Aparthotel
Familiehotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag35°26°
5,8

We hebben een aantal aanbieders voor Primera voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl

2 reviews over Aparthotel Primera in het Nederlands

wil snel weer terug

ines looman
26-6-2015

een perfekt hotel. Zeer klantvriendelijk en attent. Hebben genoten van een 9dagen verblijf. Konden kiezen uit 2 kamers bij aankomst. Was met mijn schoonzusje en kregen een familiekamer met een zeer ruim balkon. Eten; voor elk wat wils. Ligt heel centraal. uitstekende service. Voor ons een 9. Alleen 1 minpuntje; de muziek bij het zwembad iets moderner.

Goede ligging tav strand. First Beach aan te raden, makkelijk te lopen. Voor herhaling vatbaar. Gaan in september weer. Directie hotel perfekt; werden zelfs uitgezwaaid.

Gereisd Anders in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel gezellig hotel

Fam. Donkers
17-6-2015

Een heel gezellig klein knus hotel. Het eten is zeer lekker. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn ruim, netjes ingericht en schoon en de bedden liggen ook heerlijk. Toen wij er waren was er geen animatie voor de kinderen er is wel een klein speeltuintje en een waterglijbaan.

Gereisd Anders in Sat Jun 13 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aparthotel info

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Primera in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Primera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.