Aparthotel Primera

5,4

Matig

7 tips over Aparthotel Primera

robin verschure, 11-8-2015
we hebben helaas wel tot 2 keer aan toe een uur moeten wachten op de bus. je zit heel dicht bij de bazaar je word er natuurlijk doodgegooid met neppe merk kleding en dat soort dingen. wij hebben een jeep safari gedaan en dat was super leuk. ook hebben wij een quad safari gedaan die was iets minder spectaculair, want we waren met veelste veel mensen. je kon niet echt lekker door racen. we hebben een leuke vakantie gehad, maar ik zou niet meer naar dit hotel gaan.
Jacqueline, 24-9-2013
Er is wel een shuttle service naar een strandtent, dat hebben wij een keer gedaan, maar die strandtent is oud en vervallen. Een bezoekje aan Ataturk huis, is leuk, je bent een kwartiertje kwijt, het personeel is enthousiast (en het zijn de buren).
Ralph, 10-5-2013
Kleding kopen aan de hoofdstraat in reguliere winkels. Veel keuze en erg goedkoop. En in de "normale" winkels geen opdringerige verkopers.

We hebben een aantal aanbieders voor Primera voor je op een rij gezet:

SaTo, 22-8-2012
Vraag aan de receptie om de code en je kunt zelfs gratis gebruik maken van de WiFi voorziening van het hotel
J¢rgen, 31-7-2012
Het hotel heeft een eigen winkeltje waar je vrij goedkoop nog zaken als chips, ijs, drinken en spullen voor in het zwembad kunt kopen (denk aan een camping winkeltje).
a.sigger, 21-10-2011

Denk aan een fooi aan het personeel, word erg gewaardeerd.

Neem niet te veel kleren mee, je kunt daar alles goedkoop kopen.

jaymee, 5-7-2011
De burcht op de berg in Alanya is echt de moeite waard. Dit is een ruine op een berg en je heb bovenop prachtig uitzicht op de golven die tegen de rotsen aankletsen en omhoog spatten. Hierbij krijg je een rondleiding voor een paar euro. Wij zijn toen lopend gegaan omhoog, het was toen erg heet. Maar het is minimaal een uur klimmen. Er rijden ook continue taxi's, dus als je het zat ben kun je voor 5euro p.p omhoog, tenminste als je gelijk de taxichauffeur moet geloven.Genoeg drinken als je loopt

We hebben een aantal aanbieders voor Primera voor je op een rij gezet: