Aparthotel

5 reviews over Aparthotel Primera in het Nederlands

Leuke vakantie geen herhaling

Angela
31-8-2017

Geen kind vriendelijk hotel Moest rennen wilde je warm eten krijgen Hoe langer we er waren hoe slechter het eten werd Personeel is niet vriendelijk Drink automaten leeg Vieze glazen Zwembad bedden kapot Glijbaan maar 1 x per dag 30 min open

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Nooit meer...

Jamayma
30-8-2017

Wij zitten hier nu 3 dagen, het eten is slecht. Je moet als het restaurant open gaat echt gaan rennen wil je warm eten hebben. Je mag geen drinken voor meerdere personen halen. De glazen zijn vies. Onze douche zit vol met schimmel. Het zwembad is troebel, gister het zwembad gesloten omdat er poep bacterie in zat. Onze kinderen zijn ziek , spugen en diarree. wij zelf ook. Voor de kinderen is er niks te drinken alleen tijdens de tijden dat het restaurant open is, en zelfs dat is hartstikke zoet en moet je mengen met water. Het ruikt bij het restaurant naar katten zeik en stront. We horen vandaag of we overgeplaatst kunnen worden, hier blijf ik geen dag langer...

Nooit meer!!!!!!

Annemie
24-7-2017

Eten super slecht. 2 x per dag kip. Moest je nog voor de deur gaan liggen anders was de kip ook nog op. Ontbijt erg minimalistisch , geen schijfje kaas of niets. Een hard droog gekookt ei. Ik vroeg om wat mayonaise en dat moest ik maar in de winkel kopen. Glijbaan is per dag uurtje open daarna dicht. Voor de kinderen geen enkele keer een ijsje. Wanneer je in het zwembad bent neemt het personeel je sigaretten mee en rookt ze op. Het personeel is super onvriendelijk en onbeschoft!! Heb geprobeerd bij reisorganisatie klacht in te dienen maar die stoppen je gesprek als het niet positief is. Vakantie heeft mij 1000,00 euro extra gekost. Ga hier niet naar toe mensen je wordt echt bedonderd.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Slecht!

Anoniem
24-6-2017

Zeer slecht eten. Elke dag h zelfde. Warmen h eten v vorige dag op. Eten smaakt naar oude frituurolie. Ik had gewoon constant honger hier! Wil je iets normaals eten dan moet je betalen. Snacks tussen 4 en 6u droge koekjes. Geen drinken zonder koolzuur.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima hotel

Ralph
10-5-2013

Hier een week geweest met 2 kinderen van 9 en 7. Personeel is erg vriendelijk. Eten is erg goed, maar wel alleen Turks eten, dus daar moet je wel van houden. Hotel ligt absoluut op loopafstand van het centrum. Kamer was ok. Airco was alleen op de slaapkamer. Dit is jammer, want twee bedden staan in de woonkamer. Zwembad was prima. Kinderen hebben zich er prima vermaakt. Tv op de kamer had BVN, dus we hadden teletekst. Kleinschalig en leuk Hotel.Er waren verder geen Hollanders, vooral Zweden e Duitsers, maar dat vonden we geen bezwaar(misschien wel een pluspunt zelfs) Aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aparthotel info

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Primera in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Primera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.