Appartement Odeon

2 reviews over Appartement Odeon in het Nederlands

Eerste en laatste keer

M Thomassen
13-8-2012

Appartementen zijn wel ruim, maar de inrichting is echt triest. De gordijnen waren te klein om de ramen te bedekken. (In Turkije gaat de zon vroeg op) Verder hadden we veel last van de grote weg en de moskee. Ligging is slecht omdat je niet kan oversteken, maar zeker 1 kilometer moet omlopen. Voor minder valide mensen, is het complex echt niet aan te raden. Steile trap om van buitenaf, complex binnen te komen. Verder was de lift echt niet te vertrouwen.(we hebben vastgezeten in de lift). Ontbijt is zeker geen EUR 5 waard! Strand (waar je met de shuttle naartoe wordt gebracht) is niet echt denderend.

Gereisd Met partner in Fri Jul 13 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Slecht!!

J cheung
13-8-2012

Lift bleef vaak hangen. In lobby zelf was er geen airco. Geen normale gordijnen in de appartementen. Verder was personeel erg opdringerig! Airco in de kamer lekte, verder lekte de wasbak in de badkamer. Zwembad is heel klein en daardoor was er bijna plaats meer. Shuttlebus gratis maar je moet wel 4 lire betalen voor n ligbed. Moskee tegenover...dus slapen zat er niet in.

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis

• AdresSaray Mahallesi Cevre Yolu No: 62, 07400(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Odeon in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Odeon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.