Aparthotel
5,8

10 reviews over Aparthotel Primera in het Nederlands

Trijnie Bloemendal Brunink
29-10-2017

Het is een super goed hotel lieve mensen die alles voor je willen doen als je ergens om vraagt leuke kamers eten was goed gewoon een goed hotel dit is voor hehaling vatbaar

Gereisd Met vrienden in oktober 2017

Super vakantie in hotel primera !

Joan Bloemendal
29-10-2017

Eten is variabel, er was altijd wel iets lekkers. Ontbijt is goed avond eten goed . Ontzettend lieve mensen, erg behulpzaam.. was je iets nodig ze staan 24 uur voor je klaar!! We zijn zelfs nog de zelfde dag na een mega grote kamer verhuisd dit kon zo maar ! Ik kan echt niets slecht zeggen van dit hotel. Zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd Met vrienden in oktober 2017

spijt

hassan
22-6-2017

Kamers veel stof Eten zelfde elke dag Internet is gewoon nergens goed te pakken Aleen in de lobe de belangrijjkste was de kamers egt smerig

Gereisd Met vrienden in april 2017

nooit meer

Fam. Postma
9-5-2016

Wij gingen met een gezelschap van 6 personen op vakantie met al enige "eis" dat we 2 kamers naast elkaar hadden. Dit was niet het geval dit werden 3 verdiepingen. Er werd met een jerry tank chloor in het zwembad gegooid waardoor het chloorgehalte in het extreem hoog was. Volgens mij is dit niet heel gezond voor een mens, verder stonk het restaurant naar rottende vis. De salades die werden geserveerd stonden uren in de hitte. Waarna ze gewoon weer bij de volgende maaltijd werden geserveerd.

Gereisd Met vrienden in juli 2015

Slecht hotel

Bart Brils
18-8-2015

Afgelopen augustus verbleven wij (6 jongeren) in Primera Hotel Alanya. Allereerst wil ik mededelen dat wij als jongeren wel wat gewend zijn en dat ik niet uit het type hout "zeikeik" ben gesneden, maar over Hotel Primera kan ik niets anders zeggen dan dat het slecht was. Het begon al bij het inchecken, het personeel spreekt gebrekkig Engels en wanneer je ze iets vraagt kijken ze je aan alsof ze het IQ van een pinda hebben. Na het inchecken werden we verwezen naar onze 2x 3 persoonskamers. De eerste kamer wordt geopend en we zien een prachtig grote 3 persoonskamer met zelfs een eigen keuken etc. Vol goede moed ga ik met 2 vrienden naar de volgende kamer, een 2 persoonskamer met een slaapbank, ongelooflijk! (terwijl wij een 3 persoonskamer geboekt hadden). Dan nu het eten, het smaakte nergens naar of zoals Rob Geus zou zeggen: The cold food is too hot and the hot food is too cold. Het eten was zelfs zo slecht dat sommige groepsleden meer van de wc hebben gezien dan wat anders.

Gereisd Met vrienden in augustus 2015

Prima hotel voor deze prijs

Kelly
6-8-2015

Prima hotel. Kamer was ruim, prima bedden. Badkamer was basic maar schoon. Zwembad was misschien iets te klein voor het aantal gasten. Eten was lekker en gevarieerd.

Gereisd Met vrienden in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijn, schoon, gezellig hotel/appartement

Jacqueline
24-9-2013

Heerlijke vakantie gehad in dit gemoedelijke hotel, Het personeel is vriendelijk, Ze maken hele lange dagen. Maar blijven vriendelijk. Het eten was prima, veel eenpansgerechten, zeker heel erg Turks, maar de smaak is prima! Het koffie/cake uurtje is niet de moeite waard om voor in de rij te staan, droge koekjes. Het appartement is ruim, alleen was er wel een vreemde lucht vanuit de badkamer, maar even het water er op en dat was ook weer weg. Verder was er geen ophangmechanisme voor de douche, dus na het douchen was het een soort zwembad. Wij waren de enige Nederlanders in het hotel. Veel Scandinaviers, Duitsers en een enkele Turk. Voor ons geen enkel probleem, je leert weer eens wat over Finland, Noorwegen, Zweden en Denemarken :). Wij moesten vroeg vertrekken en kregen vanuit het hotel een lunchpakketje mee. Zo schattig! Het enige wat wij wat mindern vonden, maar ook niet onoverkomelijk, was de afstand tot het strand.

Gereisd Met vrienden in september 2013

leuk voor een keer

brian
6-8-2011

dit hotel is niet van wat ze zeggen

maar voor de rest best lekker kunnen vertoeven heeleaas geen nederlanders alleen maar duitsers denen en nooren dat is wel jammer wel een groote kamer voor families

ze zijn heel erg streng bij het zwembad je hoort niks anders dat een fleutje je mag werkelijk niks .

afstand tot centrum 10 minuten lopen en strand 20 minuten lopen

eten is minder veel het zelfde en je zag altijd het produckt van de middag gebreuk worden in iets ander bij het avond eten waardoor er geen afwiseling is

wel vriendelijk personeel je ziet ook wel dat ze ondanks alle kritiek toch proberen een ster er bij te krijgen

Gereisd Met vrienden in juli 2011

Lekker om even bij te komen

jaymee
27-6-2011

Ik ben vorig jaar naar dit hotel geweest samen met een andere beoordelaar. Het was een prima hotel met vriendelijk personeel. Naarmate je er langer was werden ze steeds vriendelijker. We hadden aan het begin van de vakantie aan de schoonmakers fooi gegeven en maakte denk ik daarom figuurtjes met een handdoek op ons bed. Hoorde van andere hotelgasten niet dat ze dat deden dus. Het eten was goed maar werd wel een beetje eentonig en het all inclusive was ook ideaal om een pilsje te halen. Bij de receptie maakte ze ook bijna altijd een geintje. Het is wel een stukje lopen naar het strand maar er rijd een busje vanaf het hotel naar het strand. Dit is trouwens niet het mooiste stuk van het strand. Het mooiste stuk is aan het aan het eind van de enorm lange winkelstraat.

Gereisd Met vrienden in Tue Jul 27 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk hotel met een verrassend hoge kwaliteit!

Vince van Nieuwamerongen
6-8-2010

Hotel Primera in Alanya heeft alles in huis om er een fijne vakantie van te maken.. De mensen werken er hard en zijn altijd in voor een praatje!

Het is er overal schoon en het eten is er smakelijk ( als je maar wel van Turks eten houd!!) De kamers zijn modern ingericht en worden goed schoongemaakt!

Ik heb echt bijna niks slechts te melden over dit hotel!! Het enigste wat ik erop aan kan merken is dat er van mij iets meer variatie in de maaltijden had mogen zitten.. Maar nogmaals hotel primera heeft echt alles in huis om er een fijne tijd te beleven!!

Gereisd Met vrienden in juli 2010

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Primera in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Primera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.