Appartement Oktay

2004

ongeveer 2 jaar geleden zijn we naar alanya geweest, we in

Sietske
11-3-2004

ongeveer 2 jaar geleden zijn we naar alanya geweest, we verbleven in app.Oktay. Vooral de service was goed en de werknemers waren erg aardig! helaas lag het app te ver van het centrum en nog redelijk ver van het strand. maar al met al is het voor mij toch een erg mooi en goed appartementen complex

Gereisd Anders in maart 2004
2003

App Oktay is hadden we geboekt via Husk (studentenreizen,

freek
3-9-2003

App Oktay is hadden we geboekt via Husk (studentenreizen, dochter van seesun). Het app heet nu odeon, want het is in handen van de deense reisorganisator Turkyt eksperten. Alleen maar denen en 6 Nederlandse studenten dus. APP was erg goede staat en ruim op gezet, elke dag schoonmaak en een fijne receptie waar je je sleutels elke dag kon inleveren! Kleine km van kleopatrastran (erg prima), maar meer dan een half uur lopen van het echte centrum. Tip: taxi afdingen voor 5 a 6 mln =4 euro.

Gereisd Anders in september 2003

Appartement info

• AdresCevre Yolu Blue Star Otel Yani
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer+90 242 5192925

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Oktay in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Oktay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.