Hotel Oba Star

• Sauna

82 reviews over Hotel Oba Star

• 7John06-10-2019

Goed hotel , lekker eten , goede ligging

Foto's bij zoover zijn niet up to date , bruggetje in het zwembad is er niet meer , glijbaan ook niet , ook de hal en eetzaal zijn anders als op de foto

Gereisd met partner in september 2019

• 9Petra06-09-2019

Zou volgend jaar weer gaan

Wij, mijn zoon en ik hebben een geweldige vakantie gehad. Kan niet anders zeggen dat wij genoten hebben van het heerlijke eten wat er dagelijks werd aangeboden, zoveel keuze. Personeel erg vriendelijk, Animatie, onder de begeleiding van Tharik was geweldig. Voor jong en oud. Kamers werden dagelijks verschoond. Genoeg keuze uit de drankjes en alcoholische drank. Loop afstand naar het strand, waar een gezellig strand hutje was waar je ook lekker kon eten en drinken. Echt wij hebben een geweldige vakantie gehad. Raad het iedereen aan. Zeker als je alleen met je kind op vakantie gaat en niet zoveel van zo'n mega groot hotel houd.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Rene01-08-2019

Voor het geld goed maar verwacht geen wonderen

Kleinschalig hotel wel schoon klein zwembad erg druk in water, kamers erg klein tot 12.00 uur savonds veel door muziek . Eten goed maar veel hetzelfde. Strandtent aanwezig alleen frisdrank . Eten goed. Ligging hotel prima, veel winkels en veel eetgelegenheden . Bij hotel is in de avond geen plek om te zitten en weinig te doen. Wat prima was wij vroegen een topper voor op bed en werd direct geregeld.

Gereisd met partner in juli 2019

• 7Anoniem20-07-2019

Teleurstellend

Het hotel heeft fantastisch eten en het is ook schoon. Maar de kamers zijn klein voor mensen met een beperking en ook de bedden zijn heel klein de matrassen zijn aan vervanging toe. Ook is het zwembad voor alle gasten te klein en te weinig bedden. Mensen met een rolstoel of slecht ter been hebben het moeilijk want er is maar 1 lift. Als je afhankelijk bent van de lift kan je niet weg als er wat gebeurt ( bijv. brand )

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Elly Veenstra-Smits13-07-2019

Super goed hotel

Obastar hotel , een zeer goed hotel in Oba. 2,5 km van centrum Alanya. Heerlijk eten, veel keuze, vriendelijk personeel. Goede service. Een hotel om nog weer eens terug te komen. Alleen het zwembad was wat klein voor zoveel mensen.Ook in Oba veel te beleven.We zijn een tijdje niet meer in Turkije geweest, vanwege de onrust daar. Maar ben blij dat we ons daar weer relaxed kunnen voelen. Een prachtig land.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Mireille Elasri29-06-2019

Geweldig!

Wat hebben wij een heerlijke vakantie gehad bij Oba Star. Het eten is goed, voor elk wat wils. Schone kamers, heerlijk zwembad, geweldige animatie en al het personeel is super vriendelijke en willen je een onbezorgde en geweldige tijd bezorgen. Hulde aan Tahir en Mohammed van de Animatie! Het was zeker niet de laatste keer dat wij hier waren. Tot snel!!

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Petra14-06-2019

Helemaal super!

Top vakantie gehad! Mooi hotel met super vriendelijk personeel. Eten was echt heel goed! Ligging van het hotel was perfect. Oba is een leuke plek met winkels en restaurantjes en met de taxi zit je zo in hartje centrum van alanya. Zeker een aanrader om te gaan eten bij de lokale restaurantjes i.p.v. de “grote” toeristen restaurants. Mega lekker en veel eten voor weinig

Gereisd met partner in september 2018

• 9Lisa30-05-2019

Prachtig hotel, genieten in luxe, aanrader!

Nog nooit zo gastvrij, vriendelijk en openlijk in een hotel ontvangen! Dit was onze tweede keer en zeker niet onze laatste. September en mei zullen volgen. Want hoe knap is het dat je in een vol hotel zit en toch voelt het alsof je met zijn tweeën bent! Zo fijn hoe de medewerkers je behandelen, ze zijn relaxed, bieden erg goede service & is er iets, zodra je het verteld is het al opgelost! Het zwembad is heerlijk, altijd plek! De kamers echt mega schoon en worden elke dag bijgehouden, nieuwe handboeken etc. Hoe fijn is het om op deze manier vakantie te vieren?! Wij vinden het qua alles wel 10 sterren waard!

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Patricia Peper22-05-2019

Goed verzorgd

Zeer net hotel met kleine maar goed verzorgde kamers. Econome kamer geen balkon dus je betaald toeslag indien je balkon wenst. Heerlijk gevarieerd eten . Animatie is beperkt maar dat is geen probleem want je zit overal in de buurt , genoeg leuke bars te vinden . Strand op loopafstand. Ha mam niet bereikbaar als je slecht ter been bent. Vriendelijk hulpvaardig personeel.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Jeanine2846505-05-2019

Geweldige vakantie!

Geweldig hotel, perfecte ligging, zeer lekker en gevarieerd eten, schone kamers en zeer vriendelijk personeel. Zeker n aanrader!!!

Gereisd met vrienden in april 2019

13 tips over Hotel Oba Star

• Henk van den Brink, 08-08-2013

Boek gezin met kinderen met zwembad zicht ivm geluid van beneden liggend bar restaurant melani....

• F. v/d Berg, 30-07-2013

Tip: de hammam bij het hotel en de markt op maandag in Oba.

• olivia, 28-08-2013

Super leuk om met de bus naar de Castel te gaan, prachtig uitzicht over Alanya

0 vragen over Hotel Oba Star

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
    • Afstand tot strand250 m, < 5 minuten met de auto
    • Privé strandAanwezig
    • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKeuken
    • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner