Hotel Port River

Hotel Port River

3 tips over Hotel Port River

Marco, 9-8-2015

Al met al toch een heel leuk hotel. Is zijn prijs waard en aan te raden. Nog wel technische problemen en afbouw volgt voor April 2016. Foto's op internet zijn anders dan werkelijk.

Er worden momenteel nog nieuwe hotels naast gebouwd. Geen winkeltjes in de buurt, wel binnen 10 min afstand. Over 3-4 jaar is dit gebied pas compleet.

Geen Nederlandse animatie, wel goede aanpassingen.

Elly Bos, 20-7-2015
Met de bus naar Side voor 1€
Julia, 16-7-2015
Voor degene die met een ID kaart reizen, laat je visum bij binnenkomst stempelen. Wij zijn op de terugweg zeer onbeschoft en intimiderend door een man vd douane behandeld op de luchthaven van Antalya. Dat was geen leuke afsluiter van onze vakantie. Bij aankomst werd mijn paspoort gestempeld, maar mijn moeder die een IDkaart heeftkon zo door. Bij vertrek werd om de stempel gevraagd en toen wij dit niet konden laten zien, werden wij als criminelen behandeld. De ID kaart hield hij vast.

We hebben een aantal aanbieders voor Port River voor je op een rij gezet:

Onze bezoekers bekeken ook: