Aparthotel Primera

48 reviews over Aparthotel Primera

• 2019
    2Marjon10-09-2019

Nooit meer

Slechte hygiëne. Kapot sanitair wat na 4 dagen nog niet gemaakt was vieze wc bij zwembad eten weinig variatie tekort aan wcpapier overal en geen papier om handen te drogen allinn formule zeer slecht. Personeel doet hun best maar de die kunnen hier ook niks aan doen.

Gereisd met partner in september 2019

• 6Ela19-08-2019

Oké. Prijs kwaliteit klopt.

Bezocht met 2 kids (9 en 12). 3 sterren hotel, verwacht dan ook, zeker in Turkije niet al te veel luxe. Buffet was prima. Salade kan je zelf samenstellen of de samengestelde salades nemen. Elke dag is er wel patat of rijst of aardapelballetjes. Glijbaan is 2 x per dag 1 uur open. Ligbedden ja die worden al bezet gehouden met handdoeken, maar wij hadden even goed midden in het hoogseizoen altijd een plekje. Verwacht niet dat je hier een week lang jezelf kan vermaken daarvoor is het te kleinschalig. Hotel organiseert een gratis shuttle bus naar Havana Beach club dat is een aanrader. Eten en drinken bij Havana is goed betaalbaar. Een nadeel aan het hotel is dat de akoestiek heel slecht is, het is gehorig. Wij hoorden de buren praten, de telefoon gaan, de wc doorspoelen etc. Ook het trappenhuis galmt enorm waar wij laat van hadden. Verder is Hotel Primera Prima. Niets teveel gewoon oké. Qua prijs kwaliteit voldoet het.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8gezin met kids06-08-2019

ECH EEN AANRADER!

goed hotel! elke dag schone kamers lekker opgemaakte bedden en schone vloer! heerlijk zwembad ...lekker eten oké er was veel salades en dat soort maar in de 11 dagen dat wij er zaten hadden we elke dag gevarieerd eten. bbq, heerlijke verse kebab, kip, kipnuggets...en als je het niet lekker vind ga je toch lekker uit eten bij han steak house waar je met zn 4ren heerlijk kan eten voor 61 euro en dat incl biefstuk, gegrilde kip, ieder 2 a 3 grote glazen drinken,broodje hamburger en lekker ijs! het winkeltje tegenover het hotel kan heerlijke simit voor je halen die nog warm zijn of hij maakt tostie voor je(tegen betaling natuurlijk) jammer was alleen dat de glijbaan maar 2 keer per dag 1 uurtje open was want onze boys hebben zich daar zeker op vermaakt met al hun vriendjes. en ja de bus naar het strand zat soms al vol maar wij hoefde dan maar 10 minuten te wachten voor de volgende en het strand bij havanna beach is ook heerlijk!

Gereisd met partner in juli 2019

• 3wiersma01-07-2019

nooit meer

zwart kijkend personeel .weinig keuze in eten ,steeds je eigen plastic glas mee nemen voor als je drinken wilt. ver van strand om 10 uur was de bus al vol moest je wachten tor 11 uur ,bus vol russen die denken dat ze over al voorrang hebben .slechte schoonmaak kortom wij komen hier niet weer terug ,24 juni terug gekomen ben nog ziek ,daar ook ziek geweest ben geen luxe gewend maar dat hoeft ook niet maar dit was echt armzalig met eten en toetjes ,s middag wat zoute droge koekjes bij de koffie

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Karina Houtzager -ten Hoor01-04-2019

Een aanrader geweldig iedere keer weer

Primera hotel is een fijn hotel, in het centrum gelegen op slechts 10 minuten lopen naar de haven of het strand. Wie van shoppen houdt veel winkels en een paar maal per week markten in de buurt. Het personeel is super vriendelijk niets is hun teveel.

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    9m de groot08-07-2018

kom hier graag weer terug

fijn familie hotel, rustig gelegen in een Turkse wijk. Strand is ongeveer 20 minuten lopen. Zeer vriendelijk personeel, erg attent en geven je een echt thuis gevoel, willen alles wel voor je doen. Ook de technische dienst is zeer behulpzaam en komt direct, als er wat defect is.

Alleen gereisd in maart 2018

• 3Johan17-05-2018

Gezien mijn review nooit weer dus.

De eerste dagen niets aan de hand. Na verloop van de vakantie ongeveer de 10e dag, we hadden 15 dagen geboekt, begon het. Bij het zwembad mocht men in een keer geen flesjes met Coolwater meer vullen. Er zijn mensen die alleen maar water drinken met het warme weer. En dan de kamermeisjes/dames die doen echt hun best om de kamer netjes te krijgen maar ze hebben het gewoon weg niet onder de knie hoe het werkt. Moet zeggen wel elke dag schone handdoeken dat was top. Het eten ging in het begin maar naar verloop begon het te vervelen bijna elke dag het zelfde erg eentonig. Er lopen een paar personeels leden rond die je goed kunt hebben en je ook verstaan. En sommige denken dat ze alles zijn vooral een ober Snotjoch dat het is niet normaal die weet echt niet wat het systeem All-inclusive inhoud. Maar goed voor ons in elk geval zal Primera Hotel Alanya het nooit weer worden. Gelukkig niet al teveel voor de vakantie betaald.

Gereisd met partner in mei 2018

• 2Marcella23-03-2018

Nooit meer

Ontzettend vies hotel! Onvriendelijk personeel of ze kunnen geen Engels!

Gereisd met partner in maart 2018

• 1Peter Hovestad21-03-2018

Nooit meer!

Kamers niet schoon bij aankomst , gewoon weg ranzig!!!! Zeer onvriendelijk personeel Balustrade zit los / levensgevaarlijk op verdieping 5. Ook op de gangen zit de afrastering los. Hotel stinkt naar kattenpis en naar bedorven voedsel Kamers ruiken muf en badkamer stinkt naar riolering, we hebben maar zelf chloor moeten kopen en luchtverfrisser. Meubilair is versleten, het hout splintert en is niet schoon. Extra kussens wat in de kast liggen zaten gele vlekken op. Safe werkt niet. Misleidende foto’s vermeld op de boeking site. Heel klein balkon. Wifi werkt niet Poetsvrouw weet het begrip van poetsen niet. Stroom valt de gehele tijd weg als je het plastic kaartje erin schuift. De douchkop is een karcher straal , keihard en snijd in de huid. Het eten 🤢🤢🤢 Wij hebben echt een verschrikkelijke tijd gehad in hotel Primera. Gelukkig was de ligging goed en konden we iedere dag er vroeg op uit.

Gereisd met partner in maart 2018

• Oude reviews

8Trijnie Bloemendal Brunink29-10-2017

Het is een super goed hotel lieve mensen die alles voor je willen doen als je ergens om vraagt leuke kamers eten was goed gewoon een goed hotel dit is voor hehaling vatbaar

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking