Aparthotel My Home

Aparthotel My Home
8,7

9 tips over Aparthotel My Home

Kelsey, 4-9-2014

NEEM NIETS WAARDEVOLS MEE NAAR HET STRAND!!! wij zijn daar namelijk bestolen en geloof me, los van de schrik wil je de hele molen van de Turkse politie niet in...

Wat je zeker moet doen is eten bij Kasif om de hoek bij het hotel!! Die hebben heerlijk eten en het personeel is zo vriendelijk. We hebben hier meerdere dagen gegeten omdat het eten zo lekker is! Zeker de moeite waard en als je dit nu in 2014 nog leest wil je even de eigenaar Metin de groeten doen van Kelsey, Sander en Brenda haha

Emily, 26-8-2014
Mochten ze 'vol' geboekt zijn, neem niet gelijk genoegen met de compensatie die ze bieden. Wij hebben dat wel gedaan, maar andere mensen die hetzelfde hadden hebben er veel meer voor terug gekregen, omdat ze zeiden dat ze contact gingen opnemen met Corendon.
marijkeblom, 14-9-2013
Mischien een rare tip... Mocht je naar Alanya gaan bewaar de blauwe dop van de waterflessen overal op straat hangen bakken waar je ze in kwijt kunt. Omdat bij 450 kilo doppen ze er een rolstoel voor kunnen krijgen, laten wij dan met zijn alle een beetje mee helpen.

We hebben een aantal aanbieders voor My Home voor je op een rij gezet:

henk leuverink, 25-6-2013

Vergeet niet de Rode Toren en de scheepswerf vanaf landzijde te bezoeken.!!

Uitstapjes het beste te maken via div. touroperators aan de straat (bv Atlasjet) Veel goedkoper en beter dan van Corendon.

Pas echter op voor tripjes met bezoeken aan goudcentra of souvenierwinkels. Daar ben je dan een hele middag mee kwijt.

henkpetra, 25-9-2012

Doordat wij al jaren in Alanya komen hebben we al veel gezien. Dit keer zijn we naar Sepadere Canyon geweest met en huurauto. Dit is goed te doen en het is een geweldig mooi gebied voor een heerlijke dag in de natuur. Ook is de entree niet duur en kun je voor een leuk bedrag wat eten en drinken.

Wij eten graag en al jaren bij Kasif wat om de hoek is bij My Home. Het personeel is vriendelijk en je krijgt altijd wat extra's.

henkpetra, 25-9-2012
Wij komen al vele jaren in Alanya en vinden de mensen erg vriendelijk. Het eten bij Kasif (om de hoek bij het app.) is al jaren goed en het personeel is vriendelijk. Wij zijn dit jaar met een gehuurde auto naar Sepadere Canyon geweest wat een echte aanrader is. Het is prima zelf te doen en het is een mooi gebied waar je niet te veel betaald voor de entree en evt. eten en een drankje.

Lies.., 6-8-2012

ga zeker een avondje uit bij panderosa! leuke cocktail bar met vuurshow en alles!!

bij de accomodatie zelf is turkisch night ook erg leuk! lekker turks eten en turkse volksdans en bellie dance :)

Monique, 17-6-2012
zeker is een badhuis aante raden, heel ontspannen en je wordt nog sneller bruin.
linda en fam., 28-5-2012
ik zou wel aanraden naar restaurantjes te gaan, het kookstel is een beetje klein, maar het is wel logisch, haha.

We hebben een aantal aanbieders voor My Home voor je op een rij gezet: