Hotel Ozcan

Hotel Info

Meer hotelinfo

22 reviews over Hotel Ozcan

• 7Moniek04-11-2009

prima hotel voor redelijke prijs

Prima hotel zeker gezien de redelijke prijs. Kleine kamers en balkon maar wel schoon, vriendelijk personeel, zeer dicht bij het prachtige Cleopatrastrand, de stad zelf is op redelijke loopafstand, goede busverbindingen, restaurantjes in overvloed op de boulevard van het Cleopatrastrand.

Met jonge kinderen

• 9Fam. Brisban / Purmerend05-10-2008

een echte aanrader

een eenvoudig hotel, vriendelijk personeel, eten is simpel maar goed, minpunt is dat er maar 1 persoon een beetje engels sprak. Kamers zijn eenvoudig maar schoon.

• 7Monique03-09-2008

Leuke hotel

Verwacht geen luxe. Ik zal foto's bijdoen om alles duidelijk te maken. Personeel is erg vriendelijk. Eten is helaas eentonig. Verwacht ook niet veel bijhet lopend buffet. Prijzen in het hotel zijn belachelijk duur. 1 Sprite is ongeveer 5 euro.Maar locatie is PERFECT. Kamer is okay. Service ook prima.De kluis is erg klein (alleen voor papieren). Verwacht er geen koffer in te kunnen doen. Airco is 5 euro per dag. Ze maken wel dagelijks schoon en verschonen de spullen ook goed. Ze spreken zeer slecht engels, maar er is altijd iemand aanwezig die engels spreekt. Dit hotel is NIET voor ouders met kinderen. TV heeft helaas weinig kanalen. Badkamer is wel erg krap. Je kan moeilijk de deur open doen naar binnen lopen en de deur achter je dichtdoen. Te krap..Voor mensen die kort in Alanya blijven is dit hotel okay. Zeker als je veel tijd buiten gaat besteden zoals wij. Het hotel is echt alleen voor slapen, wassen en soms eten. Voor meer foto's mailen graag.

• 8babette sneller04-08-2008

Hoi hoe het was in alanya. hotel Ozcan

personeel was vrienderlijk.de kamers waaren niet ruim maar wel gezelig ingedeeld.het strand was dicht bij. het etten was lekker,apart,goed, een goed plekje voor het hotel. het zwembad was wel klein maar wel lekker. het is niet luxe maar heel leuk en gezelig. en een heeeele mooie omgeving. het hotel is elke dag schoon.de kamers zijn heel schoon. de balkon is klein maar wel lekker s,avonds . het is jammer dat somige geen engels kunnen .maar het was heel leuk ,gezelig ,vriendelijk personeel.

• 8Miranda01-08-2008

Super

goed hotel, goede service, personeel erg vriendelijk. kamer was goed alleen om de dag krijg je nieuwe handdoeken. Het eten bestond dagelijks uit salade's en de hoofdgerechten wisselden elke dag. Perfecte liging voor de zee. straat uitlopen je was bij het strand . We hebben een lekkere vakantie gehad en wie weet komen we volgend jaar wel terug.

• 7Siet31-07-2008

Ozcan

Wij zijn net terug van onze vakantie. Hotel was op zich prima. Het personeel was erg vriendelijk. Er was inderdaad een medewerker die veel aandacht wilde genaamd Ali. Strand was echt maar 2 min van het hotel. Goed hotel, maar verwacht totaal geen luxe!

Met vrienden

• 8van Puijvelde29-07-2008

Prima

Prima Hotel Kleine maar propere kamers. Eten elke dag wat anders. Vriendelijk personeel. Ga zeker nog eens terug

• 6Danielle14-05-2008

Ik ben in 2007 in hotel oscan geweest. Mijn eerste indruk was niet leuk. De kamer is klein en de spullen oud. Wel goed is de douche. Deze was lekker ruim en je kon dus ook gemakkelijk met twee man tegelijk douchen (handig voor ouders met kinderen). Het water was altijd warm!! Het balkon is erg klein en je kunt er nauwelijks op zitten. Het zwembad is groot genoeg. Een nadeel: vanaf 3 uur ligt het zwembad in de schaduw!! Je kunt dan ook niet meer zonnen. Het personeel is heel erg vriendelijk en je kunt er erg mee lachen. Je hebt er goede aan! De ligging is echt perfect. Binnen een minuut ben je op het strand en bij de dolmus richting centrum. Daarnaast zitten er veel Nederlanders in het hotel die zorgen voor gezelligheid!

• 8Gert-Jan25-04-2008

Vorig jaar voor de 1e keer bij Ozcan, 3e keer in Alanya.

Tot op heden het leukste hotel waar ik geweest ben, lekker kleinschalig en zeer vriendelijk persoon.

Nette en schone kamer, simpel maar afdoende ontbijt.

Enige minpuntje is het beheersen van de buitenlandse talen door het personeel, zij spreken en begrijpen Nederlands, Engels en/of Duits erg slecht hetgeen de communicatie niet altijd even eenvoudig maakt.

Voor dit jaar weer naar Alanya, lekker weer hetzelfde hotel geboekt, Salim en co ... we zien elkaar in juni

Alleenreizend

• 10ed04-03-2008

heel erg leuk hotel, wij zijn in oktober geweest,lekker warm en niet te druk.

heel gastvrij hotel, werd aan alles gedacht,elke dag schone kamer.perfect.

mooie omgeving , aan het strand , dichtbij centrum. Veel restaurants om het hotel heen.

in 1 woord geweldig!!!!!

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand75 m
      • Privé strandAanwezig
      • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• BalsportenVolleybal