Appartement Nimsey

Appartement Nimsey

Appartement

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Nimsey voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Nimsey in het Nederlands

2007

Ben in juli naar NIMSEY geweest met gezin het appertement

sil
22-8-2007

Ben in juli naar NIMSEY geweest met gezin het appertement lig wel in het centum maar het personeel mag nog heel wat leren wat klantvriendelijk is want dat kennen ze daar niet BRUTAAL en ONBESCHOFT zal daar NOOIT meer naar toe willen ben al 5 keer in alanya geweest altijd goed maar dit, nog niet voor niks wil ik erheen

Gereisd Familie in augustus 2007

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nimsey in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nimsey zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.