Hotel Polaris

Hotel Polaris

5.7Voldoende

Turkije, Mediterraan, Alanya

Op vakantie geweest naar Polaris?

5.7Voldoende

49 reviews over Hotel Polaris

• 3wilma en ali15-06-2010

nooit meer

zeer slecht en niet voor herhaling vatbaar het eten was koud en eentonig linnen goed stuk en en badkamer vies alleen het personeel was vriendelijk dat was het enigste plus punt van het hotel

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 1Ercan Yilmaz16-08-2009

Per direct slopen deze hotel!

Ik heb 4 slechte dagen met mijn vrienden meegemaakt in deze hotel. Manager is een man die misbruik maakt van zijn positie . De buitekant van het hotel ziet er goed uit, van binnenuit is het echter verpauperd. Onderhoud is slecht uitgevoerd en de leuningen bij de trappen zitten los. Als je dus tegen de leuning botst is er een grote kans dat dit stukbreekt en je vanaf de 6e verdieping naar beneden valt! Ten zeerste afgeraden voor families met kinderen dus.

De kamers zijn slecht verzorgd, housekeeping kwam nooit. Een reparatieverzoek van mij is nooit uitgevoerd. Er was ook schimmel op de muur. En er zaten vlekken op de lakens.

Eten is zeer slecht, wordt koud geserveerd en smaakt niet vers. Verder kwam een keer uit de toetje een stukje gebroken porselein uit.

Er werd ook een keer een soort 'rookbom' in het hotel gegooid voor het bestrijden van de muggen, natuurlijk zonder waarschuwing gedaan. Kortom geen serieuze hotel.

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 1Moerat12-12-2008

Vreselijk

Polaris hotel? het is maar net wat je gewend bent, ik vond het iig vreselijk, slechte bediening. slechte entertainment, smerig eten, slechte organisatie, slechte hygiene. en dit zegt iemand die vrijwel nooit klaagt, maar wel kritish is

Gereisd met vrienden in december 2008

• 8yolanda angel26-09-2007

voor een 3 sterren hotel was het prima,het is nooit zo als thuis maar de obers waren erg vriendelijk en over de manager niks te klagen vriendelijke man ook zijn vrouw en kinderen de mensen die wat te klagen hebben moeten maar wegblijfen dan .ik vond het er schoon elkedag werd de kamer gedaan dus niks te klagen

Gereisd met familie in september 2007

• 8Nancy Westerhuis24-09-2007

Ik ben afgelopen begin september in Hotel Polaris geweest en vind het een goed hotel voor de 3 sterren. Het eten is vaak wel het zelfde maar is altijd goed. Ik weet niet beter of ik mocht meerdere keren opscheppen. De mensen die lopen te zeiken dat het een slecht hotel is die moeten maar lekker naar een resort gaan of een 5 want voor een 3hotel is Polaris goed.Toen ik deze vakantie en hotel geboekt had en die verhalen las op vakantiewijzeer.nl had ik echt zo iets van waar ben ik aan begonnen en waar za ik terecht komen maar het is allemaal heel eg meegvallen. Het personeel is heel aardig en zijn vriendelijk en vooral de baas en zijn vrouw en natuurlijk Merve zijn odchter en zijn zonen Erkan en Fatih..Mis ze zeker nu maar ga in januari, mei en september zeker treug naar ze..

Gereisd in september 2007

• 6L. van Dijk08-09-2007

Het hotel was keurig, maar de all inclusive regeling viel ons tegen. Er was niet veel keuze qua drinken. Geen sappen, geen wijn, weinig alcoholhoudende alternatieven buiten gin en vodka. Eten werd niet aangevuld. Ook moesten we vaak om kopjes, glazen , bekers , messen e.d. vragen. Muziek was steeds hetzelfde en van slechte kwaliteit. Het personeel werkte wel hard en de kamers waren schoon. We hebben verder de reisleidster in geschakeld om in ieder geval nog te kunnen lunchen de laatste dag. Ze wilde eigenlijk om 12.oo uur onze bandjes al hebben, terwijl we pas om 19.20 uur werden opgehaald.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 8hallo31-08-2007

halloo wy waren er deze zomer met onze matties het eten was niet zo goed maar voor de rest was het superrr vooral de leuke turkjes hasan, de manager. ga op zoek naar erkan & fatih, de zonen van de baas. heel aardige jongens. nou het was een heel leuke vakantie

Gereisd met vrienden in augustus 2007

• 6Venema30-08-2007

we zijn in 2007 naar hotel Polaris geweest. het eten was vaak het zelfde en we mochten zelf niet op scheppen we kregen van iedere 3 schalen die er waren 1 lepeltje, en mochten geen 2e keer opscheppen, verder was er veel groente en rauwkost. daar moesten we 8 dagen van leven. Een van de hotel medewerkers die er altijd voor ons was en ons heel goed heeft geholpen (kadir) zei zelf ook al dat het niet een super hotel was.. de kamers zijn op zich wel goed maar de douche deed het vaak niet of was koud, en de matrassen op de bedden waren dun waar door je de vering goed in je rug voelde, we hebben daarom ook weinig geslapen.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 6L. Cloosterman19-08-2007

eten was zeer slecht, koud geservereerd. Koud water met douchen. We hebben ook een klachtenrapport laten opmaken. En er was nog wel meer mis.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 8kim15-08-2007

de eerste dag van de vakantie was egt rot in het hotel we hadden geen extra bed.na 4 keer vragen kregen we 2 vieze matrassen op elkaar met vieze dekens.het eten was ook heel slecht.Het personeel vond ik heel aardig.We hebben met een groep nederlanders de hotel baas gesproken en hem geconfronteerd met de slechte dingen in het hotel.Een dag daarna was alles beter het eten werdt bijgevuld en de bar was heel de dag open.En wij hadden wel warm water.1 keer niet maja er is daar nu eenmaal weinig water kan het hotel niks aan doen. ik ga er nog wel een keer heen want vond het best een leuk hotel.

Gereisd met familie in augustus 2007

Hotel Polaris info