouw van de massage was een zeer arrogante vrouw .

Gereisd Alleenreizend in juni 2017

Slecht!

Anoniem
      24-6-2017

Zeer slecht eten. Elke dag h zelfde. Warmen h eten v vorige dag op. Eten smaakt naar oude frituurolie. Ik had gewoon constant honger hier! Wil je iets normaals eten dan moet je betalen. Snacks tussen 4 en 6u droge koekjes. Geen drinken zonder koolzuur.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aparthotel info

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Surfen, Waterskiën
      • BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden
      • BalsportenVolleybal
      • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Primera in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Primera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.