Aparthotel
Familiehotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag35°26°
5,8

9 reviews over Aparthotel Primera in het Nederlands

Oké. Prijs kwaliteit klopt.

Ela
19-8-2019

Bezocht met 2 kids (9 en 12). 3 sterren hotel, verwacht dan ook, zeker in Turkije niet al te veel luxe. Buffet was prima. Salade kan je zelf samenstellen of de samengestelde salades nemen. Elke dag is er wel patat of rijst of aardapelballetjes. Glijbaan is 2 x per dag 1 uur open. Ligbedden ja die worden al bezet gehouden met handdoeken, maar wij hadden even goed midden in het hoogseizoen altijd een plekje. Verwacht niet dat je hier een week lang jezelf kan vermaken daarvoor is het te kleinschalig. Hotel organiseert een gratis shuttle bus naar Havana Beach club dat is een aanrader. Eten en drinken bij Havana is goed betaalbaar. Een nadeel aan het hotel is dat de akoestiek heel slecht is, het is gehorig. Wij hoorden de buren praten, de telefoon gaan, de wc doorspoelen etc. Ook het trappenhuis galmt enorm waar wij laat van hadden. Verder is Hotel Primera Prima. Niets teveel gewoon oké. Qua prijs kwaliteit voldoet het.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet voor herhaling vatbaar

Familie
25-8-2017

10 dagen hier geweest maar het eten is echt slecht koud eten wordt nog niet eens gekoeld staat gewoon in de warmte en eten wat over is krijg je de volgende dag weer. Ze zeggen all inclusive haha na 23.00 uur mag je gewoon €3.00 per drankje betalen en je mag ook geen meerdere glazen meenemen bijvoorbeeld voor je vrouw. Bedden worden wel opgedekt maar niet verschoond de tafels op het terras doen ze 1 keer af dus je hebt pech als je net aan een vieze tafel gaat zitten. Hotel ligt wel centraal maar daar is ook alles mee gezegd vieze glazen eten wat niet te eten is zwembad waar zoveel chloor in zit dat je niet meer uit je ogen kunt kijken wc die echt vies zijn alles stinkt naar plas. Als je gaat neem nog maar een dikke portemonnee mee die heb je echt nodig en er is iedere dag wel ruzie in de tent heel onrustig op de gangen de hele nacht herrie alanya zelf is wel een super stad en eenjeep safari is echt raadzaam.

Primera Hotel Alanya Turkije

robin verschure
11-8-2015

Voor de prijs heb je een prima hotel, maar de beoordelingen die ik hier tussen zie staan kan ik me niet helemaal bij aansluiten. De kamers zien er prima uit en worden iedere dag schoongemaakt. Er zit ook een winkeltje in het hotel dat helemaal niet duur is. Daar kan je ijsjes, luchtbedden, water, chips en dat soort dingetjes halen. Het eten is erg beperkt. Iedere avond is er wel kip of kalfsvlees te vinden en wel veel koude groentes en salades. verder kon je met all inclusive natuurlijk de hele dag door drinken halen. je had keuze uit: fanta, cola, bitter lemon, bier en wijn en vodka. het zwembad was niet heel groot maar opzich prima,maar wel weinig bedjes als je niet vroeg uit je bed gaat om een bedje te reserveren heb je gewoon geen plek bij het zwembad. met een gratis bus kan je gratis naar een onwijs leuke beachclub voor niet veel geld heb je de hele dag een bedje en een parasol en bij het strand zit ook een zwembad.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 24 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk Hotel.

Fam.Koopman
1-8-2015

Net terug van ons verblijf in hotel Primera. We zijn elf dagen geweest met 2 kinderen van 14 en 10 jaar en hebben ons prima vermaakt. Alles precies zoals omschreven. Klein zwembad met glijbaan, leuk en inderdaad niet zo heel groot maar wij vonden het prima. Strandliefhebbers, dit is géén hotel met zicht op de zee, je moet echt een stuk met de bus, tenminste wanneer je naar het Cleopatra strand wil. Op niet al te grote afstand is er wel een ander leuk strand. Het eten is prima te doen, wij vonden het elke avond heel erg lekker. Met een verblijf langer dan een week is het wel vaak hetzelfde maar goed je boekt ook voor een leuke prijs een all inclusive 3 sterren hotel. Familiekamers zijn zeer ruim, een airco alléén i/d ouderkamer, maar wanneer je de deur open laat is de rest ook lekker koel. Vele winkels op loopafstand. Dit jaar veel Nederlandse/Zweedse en Duitse gasten, erg gezellig. Turkse mensen v/d winkels en Horeca dit jaar wel veel agressiever. Bah! Maar hotel goed, veel plezier.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Absoluut een aanrader!

SaTo
22-8-2012

Net terug van 10 heerlijke dagen in dit kleinschalige maar zeer goede hotel. Het hotel ligt op loopafstand van het centrum...prima te doen. De service is geweldig...het bedienend personeel is super-aardig en naarmate ze je beter kennen worden ze alleen nog maar aardiger. Een beter hotel voor deze prijs zul je moeilijk gaan vinden. Het eten is heel gevarieerd...voor ieder wat wils...en in 10 dagen hebben wij nooit 1 dag hetzelfde gegeten...zelfs op 2 dagen werd er voor je gebarbecued. De kamers zijn zeer groot en worden absoluut goed schoon gehouden. Het is geen superluxe hotel (daar is de prijs ook naar) maar alles wat je nodig hebt voor een perfecte vakantie is aanwezig. Wij hebben hier in ieder geval met zoon van bijna 14 een super-tijd gehad. Dus : absolute aanrader!!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

Geweldig Hotel

J¢rgen
31-7-2012

Ik zie nog geen beoordelingen uit 2012 dus ik zal de eerste zijn. Net terug van een geweldige vakantie in het Primera hotel. Ik heb nog niet eerder meegemaakt dat de obers je bedienen tijdens het eten (in dit goedkoper segment bedoel ik) De drankjes werden voor ons gehaald. Service was perfect. Kamers waren zeer goed. Liging was ideaal. De winkelstraatjes begonnen al vrij dicht bij (maar het zijn er veel dus voor je het weet ben je een aardig eind van het hotel af gewandeld. Strand (bij de haven) was goed te voet te doen. Cleopatra strand kon je vanuit het hotel met een gratis busje bereiken. Ligstoel en parasol kun je voor 4 lira bij het hotel reserveren. Er is een klein speeltuintje voor de kinderen en het zwembad is ook goed. Eigenlijk was alles een 10 (prijs kwaliteit verhouding) maar er is natuurlijk altijd ruimte voor verbetering.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 20 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima en zeer goed Hotel.

a.sigger
21-10-2011

Zeer goed hotel, kamers zijn ruim en voorzien van tv en koelkast (handig voor het gekochte water) bedden zijn prima en de kamers worden uitstekend schoongemaakt, eten is ook prima er is elke dag veel variatie natuurlijk zijn elke dag geen gekookte aardappelen ( je bent natuurlijk ook niet in Nederland ). Personeel is zeer vriendelijk erg behulpzaam, natuurlijk hoort er een fooi bij, maar dat is deze landen normaal. We kregen bij vertrek allemaal nog een lunchpakket mee omdat we nachts moeten vliegen, zodat we nog voor vertrek iets konden eten. Hotel ligt prima vlak bij het centrum, en naar het strand ging er om het uur een gratis busje.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2011

Fijn Hotel ,maar meer aandacht aan het eten

Mark
28-8-2011

Mooi hotel,vriendelijk personeel,goed onderhoud. Alleen er mag meer variatie in het eten en ook rekening houden met olieen en vetten

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

Prima low budget hotel

HC Amstelveen
18-8-2009

Het hotel is vrij nieuw (of in ieder geval recentelijk verbouwd) en op zich prima opgezet. Dichtbij het centrum en het strand is op loopafstand (bij grote boulevard en standbeeld van Ataturk).

Kamers zijn schoon (voor mij het belangrijkste!) en voorzien van alle gemakken. Ik ben zelf erg kritisch en kan zeggen dat ik hier gewoon kon douchen zonder slippers.

Het eten is niet bijzonder, maar ruim voldoende en ik heb er geen buikpijn van gekregen.

Mijn conclusie: In dit Turkse 3 sterren hotel kun je voor een redelijk lage prijs een prima vakantie boeken in een schoon hotel. Geen luxe of toeters en bellen, maar wel in principe alle basics.

Enige minpuntje is de lift; deze is echt belachelijk klein. Er passen net twee personen in.. dus misschien niet zo handig voor grote gezinnen of mensen met een handicap... (of mensen met claustrofobie..)

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Primera in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Primera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.