Aparthotel My Home

Meer aparthotel info

99 reviews over Aparthotel My Home

• 10Gé en Mieke van der Ent21-03-2020

Top!!!!!

Wij komen al vele jaren in My Home , twee keer per jaar 2 maanden! Het is geweldig daar! Lief en vriendelijk personeel onder leiding van Olga😍. Mooie schone kamers, een fijn zwembad en een prima restaurant! Het ligt 5 minuten van het Cleopatrastrand en 3 minuten van de bushalte. Je kunt ook makkelijk naar het centrum van Alanya lopen! Dus in één woord, een topper!

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    8Leen en betty06-09-2018

Prima

My home is gewoon prima apartement goede kamers goede schoonmaak elke dag een fijn zwembad en je kan er goed eten en het personeel is top

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

9Olga en Annelies09-09-2017

Het voelde meteen als my home.

Bij onze late aankomst een hartelijk welkom bij de receptie met veel informatie. Ook kan je daar water kopen voor het eerste gebruik. Wel meteen een kluis en airco betaald, dus dat komt er wel bij, maar is noodzakelijk.

Zwembad is schoon, leuk om een uurtje of 2 in te vertoeven. Het strand ligt op zo'n 300 meter en in het complex kan je kaartjes voor de ligbedden en parasols kopen (6 x en 1 x gratis) Op het strand komen ze niet altijd controleren, dus hadden we genoeg aan de 7 x voor onze 14 dagen.

De kamer met balkon keek uit op de bergen, zodat we ons ontbijt met een zonnetje begonnen. Keuken was voorzien van kookplaat met 2 branders en voldoende pannen om een simpele maaltijd te maken. Heerlijk de magnetron erbij! en ook een goed functionerende waterkoker. Elke dag kamer schoongemaakt, schone handdoeken en regelmatig de lakens verschoond.

We hebben 2 x in het restaurant gegeten en dat smaakte prima en voor een redelijke prijs. Het personeel was erg vriendelijk en ook 's avonds in voor een praatje aan de bar.

De receptie kan je leuke tips geven over excursies in de omgeving. Het was niet erg druk in onze periode, dus was er meer dan voldoende aandacht voor alle gasten.

De enige minimale minpuntjes zijn dat: De airco alleen in de slaapkamer is, dus de woonkamer best wel warm is. Wanneer je het appartement verlaat, de stroomtoevoer stopt en de koelkast (met vriezer) uitgaat.

Het is echt super goed geweest en kijken met heel veel plezier terug op een geweldige vakantie.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 10Willemijn Elzinga30-08-2017

Heerlijk!

Een week gezeten en het er heerlijk gehad! Mooie, ruime en schone kamers. Hele aardige mannen bij de bar en zwembad. Het eten was ook lekker. Enige minpuntje was de wifi, die deed het niet altijd goed.

Gereisd met partner in juli 2017

• 7Jan13-05-2017

Zeer goed

Rustige appartementen, goed onderhouden, fijn personeel.

Gereisd met partner in mei 2017

• 10Marja Kager16-10-2016

Geweldig goed appartement

My home is een heel erg goed appartement . Mooie kamers, goede bedden, alles zit er in wat nodig is. Personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam ook de vrouw van hamam/ massage is heel vriendelijk. Wij hebben er niet gegeten dus kan ik dat niet beoordelen, wij aten iedere dag bij vrienden in restaurant.wij zijn al heel vaak in Alanya geweest maar dit was tot nu toe het beste appartement wat we hebben gehad. De ligging is ook heel goed, dicht bij strand en overal winkels op loopafstand van centrum en als je met de bus wilt gaan , de bushalte is vlakbij. Ronduit ideaal. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd in september 2016

• 10G. Haverlag.05-10-2016

Als vanouds helemaal super. 4de jaar !

De appartementen zij ruim en gezellig ingericht,wat bij andere appartementen vaak ontbreekt, en voorzien van uitstekende bedden.!!!. Iedere dag zijn de handdoeken verschoont, bij ons werd het bed wel 3 keer per week verschoont terwijl 2 keer per week de afspraak is en ook de schoonmaaksters deden alles voor ons. Ik had BV een broek uitgewassen en vroeg om een strijkboutje. Gedecideerd maakte de schoonmaakster me duidelijk dat ze dat zelf even voor me ging doen. Zonder er iets voor terug te vragen. Super toch? Al het personeel is vriendelijk, lief en behulpzaam. Olga, de manager is een hartelijke vrouw . De appartementen zijn ook lekker schoon en altijd voorzien van licht en een warme douche. Dat is in andere appartementen wel eens anders geweest. Dan moest je snel douchen na een dagje strand, anders was het warme water op.Dat gebeurd ons niet in My Home appartments. Er is vroeg én laat op de avond warm water. De mannen die lange dagen maken achter de balie zijn altijd goedgehumeurd en lief. Minpuntje?? Nou, oke dan. De WiFi . Die was niet altijd goed. Eerlijk gezegd is dat dan ook het enige minpuntje.

Wat het gevoel van veiligheid betreft ...Ik ging met wat onzekerheid naar Turkije maar moet in alle oprechtheid toegeven dat ik me met de dag veiliger ging voelen. alles was volkomen normaal en rustig! Eindconclucie.... Een schoon gezellig en met zorg omgeven vakantieadres!

Omdat wij vaak op het appartement aten weten wij niet veel over de kwaliteit van het eten. Wij aten er slechts 1 keer en ja, toen was het eten erg goed.

Gereisd met vrienden in september 2016

• 8Betty Verkaik25-08-2016

fantastisch

een heel goed appartement netjes schoon en heel vriendelijkpersoneel heeft een gunstige ligging dicht bij centrum en bij strand

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Ramona25-07-2016

Geweldig

13 dagen geweest in dit prachtige appartementen complex. Ik heb echt geweldige dagen gehad. Top zwembad, kleine maar fijne kamers, geweldig personeel en de schoonmaaksters waren om TOP. Ik zou hier zeker weer een terug komen als ik naar Alanya zou gaan😊

Geweldige ligging ook, lekker dichtbij het centrum en toch ligt het appartementen complex rustig gelegen.

Top vakantie gehad

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 10Olga23-09-2015

Was weer super

Dit was de 5e keer in My Home en heb wederom een een super verblijf gehad. Het personeel is erg vriendelijk, de kamers worden dagelijks schoon gemaakt, als iets kapot is wordt het indien mogelijk gelijk diezelfde dag nog gerepareerd. De gevel van het complex is inmiddels in donkerrood geverfd en de balkons zijn gemoderniseerd wat het aparthotel nog beter laat uitzien en dat ze met hun tijd meegaan. Ook zijn de ligbeddrn vervangen door nieuwe en het eten was heerlijk. Ik was tijdens mijn verblijf in My Home alleen maar dankzij de vriendelijkheid van het personeel heb ik mij nooit zo gevoeld. Het was weer voor herhaling vatbaar!!

Alleen gereisd in augustus 2015

Aparthotel My Home info