Hotel Palmiye Beach

Anders

super!

wim
4-9-2015

omdat Palmiye Park was volgeboekt mochten wij verblijven in Palmiye Beach. een schoon hotel op een mooie locatie met prachtig uitzicht op zee. het eten is lekker en niet al te duur. jammer genoeg is de wifi niet snel. het personeel is vriendelijk en spreekt goed engels.

super hotel

oosterveld
21-9-2014

Super hotel, uitstekende verzorging, maar boek nooit via touroperator want in de kleine lettertjes staat dat de reis zonder transfer is. Wordt pas aangegeven wanneer je de reis gereserveerd....

fantastisch om nooit meer te vergeten

s.seesink
6-8-2012

We zijn net terug van vakantie in Turkije

Hotel Palmiye Beach ,wat een fantastische ligging pal op het strand ,leuk hotel,de kamers worden elke dag schoon gemaakt het eten is prima,

maar vooral GEWELDIG PERSONEEL dat heeft onze vakantie tot een onvergetelijke ervaring gemaakt, dank jullie allemaal.

En natuurlijk zullen er mooiere en grotere hotels zijn maar als je houdt van gezellige kleinschaligheid zit je bij Palmiye Beach helemaal goed.

Wij gaan zeker nog een keer naar Turkije en dan ook zeker naar dit Hotel

BeachCheck

fijn strandhotel op loopafstand winkels

marina
30-10-2011

ideeal direct aan het strand gelegen. fijn terras en op loopafstand vd winkels en richting haven.

super voor strandvakantie

Betha
26-6-2011

Leuk eenvoudig hotel met superligging aan/op het Kleopatrastrand van Alanya. Heel leuk om 's morgens op het strand te ontbijten en natuurlijk ook 's avonds met het eten. Heel vriendelijke bediening.

Palmiye Beach *** is fantastisch

Hennie en Marion
20-6-2011

Palmiye Beach is voor ons the place to be in Alanya.

Het hotel heeft volgens ons een flinke opknapbeurt gehad en daarom hebben we nieuwere foto´s toegevoegd om dit te laten zien. Het hotel ligt aan het strand, kamer met balkon en zeezicht fantastisch gewoon. Prijs kwaliteit is erg goed. De obers en de barman maken je vakantie nog specialer en leuker. Met dank aan Murat, Adem, Ugur en alle andere alleen te veel te moeilijke namen om op te noemen. De kamer word goed schoongehouden met zelf een bloemetje op je kamer ik heb dat nog niet eerder meegemaakt. Als er iets is hoef je het maar bij de receptie te melden en ze lossen het meteen voor je op. Voor ons zeker een plek om na terug te gaan. Nu nog vrij krijgen van onze werkgever.

Voor het geld een prima hotel!

X
13-2-2011

Wij zijn in dit hotel geweest in april 2010. Voor het geld wat we er voor hebben betaald is het echt prima! S'ochtends ontbijten op het strand en in de avond met de ondergaande zon. Geloof geen negatieve verhalen over dit hotel. Eten was prima alleen niet zoveel afwisseling. Gewoon een geweldige vakantie gehad en we denken er nog steeds met leuke herinneringen aan terug.

Hier komen wij nooit meer terug

Marie
5-9-2010

Zeer slecht hotel kwamen er door overboeking.

Ligging is wel goed aan het strand maar verder verschrikkelijk slecht

Alsof we weer bij onze familie kwamen.

Betha
1-7-2009

Ook wij waren weer in PB en we hebben het er na 7 bezoekjes nog steeds prima naar onze zin. Lekker (Turks) eten, vriendelijk personeel én op het strand. Wat wil je nog meer.

TV hebben we niet gekeken (weten niet eens welke zenders er te ontvangen waren) want dat doen we thuis weer wel. Het weer is daar toch veel te mooi voor!

het lezen waard !

raymond en anja
26-6-2009

zijn van 14 tot 24 juni hier geweest, ligging is perfect. hadden de beoordelingen op deze site gelezen en als er dan eens een slechte bij stond dan zeiden we,daar heb je alweer zo"n zeikerd ! wat wil je voor dat geld. nou; personeel slaapwandeld de hele dag. de enige vriendelijke waren de poetsvrouwen. het eten; de hotelgasten worden afgescheept met rotzooi, de betalende restaurantbezoekers worden verwend met goed eten. je voelt je gewoon als gast gediscrimineerd. hebben dan ook maar 3x het eten geprobeerd. geef liever 150 euro meer uit en ga er tegenover in een ander hotel; superluxe en all incl. haal je er dik uit.

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palmiye Beach in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palmiye Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.