Aparthotel

16 reviews over Aparthotel Primera in het Nederlands

ECH EEN AANRADER!

gezin met kids
6-8-2019

goed hotel! elke dag schone kamers lekker opgemaakte bedden en schone vloer! heerlijk zwembad ...lekker eten oké er was veel salades en dat soort maar in de 11 dagen dat wij er zaten hadden we elke dag gevarieerd eten. bbq, heerlijke verse kebab, kip, kipnuggets...en als je het niet lekker vind ga je toch lekker uit eten bij han steak house waar je met zn 4ren heerlijk kan eten voor 61 euro en dat incl biefstuk, gegrilde kip, ieder 2 a 3 grote glazen drinken,broodje hamburger en lekker ijs! het winkeltje tegenover het hotel kan heerlijke simit voor je halen die nog warm zijn of hij maakt tostie voor je(tegen betaling natuurlijk) jammer was alleen dat de glijbaan maar 2 keer per dag 1 uurtje open was want onze boys hebben zich daar zeker op vermaakt met al hun vriendjes. en ja de bus naar het strand zat soms al vol maar wij hoefde dan maar 10 minuten te wachten voor de volgende en het strand bij havanna beach is ook heerlijk!

Gereisd Met partner in juli 2019

nooit meer

wiersma
1-7-2019

zwart kijkend personeel .weinig keuze in eten ,steeds je eigen plastic glas mee nemen voor als je drinken wilt. ver van strand om 10 uur was de bus al vol moest je wachten tor 11 uur ,bus vol russen die denken dat ze over al voorrang hebben .slechte schoonmaak kortom wij komen hier niet weer terug ,24 juni terug gekomen ben nog ziek ,daar ook ziek geweest ben geen luxe gewend maar dat hoeft ook niet maar dit was echt armzalig met eten en toetjes ,s middag wat zoute droge koekjes bij de koffie

Gereisd Met partner in juni 2019

Een aanrader geweldig iedere keer weer

Karina Houtzager -ten Hoor
1-4-2019

Primera hotel is een fijn hotel, in het centrum gelegen op slechts 10 minuten lopen naar de haven of het strand. Wie van shoppen houdt veel winkels en een paar maal per week markten in de buurt. Het personeel is super vriendelijk niets is hun teveel.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

BeachCheck

Gezien mijn review nooit weer dus.

Johan
17-5-2018

De eerste dagen niets aan de hand. Na verloop van de vakantie ongeveer de 10e dag, we hadden 15 dagen geboekt, begon het. Bij het zwembad mocht men in een keer geen flesjes met Coolwater meer vullen. Er zijn mensen die alleen maar water drinken met het warme weer. En dan de kamermeisjes/dames die doen echt hun best om de kamer netjes te krijgen maar ze hebben het gewoon weg niet onder de knie hoe het werkt. Moet zeggen wel elke dag schone handdoeken dat was top. Het eten ging in het begin maar naar verloop begon het te vervelen bijna elke dag het zelfde erg eentonig. Er lopen een paar personeels leden rond die je goed kunt hebben en je ook verstaan. En sommige denken dat ze alles zijn vooral een ober Snotjoch dat het is niet normaal die weet echt niet wat het systeem All-inclusive inhoud. Maar goed voor ons in elk geval zal Primera Hotel Alanya het nooit weer worden. Gelukkig niet al teveel voor de vakantie betaald.

Nooit meer

Marcella
23-3-2018

Ontzettend vies hotel! Onvriendelijk personeel of ze kunnen geen Engels!

Gereisd Met partner in maart 2018

Nooit meer!

Peter Hovestad
21-3-2018

Kamers niet schoon bij aankomst , gewoon weg ranzig!!!! Zeer onvriendelijk personeel Balustrade zit los / levensgevaarlijk op verdieping 5. Ook op de gangen zit de afrastering los. Hotel stinkt naar kattenpis en naar bedorven voedsel Kamers ruiken muf en badkamer stinkt naar riolering, we hebben maar zelf chloor moeten kopen en luchtverfrisser. Meubilair is versleten, het hout splintert en is niet schoon. Extra kussens wat in de kast liggen zaten gele vlekken op. Safe werkt niet. Misleidende foto’s vermeld op de boeking site. Heel klein balkon. Wifi werkt niet Poetsvrouw weet het begrip van poetsen niet. Stroom valt de gehele tijd weg als je het plastic kaartje erin schuift. De douchkop is een karcher straal , keihard en snijd in de huid. Het eten 🤢🤢🤢 Wij hebben echt een verschrikkelijke tijd gehad in hotel Primera. Gelukkig was de ligging goed en konden we iedere dag er vroeg op uit.

Gereisd Met partner in maart 2018

prima.aanrader

fam hoffer
26-10-2017

Hotel primera is een goed 3 sterren .hotel.prima en vriendelijk personeel en ligt in een gezellige wijk

Gereisd Met partner in oktober 2017

Komen hier graag!

Jaap en Jannie van rijswijk
      18-10-2017

Gezellig hotel,fijne kamers,eten prima!heerlijke soep,toetjes en fruit Management zeer vriendelijk,staan gelijk voor je klaar Wekelijks bedden verschoning(net als thuis)dagelijks schone handdoeken Ook word er iedere dag gedweild,WiFi niet altijd perfect,verder geen klachten Super locatie! Je kan met pendelbus naar strand vanaf hotel(niet in wintertijd) Wij zijn hier nu vanaf 27sept t/m 1dec en genieten hier volop Komen hier al jaren en is zeer geliefd bij Nederlanders!

Gereisd Met partner in september 2017

Horror hotel

Mevr en mevr everse
      19-9-2017

Hotel kamer was ruim de schoonmaak matig schimmel zat in de badkamer in een week tijd geen schoon beddengoed gehad moesten vragen om schonen handoeken. Eten was zeer slecht weinig keuze en steeds hetzelfde en op is op. Glijbaan ging amper open voor de kinderen. Voor 8 dagen geboekt 1e dag geen gebruik van gemaakt omdat we pas om 23.00 aankwamen onze laatste dag maar tot 12.00 gebruik van mogen maken dus betaald voor 8 maar 6 dagen gekregen en dan ook nog de laatste dag de kamer bij moeten boeken. Hotel ligt wel in een mooie omgeving en dicht bij de winkelstraten. Strand ligt helaas erg ver weg.

Horror hotel!!

GinA
      4-9-2017

Vieze glazen Koud buffet en warme salades Smorgens smiddags Savonds zelfde eten Zwembad dicht wegens bacterie is die open dan een half uur p d de glijbaan open Alles stinkt naar kattenpis Vieze wc's Vieze tafels en dekjes Kapotte speeltoestellen Kapotte ligbedden Slechte WiFi ( echt zeeeeeer slecht) Warme glazen voor de wijn bier of fris Dunne vieze plastic bekers voor water of een sapje Water dispenser smerig Koffie apparaat enorm smerig Sap automaten steeds leeg en erg erg erg smerig Personeel is erg onvriendelijk tenzij ze Geld ruiken Of je uitziet als een prins en/of prinses Niet behulpzaam Alles is te veel gevraagd Reisorganisatie medewerker is ook niet fijn ze beweert hoog en laag dat je de enige bent met klachten etc... echt triest

Kortom horror puur Niet fijn en nooit meer omgezet naar Sifalar hotel en dat is een echte aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2017

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Surfen, Waterskiën
      • BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden
      • BalsportenVolleybal
      • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Primera in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Primera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.