Aparthotel My Home

98 reviews over Aparthotel My Home

• 2018
    8Leen en betty06-09-2018

Prima

My home is gewoon prima apartement goede kamers goede schoonmaak elke dag een fijn zwembad en je kan er goed eten en het personeel is top

• 2017
    9Olga en Annelies09-09-2017

Het voelde meteen als my home.

Bij onze late aankomst een hartelijk welkom bij de receptie met veel informatie. Ook kan je daar water kopen voor het eerste gebruik. Wel meteen een kluis en airco betaald, dus dat komt er wel bij, maar is noodzakelijk.

Zwembad is schoon, leuk om een uurtje of 2 in te vertoeven. Het strand ligt op zo'n 300 meter en in het complex kan je kaartjes voor de ligbedden en parasols kopen (6 x en 1 x gratis) Op het strand komen ze niet altijd controleren, dus hadden we genoeg aan de 7 x voor onze 14 dagen.

De kamer met balkon keek uit op de bergen, zodat we ons ontbijt met een zonnetje begonnen. Keuken was voorzien van kookplaat met 2 branders en voldoende pannen om een simpele maaltijd te maken. Heerlijk de magnetron erbij! en ook een goed functionerende waterkoker. Elke dag kamer schoongemaakt, schone handdoeken en regelmatig de lakens verschoond.

We hebben 2 x in het restaurant gegeten en dat smaakte prima en voor een redelijke prijs. Het personeel was erg vriendelijk en ook 's avonds in voor een praatje aan de bar.

De receptie kan je leuke tips geven over excursies in de omgeving. Het was niet erg druk in onze periode, dus was er meer dan voldoende aandacht voor alle gasten.

De enige minimale minpuntjes zijn dat: De airco alleen in de slaapkamer is, dus de woonkamer best wel warm is. Wanneer je het appartement verlaat, de stroomtoevoer stopt en de koelkast (met vriezer) uitgaat.

Het is echt super goed geweest en kijken met heel veel plezier terug op een geweldige vakantie.

• 10Willemijn Elzinga30-08-2017

Heerlijk!

Een week gezeten en het er heerlijk gehad! Mooie, ruime en schone kamers. Hele aardige mannen bij de bar en zwembad. Het eten was ook lekker. Enige minpuntje was de wifi, die deed het niet altijd goed.

• 7Jan13-05-2017

Zeer goed

Rustige appartementen, goed onderhouden, fijn personeel.

• Oude reviews

10Marja Kager16-10-2016

Geweldig goed appartement

My home is een heel erg goed appartement . Mooie kamers, goede bedden, alles zit er in wat nodig is. Personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam ook de vrouw van hamam/ massage is heel vriendelijk. Wij hebben er niet gegeten dus kan ik dat niet beoordelen, wij aten iedere dag bij vrienden in restaurant.wij zijn al heel vaak in Alanya geweest maar dit was tot nu toe het beste appartement wat we hebben gehad. De ligging is ook heel goed, dicht bij strand en overal winkels op loopafstand van centrum en als je met de bus wilt gaan , de bushalte is vlakbij. Ronduit ideaal. Voor herhaling vatbaar.

Anders

• 10G. Haverlag.05-10-2016

Als vanouds helemaal super. 4de jaar !

De appartementen zij ruim en gezellig ingericht,wat bij andere appartementen vaak ontbreekt, en voorzien van uitstekende bedden.!!!. Iedere dag zijn de handdoeken verschoont, bij ons werd het bed wel 3 keer per week verschoont terwijl 2 keer per week de afspraak is en ook de schoonmaaksters deden alles voor ons. Ik had BV een broek uitgewassen en vroeg om een strijkboutje. Gedecideerd maakte de schoonmaakster me duidelijk dat ze dat zelf even voor me ging doen. Zonder er iets voor terug te vragen. Super toch? Al het personeel is vriendelijk, lief en behulpzaam. Olga, de manager is een hartelijke vrouw . De appartementen zijn ook lekker schoon en altijd voorzien van licht en een warme douche. Dat is in andere appartementen wel eens anders geweest. Dan moest je snel douchen na een dagje strand, anders was het warme water op.Dat gebeurd ons niet in My Home appartments. Er is vroeg én laat op de avond warm water. De mannen die lange dagen maken achter de balie zijn altijd goedgehumeurd en lief. Minpuntje?? Nou, oke dan. De WiFi . Die was niet altijd goed. Eerlijk gezegd is dat dan ook het enige minpuntje.

Wat het gevoel van veiligheid betreft ...Ik ging met wat onzekerheid naar Turkije maar moet in alle oprechtheid toegeven dat ik me met de dag veiliger ging voelen. alles was volkomen normaal en rustig! Eindconclucie.... Een schoon gezellig en met zorg omgeven vakantieadres!

Omdat wij vaak op het appartement aten weten wij niet veel over de kwaliteit van het eten. Wij aten er slechts 1 keer en ja, toen was het eten erg goed.

• 8Betty Verkaik25-08-2016

fantastisch

een heel goed appartement netjes schoon en heel vriendelijkpersoneel heeft een gunstige ligging dicht bij centrum en bij strand

• 10Ramona25-07-2016

Geweldig

13 dagen geweest in dit prachtige appartementen complex. Ik heb echt geweldige dagen gehad. Top zwembad, kleine maar fijne kamers, geweldig personeel en de schoonmaaksters waren om TOP. Ik zou hier zeker weer een terug komen als ik naar Alanya zou gaan😊

Geweldige ligging ook, lekker dichtbij het centrum en toch ligt het appartementen complex rustig gelegen.

Top vakantie gehad

• 10Olga23-09-2015

Was weer super

Dit was de 5e keer in My Home en heb wederom een een super verblijf gehad. Het personeel is erg vriendelijk, de kamers worden dagelijks schoon gemaakt, als iets kapot is wordt het indien mogelijk gelijk diezelfde dag nog gerepareerd. De gevel van het complex is inmiddels in donkerrood geverfd en de balkons zijn gemoderniseerd wat het aparthotel nog beter laat uitzien en dat ze met hun tijd meegaan. Ook zijn de ligbeddrn vervangen door nieuwe en het eten was heerlijk. Ik was tijdens mijn verblijf in My Home alleen maar dankzij de vriendelijkheid van het personeel heb ik mij nooit zo gevoeld. Het was weer voor herhaling vatbaar!!

Alleenreizend

• 8leen en betty31-08-2015

is gewoon goed

het is een goed appartement schone kamers en douhe elke dag schoone handdoeken personeel is gezellig en vriendelijk een mooi zwembad winkels en resterants om de hoek strand is dichtbij

9 tips over Aparthotel My Home

• marijkeblom, 14-09-2013

Mischien een rare tip... Mocht je naar Alanya gaan bewaar de blauwe dop van de waterflessen overal op straat hangen bakken waar je ze in kwijt kunt. Omdat bij 450 kilo doppen ze er een rolstoel voor kunnen krijgen, laten wij dan met zijn alle een beetje mee helpen.

• henk leuverink, 25-06-2013

Vergeet niet de Rode Toren en de scheepswerf vanaf landzijde te bezoeken.!! Uitstapjes het beste te maken via div. touroperators aan de straat (bv Atlasjet) Veel goedkoper en beter dan van Corendon. Pas echter op voor tripjes met bezoeken aan goudcentra of souvenierwinkels. Daar ben je dan een hele middag mee kwijt.

• henkpetra, 25-09-2012

Wij komen al vele jaren in Alanya en vinden de mensen erg vriendelijk. Het eten bij Kasif (om de hoek bij het app.) is al jaren goed en het personeel is vriendelijk. Wij zijn dit jaar met een gehuurde auto naar Sepadere Canyon geweest wat een echte aanrader is. Het is prima zelf te doen en het is een mooi gebied waar je niet te veel betaald voor de entree en evt. eten en een drankje.

6 vragen over Aparthotel My Home

• Marijke , 19-07-2013

kluisje

Hallo,

In September gaan wij naar my home en door alle beoordelingen hebben wij hier heel veel zin in. Maar staat je kluisje in het apart??/

Lisette, 23-07-2013

Ja, de kluisjes zitten in de kledingkast in het appartement! Wij zijn in mei in My Home geweest en vonden het een erg leuk appartement! Veel plezier alvast!

maarten, 20-08-2014

ja marijke hij staat gewoon in een kast ik wil je een fijne vakantie toewensen ik ben net 2 dagen terug en het is een top app echter zijn er dit jaar niet veel nederlanders maar veel mensen uit zweeden en denemarken

marijke blom, 20-08-2014

Hi, Dank voor je reactie maar deze vraag was van vorig jaar... Wij hebben het er ook fijn gehad. Top aparts Gr Marijke

• diaan, 25-06-2013

betaalbaar?

Kan mij iemand vertellen wat de prijs van het eten daar is, of kan je beter ergens anders eten? En wat betaal je bv voor een biertje of cocktail?

Dankje alvast

maarten, 20-08-2014

de drankjes zijn er betaalbaar ( er is bijna elke dag een paar aanbiedingen ) wij vonden het eten in het app wel lekker maar wij zijn toch bijna elke dag weesten uit eten en dat is ook betaalbaar wij zijn met 3en en als je uiteten gaat zijn wij met 3e rond de 50 euro kwijt ik adviseer je wel als je uit eten gaat met de turkse lira te betalen fijne vakantie

marijkeblom, 14-09-2013

Hi Diaan, het eten is zeer betaalbaar 12tl voor ontbijt en diner met zijn twee is ong rond de 50tl wat uit komt op 20 euro

• Liset Pieterse, 07-04-2013

Inhoud van de keuken

Hallo,

Wij hebben voor het eerst een 2 kamer app geboekt via sunweb. Nu ben ik wel erg benieuwd wat er allemaal in de keuken zit? Wanneer je zelf wilt koken kan dit dan qua pannen of moet ik daarvoor spul meenemen? En zit er een waterkoker bij?

Ollga, 19-05-2013

Er is een waterkoker, magnetron, 2-pits kookplaat (elektrisch), bestek, 2 ketels en een pan. Ijskast met diepvriesje.

Aparthotel info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Afstand tot strand400 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBibliotheek, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages