Hotel Parador Beach

19 reviews over Hotel Parador Beach

• 2017
    8Ingrid de wit17-06-2017

Geweldig

Zeer gastvrij ..fijne lieve mensen ...mooi appartement ...fijn zwembad ...goede bedden ..voor hethaling vatbaar

• Oude reviews

7Adriana11-09-2016

Mooi appartement

Let op: dit betreft het appartement en niet het hotel.

App. ruimschoots voldoende voor 1 persoon. Nette, beetje kleine badkamer met verlaagd plafond. Voor de douchecabine moet je niet te dik zijn, want de afmeting is maar 60 bij 60 cm. Verder is de schoonmaakster een schatje (kamer 310), maakt erg goed schoon, alleen ze zouden het laminaat eens een keer met een vochtige dweil moeten doen, want ik kreeg nu met blote voeten wel vieze voetzolen (tip?!?). Perfect bed! Keuken mist een koekenpan)

Ik kon van die meid bij de receptie geen hoogte krijgen. Het Engels zou wat beter kunnen.

Gisteren kreeg ik te horen dat de chauffeur met de transferbus mij als enige gast niet op wilde komen halen. Ik moest maar "even" naar de boulevard lopen.Dat heb ik even goed duidelijk gemaakt dat ik daar niet van gediend was, zou hij niet komen, dan had ik touroperator in kennis gesteld; hij was er zo!

Overige faciliteiten zijn duur o.a.airco 140 TL (50 euro) 1e week voor 1 airco, wifi. Klein zwembad

Alleenreizend

• 9nick04-01-2016

Super hotel

Prima hotel, mooie gerenoveerde kamers, vriendelijk personeel zeker een aanrader!

• 7Vakantiegangers30-09-2015

Prima hotel!

Prima prijs-kwaliteitsverhouding. Onze (persoonlijke) ervaring: *Schone kamers, perfecte ligging t.o.v. centrum Alanya en strand, klein zwembad, vriendelijk personeel en prima eten. Voor kinderen denken wij dit hotel minder geschikt is, omdat er maar een klein zwembadje is en geen animatie. *Het eten is voldoende gevarieerd en wordt steeds vers bijgevuld. Oké, de keuze is misschien niet reuze maar zeker niet verkeerd! Iedere avond kan je kiezen 6 warme, verse gerechten en er zijn voldoende bijgerechten zoals bv diverse salades ed. Er zijn diverse soorten toetjes en fruit. Ontbijt en lunch ook goed. Dus voor deze prijs-kwaliteitsverhouding gewoon prima eten. *Strand hoort niet bij All Incl. formule van het hotel. Kosten voor een bedje is 4 Turkse Lira evenals een parasol. Voor 2 bedjes en een parasol betaalden wij 4 euro (12 TL) per dag. *Je kan dit hotel met een gerust hart boeken als je niet in een mega resort wilt zijn (zoals wij).

• 9Winke31-08-2015

Super

Prijs kwaliteit heel erg goed. Je krijgt echt waar voor je geld. Ontbijt is simpel maar goed. Supervriendelijk personeel en schone appartementen. Zwembad werd netjes elke dag schoongehouden.

Met jonge kinderen

• 10Marcel-en-Mia10-08-2015

Super vakantie gehad in Parador!

Afgelopen twee weken naar Parador geweest, eerder altijd naar grote 5 sterren resorts geweest. Kan alleen maar zeggen dat dat Parador de 5* in alles overtreft. Top kamers, zeer schoon, prima eten en bovenal prima en service gericht personeel, met name Ali, Surmeli en Hakan van de bediening zijn helemaal geweldig! Tuurlijk is het zwembad wat klein en zijn er niet altijd genoeg bedjes maar het personeel doet 100% zijn best om dit te organiseren en pakken tips direct op. De service en de gezelligheid maken echter alles goed. Voor ons is dit het eerste hotel waarvan we zeggen dat we daar nog eens terug willen komen!

• 8E.10-08-2015

Hele fijne vakantie gehad!

Erg netjes hotel met mooie schone kamers. Het personeel is erg vriendelijk en helpen waar nodig is. Eten was goed en elke dag iets anders. Het strand is recht voor het hotel en je loopt zo naar Alanya waar je lekker kunt winkelen. Wij hebben een erg leuke en relaxte vakantie gehad. Zeker een aanrader!

Met vrienden

• 3Monique Uç.Bakker30-07-2015

Niet boeken

Vreselijk Het eten is elke dag hetzelfde en smerig. De bedden bij het zwembad en de tafels waar je kunt eten zijn zeker niet schoon. De kamers zijn keurig. Mocht je bij het zwembad willen liggen zorg er dan voor dat je om 7.30 bij het zwembad zit anders heb je geen bedje. Wel kun je een bed huren op het strand voor 4 TL. Ook kun jet eten kopen in het hotel. En dat is wat ze graag willen. Mocht je op de dag van vertrek nog even gebruik willen maken van de kamer dan kost dit €120,00 en wil je nog eten en drinken na 12.00 dan kost dit 40 TL per persoon. Wij gaan hier nooit meer heen. We zijn al in heel veel hotels geweest in Turkije maar zo slecht als deze hebben we nog nooit gehad. Jammer

Met oudere kinderen

• 3monique uç29-07-2015

Nooit meer

Wij zijn van 17-7-2015 tot en met 28-7-2015 naar Hotel Parador Beach geweest. De kamers zijn prima en het personeel is voor 60% oke. Het centrum is geen 2 km maar 5 km. Het eten is werkelijk verschrikkelijk. Elke dag hetzelfde en gewoon niet lekker. Je kunt in het hotel wel eten kopen. Bijvoorbeeld een hamburger. Deze zit bij de meeste hotels in het all inclusive concept. Wij zijn maar uit eten gegaan. De bedden bij het zwembad zijn schaars. Als je verzekerd wilt zijn van een bed bij het zwembad moet je om 07.30 bij het zwembad zijn anders heb je geen bed. Wel kun je een bed huren op het strand voor 4 TL per bed per dag

Met oudere kinderen

• 9Kim Scheper14-07-2015

Fantastisch hotel!

Afgelopen juni een weekje mogen verblijven in dit fantastische en vooral hygiënische hotel. Direct gelegen aan het strand, op korte loop afstand van de stad en een fantastisch uitzicht vanaf ons balkon. Vriendelijk en representatief personeel. Wij hebben hier een weekje heerlijk mogen relaxen en waren bovenal verbaasd over de rust, de kamers zijn totaal niet gehorig en het hotel wordt ontzettend goed schoongemaakt. Wij kwamen 's avonds laat aan en kregen een lunchpakketje op onze kamer. Prima prijs kwaliteiten verhouding, wij komen hier zeker terug!

1 tip over Hotel Parador Beach

• Mieke en Fons van de Bilt, 22-06-2015

Op onze laatste dag hebben wij ons op het strand getrakteerd op een Filet Mignon. Wij hadden hier geen hoge verwachting van, immers deze keukens lenen zich hier niet zo voor. Er werd een extra kok uit het hotel gehaald welke het kwam bereiden. Ongelofelijk hoe men dit voor elkaar kreeg een echte aanrader.

1 vraag over Hotel Parador Beach

• Marcel-en-Mia, 19-07-2015

Bedjes huren op t strand

Hallo, weet iemand toevallig wat het kost om twee bedjes en een parasol te huren op te strand bij Hotel Parador? tips welkom! Groetjes Marcel

monique uç, 29-07-2015

Een bedje huren kost 4 TL. De prijs van een parasol is ook 4 TL. Ik weet niet wanneer jullie gaan maar ik zou je hotel omboeken. Het eten is echt vreselijk en ze proberen overal geld uit te slaan. Voor veel dingen laten ze je extra betalen. Mocht je toch gaan veel plezier.

• Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand100 m
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer